Seouk,Korea
23:34-Sekiz Ay Sonra
Chae'nin ölümünden bu güne sekiz ay geçmiş ve Kook psikolojik sıkıntılar çektiği için doktora gidiyordu, Jisoo unnie işi bırakmış her gün en az altı saat aralıksız Chae diyerek ağlıyordu, Jennie unnie neredeyse günün her saatinde Chae'nin telefonuna mesaj atıyordu, Tae, Chae ile gittiği yerlere tekrar gidiyor ve her zaman Chae'nin mezarının önünde geri gel diye ağlıyordu, Jimin her gün Chae'nin fotoğrafına bakıp kardeşim gibi seviyordum onu diyerek gözyaşı döküyor, ben ise günlük tutuyor, Chae için her zaman ağlıyordum."Öldüğüne inanmıyorum ölmedi yaşıyor hissediyorum ölmedi o ölmedi ölemez!" Diye bağıran Kook'a baktığımda duvarın kenarına çökmüş ağlıyordu. Her zaman böyleydi, Chae'nin ölmediğini söylüyor yaşadığını hissediyordu.
Bugün kafamızı dağıtmak adına her zaman gidip müzik dinlediğimiz kafeye gitmiştik, her geldiğimizde normalde güler eğlenirdik, ama şuan herkes suskun ve gözler yaşlıydı. Oturup hepimiz birer kahve istediğimizde Jennie, Jisoo ve benim arkamda duran ufak sahne gibi yerden mikrofon sesi yüklemişti. Tae kafasını kaldırıp baktığında "O" demiş ve Kook'u dürtmüştü. Kook kafasını kaldırıp baktığında "Bu o işte o" dediğinde hepimiz kafamızı kaldırıp o yöne baktığımızda onu görmüştük bu olamazdı ve bir anda şarkı sözleri etrafta yankılanmaya başladı.
Eve geliyorum
I'm coming homeEve geliyorum
I'm coming homeDünyaya eve geldiğimi söyle
Tell the world I'm coming homeBırakın yağmur dün bütün acıyı yıksın
Let the rain wash away all the pain of yesterdayKrallığımın beklediğini biliyorum ve onlar benim hatalarımı affetti
I know my kingdom awaits and they've forgiven my mistakesEve geliyorum, eve geliyorum
I'm coming home, I'm coming homeDünyaya geldiğimi söyle
Tell the world that I'm comingAit olduğum yere geri döndüm,
I'm back where I belong,