Csodálatos rémálom

188 7 0
                                    


Havazik. Halkan taposom a megfagyott havat a sötét fák közt. Fogalmam sincs, hogy kerültem ide. Valahol a távolban fény csillan meg. Fázok. Összehúzom magamon a kis kardigánt, és megyek tovább a meleg fény fele, ami egyre erősebb lesz. Puha zajt hallok. Ijedten körbepislogok, de semmi. Tovább megyek, és a titokzatos holdfényben megpillantok egy fehér farkast. Megtorpanva nézem a csillogó ezüstös szemeit. Ő is rám néz, de nem mozdul. Egy kis ösvényre lépve próbálok közeledni hozzá, de megrémül és befut a sűrű erdőbe. Utána mennék, de félek, hogy eltévednék. Így hát visszafordulok a kitaposott útra és folytatom utam. Hirtelen kiugrik a fák közül a fehér farkas. Rám sem nézve futni kezd a ház fele. Én is kezdek szaladni utána, de elvesztem szem elöl. Kifulladva érek a hatalmas vaskapuhoz. Hűvös szél támad, meglobogtatva barna fürtjeim. Meglököm a rozsdás kaput, ami nyikorogva kitárul. Óvatosan lépkedek tovább a tájat kémlelve. Sehol egy árva lélek. Nincs már sok hátra, így szaporábban veszem lépteim, hogy minél hamarabb a meleg, családi körbe érjek.

·~·~·~·

Loholva rontok be az ajtón és emberi alakomat öltöm. Mi a Merlint kereshet itt ez a sárvérű? Pont most, karácsonykor? Ennek nem lesz jó vége. Anyám ijedten rohan ki a konyhából. Biztos hallotta a dühös morgásom. Szegényt megzavartam a vacsorafőzésben. Aggódva néz rám és szóra nyitja száját:

- Minden rendben, fiam? – remegő hangjából szeretet cseng.

- Igen, persze – szelíden szemébe néztem és rámosolygok. – Vendégünk lesz – mondom hanyagul, majd elindulok fölfele a márványlépcsőn.

- Milyen vendég? – kérdezi riadtan. – Nem is vártunk vendégeket!

- Hermione Granger a birtokunkon bóklászik, és hamarosan ideér.

- Merlinre, Draco! Ha apád megtudja, megöli. Nekem személyesen semmi bajom Miss Grangerrel, de tudod, milyen apád.

- Nyugodj meg anya, hiszen karácsony van. Nem lesz baj – nyugtatom meg.

Ekkor megmozdul a kilincs. Anyám még odasúgja nekem:

- Légy kedves hozzá, fiam! – Válaszképp egy morgást küldök feléje, és már nyílik is az ajtó.

Egy megfagyott, mogyoróbarna szemű, smaragdzöld koktélruhás lány lép be, ajkai ellilultak, ujjai megdermedtek a maró hidegtől. Csodálkozva néz körbe a karácsonyi díszítésű előtérben.

·~·~·~·

Belépek az óriás ajtón. Meleg, karácsonyi hangulat tölt el az előtér láttán. Mindenhol piros és zöld szalagok, fenyőágak a lépcsőkorláton, kis aranyangyalkák a levegőben, amelyek édesen énekelnek egy karácsonyi dalt. Két személy ácsorog a lépcső alján, akikre odatéved pillantásom, s meglepődök. Draco Malfoy és anyja, Narcissa Malfoy állnak előttem. A nő kedvesen mosolyog rám, így kicsit felbátorodom, s beljebb lépek. Az ajtó engedelmesen becsukódik a hátam mögött. Csak most eszmélek fel, hogy még nem is köszöntem.

- Öm... Jó estét, Mrs. Malfoy! Szia, Draco! – megpróbálok egy mosolyt erőltetni.

- Üdvözlöm a házunkban, Miss Granger! Örülök, hogy végre megismerhetlek – melegen rám mosolyog, rossz ember nem lehet.

- Hello Granger! – biccent felém kurtán Malfoy.

Nem hinném, hogy örül a betoppanásomnak, ennek ellenére már bátrabban mosolygok, s Mrs. Malfoy int, hogy kövessem.

- Yuki! – Szólt parancsolóan Narcissa. – Hozz Miss Grangernek egy meleg takarót, de gyorsan!

Egy kis, rongyos házimanó jelenik meg, kezében egy zöld takaróval és lehajtott fejjel, kicsit remegve nyújtja felém az anyagot.

Csodálatos  rémálomHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin