După ce am intrat în baie sa auzit cum ușă din camera mea sa deschis. Eu eram în lenjerie . M-am acoperit cu un prosop . Ușa din baie o deschid ușor. Nu era nimeni în cameră și credeam că am halucinații fiindcă am obosit. Am făcut 5 pași în fața dar nimic . Eram gata să mă întorc și să-mi continui treabă. În acest moment cineva mi-a pus mâna la gură.
Eu: mmmm
Tata: astăzi nopate vei fi a mea
Eu: mmmm*plâng*
Tata: linișteștete nu va fi dureros...)După aceste cuvinte mi-am pierdut cunoștințele.
Deja dimineață:
Îmi deschid ochii cu greu. Am o durere de cap insuportabila. Eram in patul meu lângă mine era tata. Era gol
la fel și eu. M-am sculat din pat repede pentru a pleca din locul ăsta.
Eu: *plângând* * în șoaptă* nu el nu a reușit să-mi facă ceva . Asta nu-i adevărat.
Mi-am luat toate hainele din dulap și tot ce-mi aparține mie apoi le puneam in rucsacul meu negru. După m-am îmbrăcat în lenjerie iar apoi în blugi albi și hanorac vișiniu. Vroiam simplu să fug....să fug mai departe de aici. Mă îndrept spre ușă și o deschid . Îmi pun căștile în urechi pentru nu a mai auzi ceva. Mă încalț in ghete și ies din casă.
Am ieșit plângând din casă și alergând.
Eu: ajuta-mă am nevoie de tine
În ochii mei se întuneca tot din împrejur apoi nimic.
Oara 23:02 :
Îmi deschid ochii pentru a vedea unde sunt. Stăteam în parc pe un scaun. Separe că eram departe de casa. Prima veste buna de astăzi. Mă simțeam obosită dar încă mă durea tot.
Eu: Vica ce sa întâmplat când mi-ai luat controlul?
Vica: nimic partea mea depresivă ți-a luat controlul. După cum te simți tu,se știe ce parte ia contactul cu tine.
Eu: Am înțeles poți să mă lași?
Vica: Bine
M-am sculat de pe scaun fiindcă vroia să mă plimb.
A trecut 10 minute de când ma plimb.
Sa auzit un sunet din tufișuri, dar eu am ignorat sunetul ăsta . Din tufiș a ieșit un băiat pe care îmi părea cunoscut. Interesant cum îl cheamă.
Jeff the Kinder sau Jeff the...... Killer!
Jeff the Killer: iară tu..... off oare când îmi voi întâlni victima.
Jeff the Killer: dar ce caută o fată singură în parc?
Eu: Poți să mă lași în pace!?😡
Jeff the Killer: răspunde la întrebarea mea și te las in pace😐
Eu: Prietenul meu ma predat. Dar acum mă la---
Jeff the Killer: cei cu tine ?
Deodată m-am simțit tare rău și apoi mi-am pierdut cunoștințele. Am simțit că am căzut pe ceva moale.
Jeff the Killer: Nuuuuu de ce eu 😭 a căzut pe mine. Oare ce sa fac cu ea?Mai târziu:
M-am sculat rapid din coșmarul meu. Eram într-o cameră mare dar necunoscută pentru mine. Stai....pe perete erau placaje cu numele " Jeff the Killer" ,"Im sexy"și" Go to sleep"
Înseamnă că sunt în camera la un criminal. Pe mine era îmbrăcată o maică care pe mine era mare, era până la genunchi. Bine că era o maică neagră.
În cameră intră un stâlp mare care nu are gură, ochi, nas, urechi, ce fel de ființă e?
???: Salut eu sunt Slendermen dar poți să-mi spui Slendy,cum te simți?
Eu stăteam neclintită fiind speriată.Nu știu ce este dar e imens de lung. Separe că visez un vis urât.
Eu: Ce caut aici și cum am ajuns aici?
Slendy: Jeff a venit cu tine în brațe și a spus că ai nevoie de ajutor.
Eu: Am înțeles acum pot pleca acasă?
Slendy: Încă nu pot să-ți răspund la întrebarea ta, vorbim mai încolo...
Eu: Ok.....
Slendy: Dacă ceva sunt în biroul meu.
Tipul ăsta a plecat din camera asta. De ce nu-mi poate spune când pot pleca acasă. Stai eu nu am casă am uitat. Interesant cine ma schimbat.
În cameră intră Jeff the Kinder oi adică Jeff the Killer, de ce tot uit numele lui.
Jeff: Văd că te-ai trezit
Eu: prea rău vezi eu încă dorm .
Jeff: Coboară jos la micul dejun....
Eu: bine😒
După ce a pleca eu m-am sculat de pe pat. Deodată mi-am adus aminte ce sa întâmplat în noaptea care am fost violată. Am inceput să mă simt rău , apoi.....
CITEȘTI
DACĂ FAC CE VREI MĂ OMORI? (Jeff the Killer)
ActionSalut am 17 ani și sunt o fata pe care urăsc toți . Viața mea era numai rele până când nu a apărut el....