Öncelikle hepinize çok teşekkur ediyorum bana bu şansı verdiğiniz için🥰🥰
🌹🌹🌹🌹
**EMİRİN AĞZINDAN**
Dolunay iyi biriydi onu gerçekten çok sevmiştim bu yüzden de ilk ona söyledim heline olan duygularımı belki bana yardım ederdi.
Telefonuma baktığımdaysa zamanın çok çabuk geçtiğini görmüştüm. Dolunayı eve bıraktığımda kapının önünde helini de görmüştüm baya üzgündü ama anlamamıştım. Yarım saat sonra Yektanin evine geldiğimde arabayı park edip indim.
+Naber dostum.
-İyidir senden naber. Nereye kayboldun böyle.
+Dolunayla konuştum. Ona herşeyi anlattım.
-Anlamadım neyi konuştun neyi anlattın olum düzgünce anlatsana şunu.
+Ya of emir kıt akıllı mısın sen kanka ya neyi anlatabilirim helini anlattım işte.
-Hadi canım. Bidakka lan sen niye dolunaya anlattın bunları direk gidip heline anlatsaydın ya.
+Kanka harbi malmışsın ha aşık olan benim ama leyla gibi gezen sensin.
Olum dolunaya anlattım çünkü onun bana yardım etmesini istiyorum en yakın arkadaşı sonuçta.-Haaaa anladım. Bu arada iki lafın arasında bana mal dediğini de duymadım deil ayağımın altına alırım bak seni.
+Aman be tamam tamam. Ha bu arada Eren yarın geri dönüyo buraya temelli hem de.
-Benim niye şimdi haberim oluyo lan.
+Bide trip at Yekta😂
-Emiir kardeşiiim dayak ister misin?
+tamam tamam teslim oldum. Neyse ben bugün burda kalcam haberin olsun.
-Tamam kal ama horlama uyutmuyosun adamı.
+Ha ha ha göçüme bak ben horlamam bikere sen kendine bak
-Ya sabır. Git yat lan senle uğraşmayım. Hadi iyi geceler.
+İyi geceler.
**DOLUNAYIN AĞZINDAN**
Allahım ne çabuk sabah oluyo ben anlamıyorum ya uykum var benim uykum. Ama bi dakka ya benim dersim öğlendi zaten yani bu demek oluyor kii biraz daha uyuyabilirim yaşasın uyku diyip geri yattım oh mis.
Tam uykuya dalmıştım ki lanet olası telefonum çaldı kim icat etti lan bu telefonu gelen geçen arıyo. Telefonu alıp açtım arayana bakmadan.
+Allloooo nevarr sabah sabah kimsin lan güzellik uykumdan ettin beni.
-Sana da günaydın Dolunay.
+Emir sen misin?
-Evet benim de ne bu sendeki enerji.
+Yaa sorma ne enerji ama uykumdan ettin beni uykumdan. Telefonun klozete düşsünde üstüne sifon çekesin emir.
-Tövbe de kız zilli ne istiyon benim telefonumdan senin telefonun düşsün.
+Tövbe de emir çabuk.
-Yiiooooğğ sen tövbe demezsen ben de demem hıh.
+Tamam be tamam aynı anda
-Tamam.
+Tövbe.
-Tövbe. Oldumu knka.
+Oldu mal oldu da niye aradın sen beni uyuyodum ben ya.