Κεφάλαιο 13

63 1 0
                                    


Ο Ξάνθιππος πετάχτηκε από την πολυθρόνα του νομίζοντας πως η Εκάτη γύρισε και πάγωσε βλέποντας την Ρωξάνη.

-βασίλισσα μου τι κάνεις εδώ τέτοια ώρα??

-το ίδιο θα σε ρώταγα και εγώ βασιλιά μου! τι ήθελε εδώ η κόρη μου τέτοια ώρα??

-είδε ένα εφιάλτη και την βρήκα στο διάδρομο σε κακό χάλι και την έφερα εδώ να ηρεμήσει. Αυτό μόνο!

-μάλιστα...

-Ρωξάνη δεν με πιστεύεις??

-σε πιστεύω είσαι ο βασιλιάς μου δεν μπορώ να κάνω αλλιώς απλά πρόσεχε!!

Ο Ξάνθιππος ήξερε πόσο έξυπνη είναι η Ρωξάνη. Από τότε που είχε έρθει κοντά αυτός και η Εκάτη δεν την είχε πλησιάσει. Θα υποπτευόταν οπότε έπρεπε να την σαγηνεύσει. Την πλησίασε και άρχισε να την φιλά σε όλο το μήκος του λαιμού της και να της ψιθυρίζει.

-αφού ξέρεις πόσο σε θέλω βασίλισσα μου. Μόνο εσένα...

Άρχισε να την γδύνει και να αφήνει φιλιά σε όλο της το κορμί. Την ξάπλωσε στο κρεβάτι και μπήκε μέσα της δυνατά. Όλη την ώρα που έκανε έρωτα στην Ρωξάνη το μόνο που σκεφτόταν ήταν η Εκάτη και πως έκανε έρωτα σε αυτήν. Την ώρα που ερχόταν σε οργασμό έχυσε στο στόμα της. Δεν σχεδίαζε να την αφήσει έγκυο. Έμειναν αγκαλιά στο κρεβάτι του. Η Ρωξάνη αποκοιμήθηκε ενώ ο ίδιος σκεφτόταν πόσο ερωτευμένος ήταν με την μικρή πριγκίπισσα. Και πως έπρεπε με κάποιο τρόπο να καθυστερήσει τον γάμο!!

Βασιλικός ακατάλληλοWhere stories live. Discover now