Rozdział drugi. Cz.1

8.8K 115 3
                                    

Ania.

Koperte położyłam na bialej pólce obok biórka i wzielam szybki prysznic. Wytarlam sie i założyłam swieza bielizne. Stanelam przed lustrem aby rozczesac i wysuszyć moje wlosy. Po tym wszystkim nalozylam na siebie podklad, korektor, puder i tusz do rzes. Ubaralam sie w moja ulubiona biala bluzke z nadrukiem serca i do tego czarne legginsy, ktore idealnie do pasowały mi sie do moich posladkow, a do mojego kompletu dobralam moje czarne nike'i. Moglam juz wyjsc, ale jeszcze musialam powiadomic Monike, ze wychodze na chwile do sklepu po cos do jedzenia. Gdy juz to zrobilam, wyszlam szybkim krokiem, aby wrocic jeszcze przed zachodem slonca. Nie chcialam wracac po nocy, ponieważ okolica w ktorej mieszkamy nie jest zbyt przyjazna i bezpieczna.


Monika.

Anka wyszła, wiec moge zajac sie swoimi sprawami. Na poczatek wlacze jakas piosenke na rozluźnienie. Okey, wlaczylam moj ulubiony zespol. Teraz zajme sie moimi wlosami, mam dylemat. Nie wiem na jaki kolor zafarbowac moj naturalny blond. Mialam juz czerwien, braz.. chyba wroce do ktoregos z nich, ale jeszcze mam czas na regeneracje oslabionych koncowek. Poprawie swoj makijaz, bo troszeczke sie rozmazalam. Dlaczego Anka nic nie opowiedziala mi o tym kliencie? Whatever.

Stanelam przed lustrem i zaczęłam bacznie sie sobie przyglądać. Jestem niebieskooka, blondynka. Moj wzrost uważam za idelany, ale czasem chciałabym byc wyzsza. 167 cm, przynajmniej szpilki moge ubierac..bez zadnego stekania „ale jestes wysoka" od ludzi. Nie uwazam siebie za chuda jak patyk laske, jestem raczej normalnej wagi. Mam swoje krągłości, które sa bardzo sexowne i jestem z nich dumna dlatego podkreślam je moimi cudownymi legginsami. Tak z tyłka jestem najbardziej dumna. Oprócz fajnego cialka mam cos w glowie. Wow, co nie? Nie spotykane. Otóz uwielbiam czytac ksiazki! Jak sie w jakas wciągnie trudno mnie z niej wyciągnąć .. Moja Anka jest także bardzo arakcyjna. Jest nieco wyzsza ode mnie, bo ma 171 cm. Oczy ma brązowe , które czesto szkla sie jej, ponieważ nosi soczewki. Wole ja okularach ale to moje indywidualne spostrzeżenie. Jest brunetka, szczupla z dlugimi nogami i fajnym tylkiem. Jedyne co mnie w niej denerwuje to to, ze pali papierosy. Tyle pieniedzy na nie wydaje..Ech jej sprawa.


Zanim Anka przyjdzie minie duzo czasu, wiec ogladne sobie mój ulubiony film „Just friends". Polska nazwa to „to tylko milosc" Jeden film, a dwa rozne tytuly.Masakra. Ale serdecznie polecam! Kocham ten film. Ogladalam go juz z milion razy i jeszcze mi sie nie znudzil.


Ania.

Okey, jestem na miejscu. Nie wiem jak bym ptrzezyla, ten kawal drogi bez moich sluchawek.


Na sam poczatek poszukam jakiegos dobrego stanika z push-upem. Niestety nie odziedziczylam po mojej mamie duzych piersi. To mój najwiekszy kompleks.Wiem, wiem nie powinnam oszukiwać mezczyzn w taki sposób, ale dzieki temu potrafie wyjsc dumnie na ulice i chodzic miedzy polkami w sklepie. Moze to glupie ,ale ja to lubie i koniec teamtu. Dobra znalazlam idealny stanik dla mnie! Jest czarny z biala delikatna koronka. Dobrze lezy i znakomicie sie w nim czuje. Kupuje! Okey, teraz jedzenie. Pójde do Tesco, a , ze dzisiaj piatek weekendu poczatek to sa MEGA promocje na wszystko! Mleko, chleb, maslo, ser, marchewki i jeszcze kilka slodkosci. Uff. Jestem juz przy kasie, na szczescie nie taka wielka kolejka jak zawsze. Zaraz, zaraz! Znajoma twarz!

Ciekawe kogo Anka zobaczyła! Hm?
Oceny i komentarze mile widziane :)

Tylko się nie zakochaj.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz