0.9

198 11 6
                                    

Seoul,Korea 15:15-15

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Seoul,Korea
15:15-15.05.2020
Önüme gelen not kağıdı ile kafamı kaldırdım. Lisa'nın verdiği not kağıdını açıp okumaya başladım "Canın sıkılıyor mu benim turşulu ayranım" yazıyordu buna cevap olarak "Evet sıkılıyor senin sıkılıyor mu benim keçaplı pilavım" yazdım ve kağıdı katlayıp ona uzattım. Tam kağıdı açacakken gelen ses ile duraksadı "Hocam Chae ve Lisa derste notlaşıyor!" Diye bağıran Min Ji'ye kaşlarımızı çatmış öldürücü bakışlar atıyorduk. Hoca "Lisa ve Chae bir daha olmasın bu seferlik affediyorum"  dedi ve arkasını dönüp tahtaya birşeyler yazmaya devam etti.

Lisa bu duruma çok sinirlenmiş olacak ki kıza çok sert bakışlar atıyordu. Yaklaşık üç dakika sonra teneffüs zili çaldığında öğretmen sınıftan çıkmış sınıfta sadece Min Ji, Lisa, ben, Jennie ve Jisoo kalmıştık. Min Ji sosyal olmayan inek bir öğrenci olduğundan dolayı bize birşey yapabilecek bir kapasiteye sahip değildi.

Lisa Min Ji'nin önüne geçip iki parmağı ile omzundan itip duruyor ve aynı zamanda bağrıyordu. Jennie ve Jisoo kapıda nöbetçilik yapıyor ve gelen geçene bakıyorlardı. "Sen. Ne. Hakla. Bizi. Söylersin!" Kelimeleri söylerken arada duraksıyor kızı itiyordu. İlk başta tam vuracakken kız elleri ile kafasını tutup yere eğilmişti.

Lisa ile birbirimize bakıp alaycı bir gülüş atarak kıza bakmaya devam ettik. Lisa elleriyle kızı eğildiği yerden kaldırıp ilk önce sert bir yumruk atmıştı. Min Ji gelen yumrukla birlikte en ön sıradan beşinci sıraya doğru savrulmuştu. Lisa'nın kolunu tutup "Bende vurabilirmiyim?" Diye sordum bana karşılık "Sende turşulu ayranım" dedi ve işaret parmağı ile Min Ji'yi gösterdi. Min Ji'yi yerden kaldırıp ilk önce saçını tutup elimde kıvırdım sonra çok sert bir şekilde çektim. Azcık daha çeksem kopacak gibiydi. Saçı elimdeyken "Bir daha aynı hatayı yaparsan bu sana yapacağımız bu kadar az olmaz Min Ji!" Diye bağırıp yere savurdum. Sadece ağlıyordu.

"Ve bu arada bunları öğretmenlere veya başkasına söylersen ecelin olurum bunu bil!" Lisa bağırdıktan sonra hiç birşey olmamış gibi sınıftan çıktık. Ben Jennie'nin, Lisa Jisoo'nun koluna girmişti.

Yanımıza koşa koşa gelen Tae'ye baktığımda önümüzde durup elini dizlerine götürdü. Nefes nefese kalmıştı. "Min Ji'yi dövdünüz mü?" Diye sormuştu kısık bir sesle, Lisa ile birbirimize bakıp gülümsedik sonrada "Evet ne oldu ki?" Diye sorduğumda "Kızı suçsuz yere dövdünüz be" dedi. Ne demek istiyordu. Lisa hızlı bir şekilde "Ne demek suçsuz?" Diye sordu Tae bize bakıp "Jungkook yok mu şu sırık, işte Min Ji'yi tehdit etti, söylemesi için zorladı kız o yüzden söyledi" dedi.

Tae'nin dediğinden emin olmak istiyordum ve tekrar sordum "Emin misin sırık mı yaptı yani bunu?" Dedim o da "Evet, saçma gelebilir ama kız dayak yemesin diye at gibi koşuyorum sizi aradım siz kıza dayak atmışsınız bile" dedi.

Sinirle nefesimi verip Tae'nin omzuna çarpıp yanlarından geçtim. Sırık kesin bahçede ki banklardan birindeydi. Bir anda duraksayıp kantinden sıcak kahve almıştım. Elimde sıcak kahve ile birlikte bahçeye doğru ilerliyordum.

Sağ tarafıma baktığımda bankta Yoon ve Parmak patates ile birlikte oturduğunu gördüm. Vakit kaybetmeden yanlarına gidip "Sırık!" Diye bağırdım bana baktığında yüzü gülüyordu. Ayağa kalktı ve kollarını birbirine geçirdi. Hiç düşünmeden yüzüne sıcak kahveyi ve karton bardağı fırlatıp "Salaksın sen, aptal ne hakla söylersin!" Diye bağırdım. Arkamı dönüp okul binasına doğru ilerledim o ise "İntikamımı alacağım sarı çiyan!" Diye bağırıyordu hiç umursamayıp sınıfa geçtim. Sınıfa geldiğimde Min Ji kenara geçmiş ağlıyordu. Sınıfta ikimizden başkası yoktu. Çantamın yanına gidip çikolatalarımdan birini elime aldım. Çantamın ön kısmından ıslak mendili yanıma alıp Min Ji'nin sırasına gidip suluğu elime alıp kenarıda kafasını bacaklarına gömmüş Min Ji'nin yanına gidip yere çömeldim. İlk önce saçlarına dokundum. Hemen kafasını kaldırınca "Özür dilerim sen yaptın sanmıştım" diyip çikolata ve suyu ona uzattım. "Ciddi misin?" Diye sordu ona cevap olarak "Evet ciddiyim" dedim ve gülümsedim. "Sana sarılabilir miyim?" Diye sorduğunda cevap vermeden sarıldım. Ardından suyunu içmesine yardım edip, yanağına bulaşan küçük kanları ıslak mendilim ile temizledim.
Kötü bir kız değildim. İyi bir kızda değildim ama Min Ji herşeye rağmen beni affetmişti. Bunun için mutluydum.
Hak etmeyen birini dövmem benim ve Lisa'nın suçuydu. Lisa'nın da gelip Min Ji'den özür dileceğine adım gibi emindim. Duvar kenarında Min Ji ile oturup konuşuyorduk. Her boşluk bulduğumda özür diliyordum, o benim tersime teşekkür ediyordu.
_______________________

İlk öncelikle Merhaba!
Sizce Chae kötü bir kız mı iyi bir kızmı?

Ayrıca kurguyu nasıl buluyorsunuz düşüncelerinizi belirtirseniz çok mutlu olurum.

Birde ufak bir ricam var okuduğunuz bölümü oylayıp yorum atarsanız çok sevinirim.

Umarım bölümü beğenirsiniz ve şimdiden hepinize çok teşekkür ederim 💞

𝑯𝒆𝒍𝒍𝒐 𝑰 𝑨𝒎 𝑩𝒐𝒔𝒔/𝑹𝒐𝒔𝒆𝒌𝒐𝒐𝒌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin