5

32 4 0
                                    

Medyada yakışıklı mı yakışıklı Yekta Demir var
🍀🍀🍀

Yekta'nın ağzından.

-Emir dolunayın yanında ki o kız helin deilmiydi yoksa ben mi yanlış gördüm diye sordum emire.

+Hayır knka gayet iyi görmüşsün helin di o demek dolunayın arkadaşıymış baya samimiydiler.

-Ne güzel işte oğlum hem bu şekilde kaç yıldır platonik aşık olduğun kıza açılırsın. Evet emir dolunayın arkadaşı heline aşıktı 4 veya 5 yıl önce görmüştü helini o günden beri de aşık ama bir türlü açılamamıştı ilk defa korkmuştu birini kaybetmekten.

+Bilmiyorum yekta biliyosun neden açılamadığımı.

-Biliyorum ama sende biliyosun ki başka yapacak birşey yok hem baksana kız güzel ve eminimki etrafında bir sürü de erkek vardır ona aşık olan elini çabuk tutmazsan kızı kaçırırsın benden söylemesi hem senden iyisini mi bulacak dedim biraz cesaretlendirmek istercesine.

+Offf yekta offf aşığım lan hemde çok boku yedim ben dimi şimdi.

-Yedin kardesim yedin ama şuan aşk acını bir kenara bırakıp şu lanet olası toplantıya girelim sonrada eve gideriz hadi kalk diyip masamdan kalkıp kapıya doğru ilerledim Emir de benim peşimden kalkıp gelmişti beraber dışarı çıkıp toplantının yapılacağı odaya girdik.

Birkaç saatin sonun da toplantı bitmişti ama ben de bitmiştim yani kendimi o kadar çok yorgun hissediyordum ki geri kalan toplantılara girmek gibi bir düşncem yoktu. Emire döndüğümde onun da benden bi farkının olmadığını gördüm.

+Emir hadi kalk gidelim çok yoruldum ben dedim.

-Tamam knka gidelim. Diye cevap vermişti ikimizde hazırlandıktan sonra hemen şirketten çıktık

+Yekta bu arada iki hafta sonra italya ya gitmemiz lazım orada ki bazı rakip firmalar sorun çıkartmış. Dedi sinirli ses tonuyla gerçi nasıl sinir olmasın bi işimizde doğru düzgün gitmiyo ki anasını satayım.

-Tamam kardesim gideriz. Ee sen gelmiyo musun? benle.

+Yok knka eve gidip biraz dinleneyim daha Ereni aramam lazım mesaj atmış toplantın bitince beni ara diye.

-Tmm görüşürüz o halde Erene de selam söyle. Diyip arabama binip son gaz devam ettim ilk işim eve gidip uyumak olacak.


🍀🍀🍀🍀
Bölüm birazcık kısa oldu ama olsun inşallah beğenirsiniz.

DOLUNAYIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin