3

40 5 0
                                    

Ben geldim yeni bir bölüm bakalım neler oluyo🥰

🍀🍀🍀🍀

Kısa bir yolculuğun sonunda  neyse ki okula gelebilmiştim şarkıyı kapatıp arabamdan indim . Bu sene 3.sınıftım ve seneyede herhangi bir sorun olmazsa okulumu bitirip başarılı bir modacı olacaktım. Banklardan birine oturduğumda  bu senenin sorunsuz bitmesini diledim.

Taki birinin bana seslenmesiyle
düsüncelerimden ayrılıp, bana seslenen kişiye baktım gazetecilik bölümünden elifti bu aynı zamanda da helin ve adadan sonraki kendime en yakın hissettiğim arkadaşımdı. Allah bilir yine ne öğrendi de onu bana söyleyecekti kesin bomba bi haberdi gelişinden  belli yavrumun ahah.

-Günaydın knkacim sana bomba bir  haberim var hazır mısın?

Ben size demiştim😂

+ Hmmm bir düşüneyim bakalım.

-yaaa kızım ne düşünüyon delimisinin?😂

+ Elif gerçekten okuduğun bölümün hakkını veriyon be knka neyse söyle bakalım neymiş bu haber.

-Okula YEKTA DEMİR ve EMİR BULUT gelecekmiş seminer için.
Knka ya düşünebiliyormusun adam resmen yakışklılık abidesi ya gerçi  öyle pek televizyonda göremiyoruz adamı ama neyse olsun.

Saat ikideymiş  seminer dedi ve o sırada çalan telefonunu açtı birşeyler konuştuktan sonra bana dönüp dolunaycım k.b ama gitmem lazım malum dersler var seminerde görüşürüz

+Görüşürüz canım diyip el salladım.

O sırada helinin yanıma koşarak gelip bana sarılmasını ve yere yapışmamızı saymıyorum bile . Allahım bu kız tam bir deli ama benim arkadaşım naparsınız işte . Yerden kalktığımızda telaşlı bir şekilde konusmaya başladı.

-Knkaların en besti duydunmu okula YEKTA DEMİR ve EMİR BULUT gelecekmiş ahhh tipine vurulduğumun.

+Önemli deil knka beni düşürdüğün için dedim gülerek  ve  ekledim ohooo bana o haberi elif çoktan verdi uyan uyan.

-Immm şey özür dilerim knkacım heyecan yaptım dedi ve konuşmaya devam etti
Vay hainnn demek sana söyledi bana söylemedi bende şu yandakilerden duydun.

+Kızım neyse ne gelceklerse gelsinler ya sen boşver onları hadi derse okula da gec geldin zaten benim dersimin başlamasına  daha var hadi bakalim diyip yanağından öptüm o da bana el salladıktan sonra derse gitmişti.

Hayır gerçekten anlamıyorum bu yekta demiri niye bu kadar öve öve bitiremiyolar ki o da insan bizde diyip telefonumla uğraşmaya başladım.

Beş bilemedin on dakika sonra yanimda çok lüks denilecek derece bir araba durdu, içinden inenlere baktığımdaysa kalbim neredeyse yerinden çıkacak gibi olmuştu ve daha deminki lafımı da geri alıyorum onlar insan falan olamaz ya.
Allahım bunlar insansa bizim okuldakiler ne.

Siyahların içinde iki tane yakışıklı adam ikiside birbirinden meteor o derece yakışıklılar yani neyse ben tabi içimden bunları düşünürken derken  biri yanıma gelip elini uzattı.

-Selam ben Emir Bulut

Bende ona karşılık verip elimi uzattım ve

+Dolunay Hera Aslan dedim gülerek.

-Dolunay biz buraya seminer için gelmiştik ve dekanınızla görüşmemiz lazım zahmet olmazsa bizi oraya götürür müsün? Yoksa burada ki kızlar bizi heran yiyebilir dedi ve birden kahkaha atmaya başladı. ÖYLE GÜLMEK OLURMU GÖZÜNÜ SEVEYİM KALP BU KALP. Kendimi düzeltip hemen ceval verdim.

+Tabiki de yardımcı olurum Emir bey buyrun önden dedim ve elimle işaret ettim ikisinede. Alınmış bir şekilde bana baktı

-Dolunaycım bana Emircim diyebilirsin ne beyiymiş ya. Ha illaki ben sana bey demek istiyorum diyosan kalk evlenelim dedi ve tekrardan gür bir kahkaha attı.

Samimi konuşmasını sevmiştim aslında taki arkadaki kişinin gürlemesiyle emirin gülmesi son buldu.

-Lan Emir biz buraya sen kızlarla laklak yap diye gelmedik tonlarca işimiz  varken delirtme benide hadi yürü.

Dedikten sonra Emir konusmaya başladı.

-Tamam kardeşim ne böğürüyon ayağına birimi bastı gidiyoruz işte  ve bana dönüp Dolunaycım sen bu yektanın hiç kusuruna bakma o biraz yabanidir de  neyse hadi bizi şu dekanın yanına götür dedi  ve koluma girdi yaptığı şey ne kadar tuhafıma gitsede gülmüştüm bir kac dakika sonra dekanlığın olduğu binaya geldiğimizde durup

-Kusura bakmayın ama artık benim gitmem lazım malum ders beni bekler görüşürüz emir diyip el sallamıştım tam gideceğim sıra emir konuştu

-Dolunaycım sana bir tavsiye bu yektanın vereceği semineri deil de benim vereceğim semineri dinlersen daha verimli geçer seminer diyip güldü tekrardan onlara el salladıktan sonra dersin olacağı sınıfa girdim neyse ki hocamız daha gelmemişti diyecektim ki arkamdan da hoca girdi.

Boş olan sıralardan birine oturup canım hocamın anlattığı dersi dinlemeye başladım.

Saatler geçtikçe ders daha da sıkıcı bir hale gelmişti ki kurtarıcımız olan kapı çaldı hocanın gel demesiyle içeriye halkla iliskiler bölümünde okuyan kerem girdi.

-Hocam kusura bakmayım dersinizi bölüyorum ama Dolunay Hera Aslanı dekanlıktan çağırdılar.

Zönk ne demek dekanlıktan lan yoksa beni okuldan mı atacaklar allahım ben biseu yapmadım ki ya. Hocanın bana seslenmesiyle bakışlarımı o tarafa dönderdim.

"Kızım ne bekliyosun kalksana çık artık dersimi bölmeyin dedi ve sinirli bisekilde bana baktı"

Hah dersi bölmekmiş sanki benim suçum  peki hocam diyip Keremle birlikte dışarı çıktım acaba ne için çağırdılar beni en iyisi kereme sormak belki bilir.

+Kerem beni neden çağırdilar herhangi bir fikrin varmı dedim

-Bilmiyorum valla dolunay bana sadece seni çağırmamı söylediler. Neyse hadi benim can hocanın yanına gitmem lazım görüşürüz.

+Görüşürüz dedikten sonra adımlarımı daha da hızlandırdım merak etmiştim acaba neden çağırdı benj bu dekan bozuntusu.

Dekanın odasının önüne geldiğim de kapıyı çalıp içeri girdim ama girmez olaydım.....

🍀🍀🍀🍀🍀

Yazım hataları varsa özür dilerim acemilik ve heyecanımdan yorum ve beğenilerinizi çok görmeyin öpüyorum sizleri😘😘

DOLUNAYIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin