0.2

716 35 6
                                    

Seoul,Korea16:32-14

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Seoul,Korea
16:32-14.05.2020
Jennie bıkkınlıkla elindeki hamburgerini yemeye çalışırken, Jisoo telefonuna bakıyor, ben ise Lisa ile birlikte kantine girenleri veya çıkanları kesiyordum. En sonunda dayanamayıp "Konuşsanıza ayol bu ne böyle sus sus" diyen Lisa'ya bakıp ona elimi uzattım. Hava beşlik çaktıktan sonra "Bugün bir yerlere gidelim" diyen sağ tarafımda olan Jennie'ye kafamı çevirip "Kesinlikle haklı" dedim. Lisa onaylar tarzında sesler çıkarıyor, Jisoo ise 'evet' anlamında kafasını sallıyordu.

"Hadi erkekler tufaaletine gidelim" diyen Jisoo'ya bakıp "Orada ne yapacağız ki?" Diye sordum o ise bana karşılık cebinden dört tane keçeli kırmızı kalem çıkardı. Biz hâlâ ona bakıyorduk. "Kapıların arkasına telefon numarası yazalım" dedi.

Bu fikri beğenmiş ve onaylamıştık. Masanın üzerinde ki kırmızı kalemleri alıp erkekler tuvaletine doğru yöneldik. Şansımıza kimsecikler yoktu.
Erkeklerin ve kızların yarısından fazlası öğle arası dışarda olduğu için hiç sıkıntı yoktu.

Erkekler tuvaletinin önüne geldiğimizde kimseye görünmeden içeri girdik. Hayret normalinden daha az kötü koku vardı. Hepimiz bir yere girip kapıların arkasına telefonumuzda ki bazı kişilerin numarasını yazdık. Erkek değil mi bunlar nasıl olsa görünce arayacaklardır.

Hemen yazıp, çıktığımızda okul koridorunun tam ortasında bulunan büyük peteğin önüne yaslanmış duruyor ve gelen geçene laf atıyorduk. İnekler ile eğlenmek güzeldi.

______________________

Hello! Yeni kurgumun yeni bölümü ile karşınızdayım, henüz olaylar başlamadı ama ilerki bölümlerde ne olaylar var ne olaylar. Sonuna kadar hikayeyi okursanız çok mutlu olurum. Birde her bölüme oylar ve bölüm arası yorumlar yaparsanız çok çok mutlu olurum hepinize şimdiden çok teşekkür ediyorum.

𝑯𝒆𝒍𝒍𝒐 𝑰 𝑨𝒎 𝑩𝒐𝒔𝒔/𝑹𝒐𝒔𝒆𝒌𝒐𝒐𝒌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin