Vica: De ci, uite tu ești aici din cauza că nu te poți trezi...vei fi încuiată în casă asta până când nu te trezești.
Eu: Dar ce s-a întâmplat cu mine? , Ultima oară ce îmi aduc aminte este că a început să mă doară capul de la ceva. Era o durere îngrozitoare și insuportabila.
Vica: păi ți se trezesc puterile.
Eu: Care puteri? Eu eram un om normal și sunt.
Vica: Cum crezi de ce eu am apărut în viața ta?
Eu: Nu știu.... să mă aperi sau să mă ajuți?
Vica: Nu, eu am apărut în viața ta cu un scop, să-ți trezesc puterile. Tu erai cât pe ce să-l omori pe Jeff, Hoody, Eyeeles Jack, Slendy, Masky și doar încă puțin și ei nu mai trăiau.
Eu: Dar cu ce scop am fost creată?
Vica: Cu scopul să controlezi pe toți și să distrugi lumea asta așa de bună...
Eu: Dar...
Vica: Nu te teme, eu te voi ajuta să îți poți controla puterile și vei putea să te răzbuni pe cei care ți-au făcut rău.
Eu: Tu nu mă înșeli?
Vica: Nu, tu vrei să te răzbuni pe toți aceea?
Eu: Da, dar nu vreau să distrug lumea, nu vreau să îi controlez pe toți sună absurd...
Vica: Ascultă, tu ești fica lui Lucifer și el te așteaptă să te alăturezi lui.
Eu: S-sunt fica lui L-Lucifer?!
Vica: Da, și adevăratăl tău nume este "Charlie Demons" , crede mă tu altă șansă nu o vei avea și despre asta nimeni nu va afla, tu te vei antrena cu zilele apoi te întorci la școală și te vei răzbună. Apoi și îl vom omorâ pe tatăl tău fals...
Eu: Bine eu voi face cum spui tu dar pe Creepypasta să nu atingi!
Vica: Vom mai vorbi despre dorințele tale mai încolo, acum spune-mi vrei să te trezești?
Eu: Da...
Vica: Atunci să fie cum vrei tu, dar nu uita despre ce am vorbit nimeni nu trebuie să afle.
Eu: Bine, eu sunt gataÎmi deschid ochii și văd că sunt într-o cameră ciudată care mai mult seamănă a fi o cameră de torturat. Eram legată și împrejur era tot întuneric, eu nu știam cât este oară fiindcă nu erau geamuri.
Știu scurt dar următoarea va fi mai lungă. 😉
CITEȘTI
DACĂ FAC CE VREI MĂ OMORI? (Jeff the Killer)
ActionSalut am 17 ani și sunt o fata pe care urăsc toți . Viața mea era numai rele până când nu a apărut el....