...czyli poniekąd tradycyjny wstępniak, w którym wyjaśniam co jest tu mile widziane, a czego nie toleruję. taki mały regulamin, który pozwala na rozjaśnienie paru ważnych kwestii.
• zezwalam na użycie wymyślonych przeze mnie au i headcanons po wcześniejszych konsultacjach na priv/w komentarzach oraz wymienieniu mnie jako ich autorki w opisie danej pracy. miłoby było zostać również oznaczoną w notce od autora albo po prostu gdzieś w tekście, ale tego już nie wymagam.
• komentarze zawierające hejt bądź jakąkolwiek nienawiść w stosunku do postaci, mnie jako autora, bądź innych użytkowników będą usuwane, a osoba je pisząca zostanie przeze mnie zablokowana i zgłoszona. możemy mieć inne zdania, ale proszę o zachownaie kultury. istnieje wiele lepszych sposobów wyrażenia swoich poglądów niż przekleństwa i wyzwiska.
• NIE POZWALAM na jakiekolwiek wykorzystywanie pisanych przeze mnie tekstów wykraczających poza prawo cytatu bądź moje indywidualne zezwolenie. co do headcanons, odsyłam do pierwszego punktu.
• hc w tej książce są tylko i wyłącznie moje. nie zawsze zgadzają się z kanonem dc, więc proszę mi nie pisać, że się mylę, bo gdzieś jest tak czy tak. to moja kreacja i moja wizja. jeśli oczywiście pomylę jakieś imię czy pseudonim, można mi zwrócić uwagę. proszę o wyczucie kontekstu sytuacji.
• wszystkim homofobom, bifobom, transfobom, lgbtfobom, seksistom i rasistom proponuję, aby udali się czym prędzej do wyjścia, oszczędzając sobie i mnie nerwów.
• shippowanie rodzeństwa (tak, takiego adoptowanego też) wciąż jest kazirodztwem (osobiście dopuszczam taką opcję tylko w przypadkach au, gdzie postacie nie są w jakikolwiek sposób rodzinnie ze sobą powiązane, a i tak raczej rzadko). proszę więc o NIE sugerowania relacji romantycznych, gdzie jest to nieodpowiednie i w razie jakichś zapytań/wyzwań, których być może się podejmę, nie podawanie mi relacji kazirodczych.
• zapewne wielokrotnie jakieś elementy/część hc będą napisane po angielsku. piszcie śmiało, jeśli czegoś nie rozumiecie. chętnie przetłumaczę. w końcu nie każdy musi znać angielski.
CZYTASZ
Family of freaks |ʙᴀᴛғᴀᴍɪʟʏ ʜᴇᴀᴅᴄᴀɴᴏɴs| ⌫
Fanfic"Takie było to miasto nocą, pełne zagubionych dusz i ulicznych śmieci, które gdzie indziej chowa się w cieniu albo zmiata do rynsztoków. Ale Gotham było zbyt duże i wymykało się spod jakiejkolwiek kontroli. Tutaj handlarze narkotyków i prostytutki...