2 yıl sonra"Anderson, lanet çeneni kapa! Düşünmeye çalışıyorum."
Odadaki herkesten yargılayıcı bir bakış kazandıktan sonra yerde yatan adamı incelemeye devam etti Sherlock. Görgü tanıkları sarhoş olduğunu belirtmişti ama fazla alkol aniden yıkılıp ölmenize sebep olmazdı. Ceketini hafifçe kaldırıp elindeki küçük kızarıklıkların bileğine ve koluna da yayılmış olduğunu gördü, aslında gözden kaçabilecek kadar ufaklardı ama dikkatli olmak Sherlock'un işiydi.
"Alerjisi var mı diye tıbbi kayıtlara bakın," dedi dedektife. "Karısını bir süre bu işten uzak tutmak isteyebilirsin çünkü görünüşe göre kocasını öldüren o."
Lestrade "Öncelikle bana emir veremezsin," dedi. "Günlerce peşimde dolanmayı bırakmadığın için sana şans tanıyorum ve bu duyulsa başım belaya girebilir. Ayrıca, adam karısını en son dün görmüş, söylediklerin mantıklı değil."
Sherlock gözlerini devirdi. "Mantıklı fakat sen kısıtlı bir çerçeveden bakıyorsun. Adam karısını sürekli aldatıyordu ve buna rağmen boşanmaya da yanaşmıyordu, böyle güçlü ve zengin biriysen istediğin sürece evli kalabilirsin. Kadın artık dayanamıyordu ve yeni sekreteriyle flört etmeye çalıştığını anladığında kızla konuşup iş birliği yaptı, muhtemelen onlarca bin dolarlık ödül karşılığında sekreterde kabul etti."
"Bunları sadece uyduruyorsun," dedi Lestrade. "Sadece beş dakikadır burdasın, tüm bunları çözmüş olman imkansız."
Sherlock adamın tenindeki kızarık noktaları gösterdi, "Bunlar alerjik reaksiyon, restorandan çıkarken yüzünde böyle lekeler olsa dikkat çekerdi fakat yoktu. Zamanla bünyeye yayıldı ve içten içe onu zehirledi, katilin burda olmasına bile gerek yoktu. Diğer detayları da açıklardım ama zekanı aşağılamak istemem, Bay Lestrade. Sonuçta uzun süreli olarak sizinle çalışmayı planlıyorum." Dedektif şaşırmış yüz ifadesiyle baksada tam olarak inanmadığı belliydi."Son akşam yemeğini sekreteri ile yedi, sonra içmeye başladılar ve kız içkiye koydu -artık adamın neye alerjisi varsa. Adam zaten sarhoş olduğu için tat değişimini bile farkemedi. Sonra karısı aradı ve eve çağırdı muhtemelen acil bir durum olduğunu söyleyerek, böylece ceset sekreter kızdan uzakta bulunacaktı."
"Bunu bizde bulabilirdik," dedi Anderson. "Sadece gösteriş yapıyorsun."
"Sende basit bir tıp stajyerine göre pek alçak gönüllü sayılmazsın,"
Lestrade'ın yüzünde bir gülümseme belirdi. "Tamam, dediklerine uygun bir soruşturma yapacağım. Eğer haklıysan beraber çalışma işini düşünebiliriz."
Sherlock kartını uzattı. "Bana ihtiyacın olursa nerde olacağımı biliyorsun."
Sherlock Holmes
Danışman Dedektif
221B Baker SokağıLanet olsun ilk bbc sherlock evreninde geçmeyen hikayemi yine oraya bağladım. Fxck. Sanırım bu benim lanetim gibi bir şey djxkshsjkdkd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sherlock is actually girl's name ✔️
FanfictionSherlock aslında kız ismi - ya da, Sherlock John'a aşık ve kız numarası yaparak onunla mesajlaşıyor.