Öhöm öhöm evett çok heyecanlıyım inşallah batırmam keyifli okumalar.
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
Adım DOLUNAY HERA ASLAN 20 yaşındayım 1.65 boyunda ve 50 kilodayım. Ailemle birlikte iki katlı bahçeli çok güzel bir evde yaşıyoruz, birde benden 6 yaş büyük olan abim var tabi ama o şuanda okulu gereği ingilterede mastır mi ne yapıyormuş arada bir de orada ki şirketimizle ilgileniyor. Yan tarafımızda ise küçüklüğümden beri arkadaşım olan helin oturuyor ailesi ile birlikte.
Adım Kuzey ASLAN 26 yasındayım. Heranın abisiyim. Şuan ingilteredeyim. heranın da dediği gibi okulum gereği burda bulunuyorum.
Adım HELIN KARA bende hera gibi 20 yaşındayım 1.60 boyunda ve 50 kilodayım. Ailemle birlikte iki katlı bahçeli bir evde yaşıyoruz hera ile evlerimiz yan yana olduğu için onunla küçüklükten beri arkadaşız.
Adım YEKTA DEMİR. 26 yaşındayım prensiplerine bağlı olan bir insanim Her konuda netimdir yalana asla tahammül edemem en sevdiğim renk siyah asil çünkü😉 ve DEMİR HOLDİNGİN sahibiyim.
Adım EMİR BULUT. 25 yaşındayım. Prensiplerine bağlı bir insanımdır dediğim dedik birisiyimdir Yekta ile birlikte çalışıyorum ayni zamanda da arkadaşımdır kendileri😂
Adım ADA KARA. Helinin kuzeniyim 20 yaşındayım uzun yıllardır babamın işlerinden dolayi pariste yaşıyoruz ailecek. Ama geri dönme vakti gelmişti artık özlemiştim Türkiye'yi ve tabiki arkadaşlarımı.
Adım KEREM YILMAZ. 26 yaşındayım Yekta,Emir ve Eren'in arkadaşıyım. Önceden hep dördümüz takılırdık ama ben işlerimden dolayı 6 yıldır ingilterede yaşıyorum. En kısa zamanda Türkiye ye dönmeli ve geri kalan hayatımı arkadaşlarımla geçirmeliydim. Bunu aklımın bir köşesine not aldım.
Adım ELİF ÖZKAYA. 20 yaşındayım. Hera ve Helin ile okuldan tanışıp arkadaş olmuştuk. Okulda bana ayaklı gazete derler tüm olayları araştırır ilk ben öğrenirdim ne yaparsınız meslek sırrı.
Adım EREN KAYA. Emirin kuzeniyim 25 yaşındayım. Emir Yekta ve Kerem gibi holding köşelerinde durup o toplantıdan bu toplantıya girmek benlik iş deildi o yüzden hep hayalim olan moda işini yapmaya basladim kendime Fransada güzel bir moda evi açmıştım. Daha sonra ilerledikçe kendi markamı çıkartmaya başladım. Yıldız oldum yıldız😂. Ama artık Türkiye'ye dönüp orada ki işlerimi de yoluna koymalıydım.
Adım Güneş KORKMAZ 21 yaşındayım. İngilterede moda tasarım okuyorum ama sanırsam bir kaç gün sonra türkiyeye dönecektim.
YENİ HİKAYEMİZE BAŞLAYALIM O ZAMAN.😊
Sabah sabah okul çekilmiyor diyenlerdenim ben de alarmı hangi aklı noksan bu saate kurardı ki anlamıyorum resmen uykumun içine etmişti artık uyanmıştım ve daha geri uyuyamazdım mızmızlanarak yataktan kalkıp duşa girdim kısa bir duşun ardından çıkıp saçlarımı kuruttum saçlarımı su dalgası yapıp açık bıraktım allahtan dün kıyafetlerimi hazırlamıştım da sabah sabah ne giysem moduna girmemiştim, hafif bir makyaj yaptıktan sonra tamamen hazırdım aynada kendime baktığımda allahım bu benmiyim diyip ıslık çaldım tü maşallah bana hahaha napıyım kendime bayılıyorum mükemmelim anacım kot ceketim ve çantamı aldıktan sonra annemin benim için hazırlamış olduğu kahvaltı masasına oturdum. Ne kadar da zengin olsak annem hizmetçi tutmak istememişti iş yapmayı seviyor kadın napsın. Düşüncelerimden ayrılıp babama günaydın diyip öpücük attım anneme de öpücük attıktan sonra kahvaltıya başlamıştık. Ayran ve simit ımmm en bayıldığım ikili nee çay içmem ki ben kahvaltı da ayran içilir mi demeyin çok güzel oluyor deneyin ahah neyse. Kahvaltımı yapıp okula gitmeliydim. Tam o anda telefonumun çalmasıyla irkildim kimdi bu meymenetsiz. Arayan kişiye baktığımda meymenetsiz kişinin ada olduğunu anladım. Aslında şaşırmıştım çünkü ada bu saatte uyanık olamazdı yani biraz uykucudur da kendileri neyse telefon kapanmadan açayım bari ne diycek deli kız
-Alo Adacım günaydın canım.
+Günaydın Heracım napıyorsun ben uyandırmadım inşallah seni.
-Yok canım kahvaltı yapıyorum okula gitcem yarım saat sonra. Hayırdır bir sorun yok dimi sen bu saatte aramazdın çünkü uykucu seni dedim gülerek.
+Aşk olsun Heram ya çok uyumuyorum ben bikerem.
-He kanka he ineklerde uçuyor neyse sadede gelin please.
+Kankacım akşama ben oradayım sana haber vereyim dedim Heline süpriz yapcam da herzamanki gittiğimiz kafeye getirsene onu
-OHAAA bu harika bir haber lan çok sevindim artık gelmenin vaktiydi zaten ya bize ayrılık yaramaz knka ve tabiki getiririm seni görünce çok sevinecek. Ya şey knka bide senden bişey isteyebilirmiyim?
+Merak etme Hera sana birsürü o istediğin çikolatalardan ve parfümünden aldım.
-Kız cadı nerden bildin bunlari diyeceğimi. Ama çok saol hadi neyse ben kapatıyorum okula gitcem ben daha anam öpüyorum çok çok akşama görüşürüz diyip kapattık.
Ada da helin gibi benim canım arkadaşlarımdan biridir Mehmet amcanın yani adanın babasının işlerinden dolayı Parise gitmişlerdi ama tabi gitmiş olmaları iletişimimizi kopartmış olmamızı sağlamıyor okullarımızdan dolayı ne o gelebiliyordu ne de biz gidebiliyo ama olsun biz hep konuşuyoduk teknoloji denilen bisey var dimi😂😂.
Düşüncelerimden ayrılıp hemen saate baktım ohoo saat baya geçmiş çantamı ve arabamın anahtarını alıp annemi ve babamı öpüp evden çıktım.
Arabaya binip emniyet kemerimi takıp yola koyuldum tabi şarkı açmadan olmaz diyip hemen güzel bir şarkı açtım (AYO.TEO ROLEX) en sevdiğim şarkılardan biri olduğu için son ses açıp yoluma devam ettim.🍀🍀🍀🍀🍀
Veeee ilk bölüm biter inşallah beğenmişsinizdir