0.7

272 15 2
                                    

Seoul,Korea07:32-15

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Seoul,Korea
07:32-15.05.2020
Sabah Lisa'nın ayaklarımı gıdıklamasıyla uyanmıştım, ayaklarımla uğraşmayı bırakıp üzerimdeki yorganı çekerek "Kalk!" Dediğinde uykulu sesimle "Ya Lalisa!" Dedim o ise "Günaydın bebişim bende seni çok seviyorum" dediğinde "Sanada günaydın bal" dedim. Aşağıdan gülme sesleri geliyordu. Lisa'ya 'ne oluyor' bakışı attığımda "Tae, Yoon, Küçük hobit ve şu sırık burada, ha birde hoşik" dediğinde ona cevap olarak "Hobit dediğin şu parmakları kısa olan küçük boylu değil mi?" Dediğimde "Takıldığın tek şey bu mu diyorum ki Hoşik burada" Hoşik mi "Hoseokti-" tam diyeceğim şeyi bitirecekken sözüm yarıda kesilmişti "Sakın o kelimeyi kullanma, ismimi neye çeviriyorlar ayol koşun kız" diyen Hoşiğe bakıp güldüm. Üçümüzde aşağıya diyerlerinin yanına indiğimizde Tae ayaklanıp "Salak kız bir dikkat edemiyorsun kendine" dediğinde "Sus be mal" dedim.

Kenarıda telefonu ile uğraşan Sırık Gguk'a baktığımda tepki vermiyordu. Yoon ve kısa parmak hobit "Geçmiş olsun çiyan" dediklerinde "Sağolun ayı Yoon ve kısa parmak yer cücesi çemen şeee" dediğimde yer cücesi kılıklı bana yanındaki yastığı fırlatmıştı. Jisoo Gguk'a "Öhöm salak sırık öhöm" dediğinde "He işte geçişim olsun mu ne aynısından sarı çiyan" dediğinde yanına gidip ayağına tekme atıp geri çekilmiştim. "Salaksın oğlum sen harbi salaksın" dediğimde "Sana çekmişim ne güzel" diye karşılık verdi "Seni beyinsiz iguana suratlı tavşan dişli orangutan kılıklı tek hücreli amip ama yarısıda insan olan mal bana bak benimle doğru konuş dayak yersin" dediğimde sahte bir kahkaha atarak "Yaw he he" diyerek beni geçiştirdi.

Harbi mal bu ya diye düşünürken kucağımdaki telefona gelen bildirim ile kafamı telefonuma çevirip ekranı açtım.

tavşanlargüzelidir: Ne kadar kötüsün diyeceğim ama demek istemiyorum artık bi bak yani

Bildirimin üzerine tıklayıp;

chaeamalisanın: Ne var mal

tavşanlargüzeldir: Ayıb ayıb

chaeamalisanın: Git işine seni küçük amip

tavşanlargüzeldir: Yooo kim söyledi gideceğimi?

chaeamalisanın: Ben söyledim şimdi defol

tavşanlargüzeldir: Yoo gitmiyorum banane canım gitmemi istemen senin sorunun

chaeamalisanın: Beyinsiz olmanda senin sorunun

tavşanlargüzelidir: O kadar mı nefret ettin gız

chaeamalisanın: Bak amip tavşan dişli sırık, seninle uğraşamam git şimdi hadi naş

tavşanlargüzeldir: Banane sen git ben niye gidiyorum

chaeamalisanın: Tamam ben giderim mümkünse görüşmeyelim

"chaeamalisanın" adlı kullanıcı "tavşanlargüzelidir" adlı kullanıcıyı engelledi.

tavşanlargüzeldir: Engel mi?
(Gönderilmedi)
tavşanlargüzeldir: Kaçıncı yüzyıldasın engel 14. Yüzyılda kaldı
(Gönderilmedi)
tavşanlargüzeldir: Anladım gönderilmedi awsu bi git be
(Gönderilmedi)
tavşanlargüzeldir: Amaan gidiyorum ben
(Gönderilmedi)

________________________

Yarı texting bir bölüm ile neredeyim dırıdırırım tamda karşınızdayım. Umarım bölümü beğenirsiniz. Kurgu nasıl gidiyor düşüncelerinizi yazabilirsiniz bu çok çok mutlu eder beni, ayrıca sizden bir ricam var bölüm aralarında yorum yaparsanız çok mutlu olurum ve bölümlere oy verirseniz aşırı sevinirim şimdiden hepinize teşekkür ediyorum.

𝑯𝒆𝒍𝒍𝒐 𝑰 𝑨𝒎 𝑩𝒐𝒔𝒔/𝑹𝒐𝒔𝒆𝒌𝒐𝒐𝒌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin