Vica o ia razna

76 7 0
                                    

Îmi deschid ochii încet. Se pare că am adormit ieri. Apoi văd cum din baie iese Jeff. Era cu bustul gol, pe umăr un prosop și îmbrăcat în blugi negri. M-am înroșit la fața tare de parcă eram o roșie. Apoi am țipat la Jeff cu un glas rușinos.
Eu: Ce crezi că faci?!
Jeff: Nimic, doar am făcut un duș...
Eu: Asta deja eu am înțeles, de ce ești fără maică!?
Jeff: În primul rând nu țipă, în al doilea rând eu acum am ieșit din baie și mă îndreptam spre dulapul cu haine.
Mă uit spre bustul lui gol cu o față roșie. Apoi îi analizez trăsăturile lui. El desigur că observă asta și începe să vorbească.
Jeff: Ce îți place cum arăt?😏
Eu: Nu! Și schimbă-te mai repede!
Jeff: Se vede după fața ta cum ești de roșie. 😏
Eu: lasă-mă, și mai repede termină să te schimbi!
Mă ascund sub pătură. Simt niște pași care se apropie de mine. Când ies din sub pătură îl văd pe Jeff deasupra mea. Eram așa de aproape unul de altul. A urmat o pauză în care puteai să auzi chiar și respirația a mea și a lui Jeff. Îl împing pe Jeff de lângă mine și mă ridic de pe pat. Apoi fug spre baie. Fața mea ardea de înroșire.
Puțin mă liniștesc dar tot nu-mi iese din cap ceea ce a făcut Jeff.
Eu: Vica, ce a fost asta?
Vica: Nimic! Doar a făcut o greșeală!
Eu: ce se întâmplă cu tine?
Vica: Nu te interesează!
Eu: Vica este ceva periculos pe alături?
Vica: Nu!
Eu: Ce este cu tine?
Vica: Am spus că nu te interesează!!!
Glasul ei a răsunat așa de tare în gândul meu că apoi a început o durere îngrozitoare de cap. Se auzeau multe glasuri și cuvinte peste tot, durerea de cap se făcuse așa de insuportabila că am inceput să strig. Ceva se întâmplă cu mine dar eu nu știu ce. Apoi simt că picioarele mele nu se mai ating de pământ. Se aude cum Jeff deschide ușa și se uită la min.
Aud că Jeff îmi spune ceva dar nu știu ce, eu îi răspund dar nici nu știu ce i-am spus. Eu nu știam ce fac și nu mă puteam controla. Parcă cineva mă controlează.
Apoi cad fără cunoștințe...

Perspectiva lui Jeff:

După ce Anna pleacă în baie pe față mea apare un zâmbet. Era drăguță, stai eu ce vorbesc. Asta este tot doar un vis. Apoi aud cum Anna începe să țipe. Fug rapid la baie să văd ce sa întâmplat. Deschid ușa și văd cum Anna zboară în aer.
Eu: Ce să întâmplat, Anna cum te simți?!
Anna: Doare
Eu: Ce doare?
Anna: Doare capul foarte tare! Te rog ajutată-mă!
Ea se întoarce spre mine și văd că ochii ei sunt albi, ei luminau foarte tare.
Eu: SLENDY!!!
În cameră intră Jack și cu Slendy.
Jack: Ce se întâmplă?
Slendy: Nu știu...
Eu: Slendy vino în baie acum!!!

Anna: DE CE NU MĂ AJUȚI?!!
Apoi Slendy cu Jack vine în baie. Chiar dacă nu îi vedeam lui Slendy față, oricum era surprins. Deodată din spatele lui Anna ies niște tentacule. Pe picioarele ei apare ceva negru care apare și pe mâini, erau niște linii mici care îi făceau negre mâinile și picioarele dar asta se suia și la corp.
Anna: TU NU MĂ AJUȚI, ATUNCI TU TREBUIE SĂ MORI!!!
Apoi mă apucă de gât cu o tentaculă și mă ridică în aer, eu încep să mă înăduș. Slendy încearcă să mă ajute dar nu reușește. Ea mă ridică încă puțin iar apoi mă aruncă pe perete. Respir cu greu dar îmi revin rapid.
Ea își ridică mâinile spre ea iar apoi cumva îi îndepărtează de ea pe Jack și Slendy. Nu știu cum a făcut asta dar se pare că poate controla cu gândul lucrurile s-au altceva.
După acest zgomot în cameră intră Hoody și Masky. Erau surprinși de ceea ce văd dar erau deja înarmați.
Hoody: Ce dracu se întâmplă aici?!
Jack: nici noi nu știm...
Slendy: Luați armele va trebui să ne luptăm cu ea.
Îmi ieu de pe masă cuțitul și îl arunc spre ea. Dar ea îl prinde și îl aruncă spre mine. A țintit în perete dar era cât pe ce să țintească în mine. Hoody își îndreaptă pistolul spre ea și trage. O rănește dar rănile ei se vindecă rapid ca la Jane. Apoi cu o tentaculă îl apucă pe Hoody și îl aruncă în geam. El sparge geamul și zboară jos. Acum începe Slendy să o atace. El își pregătește tentaculele apoi o apucă de talie și gât. Slendy îi face ceva ce ea își pierde cunoștința. A urmat o pauză destul de lungă și fost ceva ceea ce nu poți uita. Dar liniștea asta o întrerup eu.
Eu: Slendy ce sa întâmplat cu ea?
Slendy: Se pare că a doua a ei cunoștință o controlează pentru că vrea ceva, ceva foarte tare și important.
Jack: Ea seamănă cu tine Slendy...
Masky: Da, dar ce vrea a doua a ei cunoștință?
Slendy: Vrea să controleze tot, toată lumea dar noi îi stăm în cale. Se pare că în ea trăiește un monstru care ne va omorî pe toți.
Eu: Și asta este încă începutul...





DACĂ FAC CE VREI MĂ OMORI? (Jeff the Killer)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum