Seoul,Korea
00:53-17.05.2020
Bacağımı Tae'nin kucağına koymuş koltukta yatarak film izliyordum. Lisa başını Tae'nin omzuna yaslamış uyudu, uyuyacaktı. Jennie ile Jisoo dışarıya gezmeye çıkmış üçümüzü evde bırakmıştı. Gıcıklığına ayağımı ikide bir Tae'nin ağzına sokmaya çalışıyor ama başarılı olamıyordum."Çek şu ayacıklarını güzel ağzımdan" diyen Tae'ye bakıp "Benim ayacıklarım çok güzel bir kere" deyince "İnanmadım şahsen" diyince yanımdaki avokado şeklindeki peluşu alıp Tae'nin kafasına fırlattım derken kafasını geriye çektiğinde Lisa'nın kafasına gelmişti. Lisa gözlerini açıp
"Sizi mallar uyuyorum burada dimi defolun!" Diye bağırıp tekrar uyumuştu. Tae ile birbirimize bakıp güldüğümüzde "Duyabiliyorum!" Deyince ikimizde susmuştuk.
Geri yanı pozisyona gelerek yine ayağımı Tae'nin ağzına sokmaya çalışıyordum. O ise iki de bir ayağımı eliyle ittiriyor ve "O ayak ağzıma girmeyecek" diyip duruyordu ben ise onun aksine "Bu ayak ağzına girecek" diyor ve onu sinir ediyordum.
Kafamı televizyona dönüp film izlemeye devam ederken yüzümde hissettiğim patlak mısır ile gelen yöne doğru baktığımda Tae'nin attığını anlayabiliyordum. "Yüzüme değil bari ağzıma at salak" dedim o ise bana karşılık "Bir dahakine öyle yaparım" dedi ve sırıttı. Ah bazı huyların sırığa benzemese keşke, diye düşünürken kapının çalmasıyla oturur pozisyona gelip ayağa kalktım.
Kapıyı yavaş yavaş açtığımda ise karşımda duran şeyle gözlerim fal taşı gibi açılmış durumdaydı.
Bu da neydi böyle?
_______________________Azıcık merak edin diye çok güzel yerde kestim, sizin tahminleriniz varsa buraya yazabilirsiniz.
Ayrıca kurguyu nasıl buluyorsunuz düşüncelerinizi belirtebilirsiniz bu beni çok mutlu eder.
Birde okuduğunuz bölümü oylayıp, bölüm aralarında yorum yapıp ve beni takip ederseniz çok sevinirim. Takip konusunda sıkıntısı olan varsa söyleyeyim sıkıntı yapmanıza gerek yok ki çünkü beni takip edeni bende takip edeceğim.
Şimdiden hepinize herşey için çok teşekkür ederim birde aklıma takılan bir şey var şuan taslakta yaklaşık dört kurgu var bir tanesinin iki bölümünü yazdım bile sizce yayınlayayım mı?
Bu soruma lütfen cevap verin ciddi anlamda cevabınıza ihtiyacım var.Tekrar söylüyorum beni takip edeni bende takip ediyorum isteyen varsa takipleşebiliriz birde oy ve yorum atarsanız çok sevinirim. Tekrar tekrar hepinize çok teşekkür ederim. Diğer ki bölüm ya öğlen saatlerinde ya da akşam saatlerinde gelebilir, şimdilik bu kadar diğer ki bölümde görüşmek üzere.