Κεφάλαιο 26

57 2 0
                                    


Πέρασε ένας μήνας από την αποκάλυψη της εγκυμοσύνης και είχε μείνει ένας μήνας μέχρι τον γάμο της Λήδας και του Τηλέμαχου.

Η Εκάτη είχε καταφέρει να επισκιάσει τα αισθήματα της για τον Ξάνθιππο και είχε βοηθήσει και ο Πολέμαρχος πολύ σε αυτό. Ήταν αγκαλιασμένοι στο κρεβάτι και άκουγαν ο ένα την αναπνοή του άλλου. Τον τελευταίο μήνα κοιμόντουσαν μαζί. Η Εκάτη πήδηξε πάνω στον Πολέμαρχο και άρχισε να τον φιλά με πάθος. Οι γλώσσες τους πλέκοντας και χόρευαν μέσα στα στόματα τους.

-αν συνεχίσεις έτσι δεν ξέρω πόσο καιρό μπορώ να αντέξω ακόμα και να μην σε κάνω δική μου πριν τον γάμο.

Η Εκάτη χαμογέλασε πονηρά και κατέβηκε χαμηλά φιλώντας κάθε εκατοστό του σώματος του. Πήρε τον ανδρισμό του στο στόμα της και άρχισε να τον ρουφάει και να τον γλύφει. Ήταν αρκετά χοντρό αλλά μετά τις πρώτες αποτυχημένες φορές κατάφερε τελικά να τον πάρει όλον στο στόμα της. Δεν την άφησε να τον φέρει σε οργασμό. Την γύρισε στα τέσσερα και άρχισε να χαϊδεύει όλο της το κορμί. Άρχισε να πιέζει με τα χέρια του τον κώλο της.

-θεέ μου έχεις έναν πολύ όμορφο κώλο.

Είπε και της έριξε μια σφαλιάρα. Στην αρχή την ξάφνιασε όταν ξεκίνησε να της φέρεται λίγο πιο άγρια αλλά τώρα το λάτρευε. Μία κραυγή ηδονής ξέφυγε από το στόμα της.

-σου άρεσε αυτό??

-ναι πολύ!!

-θέλεις και άλλα??

-πολλά!!

Την γύρισε ανάσκελα και άρχισε να ρουφάει και να γλύφει το μουνάκι της και ταυτόχρονα έτριβε τον ήδη ερεθισμένο ανδρισμό του. ήρθαν σε οργασμό ταυτόχρονα και ο Πολέμαρχος πήρε στην αγκαλιά του την Εκάτη.

-αγάπη μου??

-μμμμ....

-θες να παντρευτούμε??

Ο Πολέμαρχος ξαφνιασμένος ανακάθισε και την κοίταξε!!!

-να παντρευτούμε?? Πότε?? Πως??

-με τα παιδιά σε ένα μήνα! Να κάνουμε διπλό γάμο. Ξέρω δεν συνηθίζεται κάτι τέτοιο για μια πριγκίπισσα αλλά αν δεν το κάνουμε έτσι θα πρέπει να περιμένουμε πιο πολύ! Και πάντα ονειρευόμασταν με την Λήδα να παντρευτούμε μαζί.....

Δεν πρόλαβε να τελειώσει την πρόταση της. Ο Πολέμαρχος την σήκωσε και την έβαλε να κάτσει πάνω στα πόδια του. άρχισε να την φιλάει και να την αγκαλιάζει σφιχτά!!

-δέχομαι πριγκίπισσα μου!!

Η Εκάτη χαμογέλασε και άρχισε και αυτή να ανταποδίδει τα φιλιά και τις αγκαλιές!!

Εν τω μεταξύ, ο Ξάνθιππος δεν μπορούσε να ηρεμήσει. Είχε περάσει ένας μήνας. Είχε θυμηθεί πως είχε αφήσει έγκυο την Ρωξάνη. Ήταν το βράδυ που αρραβωνιάστηκε η Εκάτη. Είχε πιει πολύ και δεν είχε προσέξει. Έβλεπε την Εκάτη ευτυχισμένη για αυτό δεν την είχε ενοχλήσει αλλά δεν το ήθελε αυτό. Το μυαλό του ήταν κάθε μέρα θολωμένο και δεν μπορούσε να συγκεντρωθεί. Η Ρωξάνη από την άλλη πλευρά ήταν στον κόσμο της ταλαιπωρώντας τους πάντες με αυτήν την εγκυμοσύνη!! 

Βασιλικός ακατάλληλοWhere stories live. Discover now