Seoul,Korea
22:05-14.05.2020
Eve geldiğimizde, ayakkabılarımı çıkarıp odama çıkmıştım. Üzerimi çıkarıp uyku pijamalarımı giyip yatağa kendimi bırakmış, tavana bakarak düşünüyordum. Elimi boynuma götürdüğümde hissettiğim acı ile yüksek bir sesle bağırmıştım. Lisa direk yanıma gelerek "Ne oldu bal kızım?" Diye sorduğunda boynumu göstermiştim. "Ovv" dedi ve koşarak içeri gitti. Geri geldiğinde yanında Jisoo ve Jennie vardı. "Chae aç bakalım yaraya" dediğinde Jennie'ye karşılık saçlarımı sağ tarafıma çektim.Boynumun sol tarafını gördüklerinde Jennie gözlerini kısmış, kaşlarını çatmıştı, Jisoo ise hemen arkasını döndü. Bakamıyordu bile "Chae hadi hastaneye gidelim" dediklerine "Hayır gitmeyeceğim" diye karşı geliyordum.
Jisoo yatağımda yanıma oturup ellerimi ellerinin içine aldı ve "Boynunda cam kalmış Chae alınması gerek dikiş attıralım hem hadi kırma bizi" diyerek yavru kedi bakışı atıyordu. Buna dayanamadığım için zorda olsa kabul etmiştim. "Tamam üzerimi değiştireyim" dedim ve odamdan çıktılar. Dolabımı açıp çilek desenli pembe şortum ile üzerinde pembe ipler ile 'strawberry" nakışı olan beyaz tişörtümü giydim. Pembe çoraplarımı giydim, saçlarımı toz pembesi tokamla at kuyruğu yapıp aşağıya koştum. Jennie siyah pantolonu ile beyaz sweet giymiş, Jisoo bol beyaz eşofman ve siyah kısa kollu crop giymişti. Lisa her zaman ki gibi siyah kargo pantolon ve beyaz kelebek nakışlı kısa kollu crop giymişti. Hepimiz beyaz ayakkabılarımızı giyip evden çıktık. Jisoo kapıyı kilitledi ve arabaya doğru ilerledik. Arabayı kullanmamam gerektiğini söyledikleri için arabayı Jennie sürüyordu.
_______________________
Yaklaşık yarım saat sonra hastaneye vardığımızda Lisa ile arka koltuktan indik. Jisoo'da yanımızda durmak için bizimle indi. Jennie ise arabayı park edip gelecekti. Sekreterin yanına gidip kimliğimi verdiğimde bize bir kağıt verip acil alana yönlendirmişti.
Doktor'un kapısının önündeki küçük cihazda ismimi görmemle ayağa kalkmam bir oldu. Doktor'un yanına girdiğimizde doktor bize "Evet kızlar şikayetiniz neydi?" Diye sorduğunda Jisoo "Arkadaşımızın boynunda cam var derin olabilir bizde getirdik rica etsem bakarmısınız?" Dediğinde doktor gülümseyerek "Tabikide gel otur şuraya" dedi işaret parmağı ile gösterdiği sedyeye Lisa'nın yardımıyla oturdum. Doktor ayağa kalkıp birşeyler alıp yanımıza gelmişti. "Arkadaşının elini sık istersen canın acıya bilir" dediğinde Lisa ve Jisoo'ya baktım. Sağ elimle Jisoo'nun, sol elimle ise Lisa'nın elini sıkmaya başlamıştım.
Doktor boynumun sol tarafındaki camı alıp dikiş atmaya başladığında Jennie gelmişti. Canım acıdığı için gözlerimden yaşlar süzülüyordu. Lisa ise bana "Ağlama elimi sık bal kızım" dediğinde ona zar zor gülümsedim.
Doktor'un işi sonunda bittiğinde bana "Daha dikkatli olmalısın dikişin açılmasın" dediğinde ona "Tamam efendim" dedim ve gülümsedim canım hâlâ acıyordu. Doktordan çıktığımızda hastane kapısının önüne geldik "İyimisin bal kızım" diye soran Lisa'ya "Evet karabiberim" dediğimde bana gülmüştü. Jisoo'nun telefonun çalması ile hepimiz aynı anda Jisoo'ya bakmıştık. Bakışlarımızı anlamış olacak ki "Tae ya ben bir açayım" dediğinde "Peki" dedik. Kuzen olmalarına rağmen kardeş gibiydiler.
"Alo Taetae"
-
"........."
-
"Hastanedeyiz"
-
"........."
-
"Chae'nin boynunda cam vardı dikiş falan attılar öyle yani"
-
"........................"
-
"Tamam yarın görüşürüz ben seni haberdar ederim"Jisoo telefonu kapatıp "Tae merak etmiş işte" dediğinde Lisa "Kıyamam salak ya" diyerek güldüğünde hepimiz gülerek arabaya gidiyorduk. Arabaya geldiğimizde yine aynı şekilde ben ve Lisa arkada Jisoo ön koltukta, Jennie ise sürücü koltuğundaydı. Arabada unuttuğum deri ceketimin cebindeki kulaklıklarımı çıkarıp kulağıma yerleştirip şarkımı açtığımda kafamı cama yaslayıp derin düşüncelere daldım. Telefonumun titremesiyle ekranı açıp gelen bildirime baktım.
tavşanlargüzeldir: Böyle biri olmak zorunda değilsin.
Gelen bildirim beni epey rahatsız etmişti. Kimdi bu çatlak. Merak ettiğimden dolayı eve gidince ilk işim buna laf atıp hesabına bakıp kim olduğunu öğrenmek olacaktı.
________________________
Merhabaaa evet yeni yepyeni yepisyeni bir bölüm ile neredeyim dırıdırırım tamda karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz. Ayrıca kurguyu beğeniyor musunuz? Nasıl gidiyor ve sizden ufak bir ricam var her bölümü oylayıp bölüm aralarında yorumlar yaparsanız çok çok mutlu olurum. Ayrıca düşüncelerinizi merak ediyorum belirtirseniz çok çok mutlu olurum şimdiden hepinize teşekkür ediyorum.