1.0

190 11 19
                                    

Seoul,Korea01:01-16

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Seoul,Korea
01:01-16.05.2020
Yatağımda uzanmış dakikada üç kere "Off" diyor ve yanımda oturan Lisa'yı gıcık ediyordum. En son okul çıkışında Lisa elinde üç tane çilekli süt ile Min Ji'nin yolunu kesmiş alt kattaki spor salonuna götürmüştü. Aşağıya indiklerinde yere oturup elindeki sütleri Min Ji'ye uzatıp "Bunlar ne diye sorarsan eğer gördüğün bu şeyler çilekli süt, ben her üzüldüğümde ağladığımda bunlar beni mutlu eder belki seni mutlu ederim diye aldım ayrıca özür dilerim Min Ji" demişti.
Min Ji onun bir suçu olmadığını söyleyip onu affetmiş ve sütlerden birini ona vermek istemişti ama Lisa inat yapıp "Onları sana aldım" cümlesinden başka birşey demiyordu.

Eve geldiğimizde bu saatlere kadar hâlâ uyanıktık. Lisa'nın inadıyla kahve içtiğimizden dolayı uykumuzda gelmiyordu. Kendi kendime oflayıp düşünürken telefonuma gelen bildirim sesi ile telefonumu elime alıp açıp baktım. İki tane bildirim vardı. İlk önce üsttekine girdim.

lisaamachaenin: Naberik patates?

chaeamalisanın: İyi pilav ve ayrıca patates ben değilim, patates olan çemen şeee

lisaamachaenin: Yanyana oturmamıza takmadın buna mı takıldın püüü

chaeamalisanın: Galiba evet her neyse kapa kapa yanyanayız zaten deli

lisaamachaenin: Kapadım kapadım.

Lisa ile yanyana olsakta mesajlaşmamız bittiğinde ikinci bildirime üstten baktım. Sırık olduğunu görünce umursamayıp telefonumu yatağın yanına ki komidinimin üzerine koydum. Lisa bana bakıp "Kimmiş?" Diye sorduğunda ona cevap olarak "Amip" dedim. O ise amip dediğim anda sesli bir şekilde gülmeye başlamıştı bile "Neye gülüyorsun deli" dediğimde "Tek hücreli sırığımızda olacakmış ha" dediğinde kafamın altındaki yastığı ona doğru fırlattım. Ayağa kalkıp kapının önüne geçti ardından bana dil çıkarıp merdivenlerden aşağıya doğru inmeye başladı. Hemen ayağa kalkıp onu takip ediyor ve aynı zamanda "Gel kız buraya!" Diye bağırıyordum.

Aşağıya indiğimizde Jisoo'nun arkasına saklanmış "Koru beni jisunni" diyordu. Jisoo ilk başta kafasını 'tamam' anlamında salladı ardından kolundan tutup öne doğru aldığında Jennie yanındaki yastığı bana atmış ve bende tutmuştum.

Elimde duran yastığı Lisa'ya atıp kaçtığımda hemen ayağa kalkmış beni kovalıyordu. Zilin çalmasıyla olduğumuz yerde durmuştuk diyeceğim ama öyle birşey olmamıştı.

Koşmamız devam ederken mutfaktan bahçeye doğru çıktığımızda en sonunda pes edip kendimi yeşil çimenlerin üzerine atmıştım. Lisa ise yorulmuş ve yanıma oturmuştu.

İkimizde birbirimize bakarak sırıtıyorduk. Eğer dünya üzerinde iki deli seçilecekse kesinlikle bizi seçmelilerdi. Biraz bekledikten sonra karnıma oturan Lisa'ya baktım. Nefes alamadığımı anlayınca üzerimden kalkıp "İntikamını alırım sarı çiyan" demişti. Oturur konuma gelip Lisa'nın kafasına yavaş bir şekilde vurmuştum.

Jennie, Jisoo ve Tae karşıdaki salıncağa oturup bize gülerek bakıyorlardı. "Neye gülüyorsunuz hacı?" Diye sorduğumda Jennie "Hiiç sadece deli görünce gülesimiz tuttu" dedi. Bunu derken bile gülüyordu. Ne vardı bunda bu kadar gülünecek. En sonunda bizde birbirimize bakıp onların bu hâline gülme kararı almış sesli bir şekilde gülüyorduk.
______________________

Hepinize tekrardan merhaba şöyle ki ufak bir duruyu yapacağım şuanda taslakta yazmaya başladığım bir hayran kurgu var onu yayımladığımda bana destek olup onuda okursanız çok mutlu olurum. Ayrıca bölümleri kısa tutmamın sebebi bir çoğu kişi uzun bölümleri okurken sıkılıyor ve bunalıyor bu sebeple kısa tutuyorum.

Ve sizden her zaman bir ricam oluyor biliyorsunuz ki okuduğunuz bölüm oylayıp bölüm aralarında yorum yapmanızı istiyorum eğer bu ricamı geri çevirmezseniz çok mutlu olurum. Birde beni takip ederseniz ayrı ayrı mutlu olurum beni takip edeni bende takip ediyorum bu durumdan yana sıkıntınız olmasın şimdi çok boş yapmış olabilirim hepinize şimdiden teşekkür ederim 💞

𝑯𝒆𝒍𝒍𝒐 𝑰 𝑨𝒎 𝑩𝒐𝒔𝒔/𝑹𝒐𝒔𝒆𝒌𝒐𝒐𝒌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin