Κεφάλαιο 3

17 4 2
                                    


Η σχέση της Ρόζας με του Σταύρου δεν πάει και τόσο καλά όπως το περίμεναν. Λόγω απόστασης δεν έχουν την επικοινωνία που είχαν πριν και εκτός αυτό τελικά η απόσταση όσο και να μην το παραδεχοντουσαν ήταν ένα μεγάλο εμπόδιο.

Είναι το καθιερωμένο μας Σάββατο και έχουμε βγει με τα παιδιά και συζητάμε:

«Ροζα μιλάτε καθόλου με τον Σταύρο τώρα που έφυγε;» Είπε ο Παύλος κοιτώντας την Ροζα.

«Μιλάμε αλλά όχι τόσο συχνά όπως παλια😞.» Αποκρίθηκε εκείνη.

«Είναι λογικό αφού λόγω απόστασης τίποτα δεν θα είναι ίδιο όπως πριν.» Απάντησε ο Δημήτρης και της έπιασε φιλικά τον ώμο.

«Ναι αυτό το ξέραμε από την αρχή αλλά περίμενα να είναι αλλιώς τα πράγματα.» Είπε η Ροζα αγανακτισμένη.

«Θέλει χρόνο για να ξανά είστε όπως παλιά.» Είπε η Μαρία.

«Όταν γυρίσει ξανά θα δεις πως τα πράγματα θα φτιάξουν.» Είπε η Ειρήνη  τελειώνοντας τον καφέ της.

«Το πρόβλημα είναι ποτε θα γυρίσει;» Είπε εκείνη βάζοντας τα χέρια στο κεφάλι της.

«Υπομονή μόνο χρειάζεται Ροζα μου» είπε η Ελένη και την πήρε αγκαλιά.

«Δεν μου είναι εύκολο όμως. Κουράστηκα.» Είπε η Ροζα καθώς έβγαινε από την αγκαλιά της αδερφής της.

«Έλα μην στεναχωριέσαι. Ειμαι σίγουρη πως ο Σταύρος θα κάνει τα πάντα για να σε δει σύντομα.» Είπε ο Πέτρος.

«Έχεις προσπαθήσει να του μιλήσεις καθόλου; Μπορεί να σε καταλάβει.» Είπε ο Ιάσωνας και κάθισε στην καρέκλα του.

«Ναι αλλά λέει συνέχεια ότι δεν έχει χρόνο και ότι θα τα πούμε αργότερα. Νιώθω ότι με αποφεύγει συνέχεια τώρα τελευταία.» Απάντησε η Ροζα με σκυμμένο κεφάλι.

«Γιατί να το κάνει αυτό;» Είπε η Ελένη και την κοίταξε.

«Δεν ξέρω. Πραγματικά δεν ξέρω.» Αποκρίθηκε εκείνη σηκώνοντας το κεφάλι της.

«Ας αλλάξουμε θέμα καλύτερα για να μην στεναχωριέσαι άλλο.» Είπε ο Παύλος και συμφώνησαν και οι υπόλοιποι μαζί του.

«Τι θα κάνουμε σε ένα μήνα που κλείνουν τα σχολεία;» Είπε ενθουσιασμένη η Ειρήνη.

«Παρτυυ» είπε ο Χρήστος και όλοι γέλασαν.

«Θα πάτε διακοπές;» Είπε ο Δημήτρης και βολεύτηκε καλύτερα στην καρέκλα του.

«Εμείς δεν ξέρουμε ακόμα δεν έχουμε κανονίσει κάτι.» Είπε η Ελένη.

«ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ»Donde viven las historias. Descúbrelo ahora