κεφάλαιο 18

56 1 0
                                    

Ο Ξάνθιππος είδε από το παράθυρο την Εκάτη να φιλάει τον Πολέμαρχο. Ήθελε να τα σπάσει όλα!! Πως τα είχε κάνει έτσι. Κοιμόταν με μια γυναίκα ενώ φανταζόταν μια άλλη. Και αυτή η άλλη έκανε ότι μπορούσε για να μείνει μακριά του. Άκουσε τα βήματα της έξω στο διάδρομο και χωρίς να το σκεφτεί άνοιξε την πόρτα και την άρπαξε. Την τράβηξε μέσα και κλείδωσε την πόρτα!

-τι στο καλό?? Ξάνθιππε με τρόμαξες!!

-σε είδα!!

-τι εννοείς??

-να τον φιλάς σε είδα....

Η Εκάτη χαμήλωσε το βλέμμα της. Δεν ήξερε τι να κάνει ή τι να πει.

-γιατί??

-Ξάνθιππε δεν καταλαβαίνω.....

Ο Ξάνθιππος την πλησίασε και έβαλε τα χέρια του στο πρόσωπο της. Πίεσε να χείλη του πάνω στα δικά της με δύναμη και πάθος. Ένα φιλί πολύ διαφορετικό πολύ πιο αχόρταγο από το φιλί του Πολέμαρχου.

Η Εκάτη άνοιξε το στόμα της και άφησε την γλώσσα του να παίξει με την δική της. Όταν πια δεν είχαν ανάσα χώρισαν τα χείλη τους. Αλλά δεν απομακρύνθηκαν.

-σε θέλω Εκάτη... σε θέλω από τότε στην αγορά! Δεν μπορώ να σε βγάλω από το μυαλό μου.

-δεν.... Και εγώ.. αλλά...

-όχι δεν έχει αλλά!!

-έχει Ξάνθιππε είσαι παντρεμένος με την μητέρα μου και εγώ σε λίγο αρραβωνιάζομαι...

-τον αγαπάς, τον θέλεις όπως εμένα?? Τον σκέφτεσαι όσο εμένα??

Ο Ξάνθιππος άρπαξε την Εκάτη στην αγκαλιά του και την έβαλε μαλακά στο κρεβάτι. Άρχισε να την φιλά και να λύνει αργά το φόρεμα της. Η Εκάτη αναδεύτηκε αλλά δεν τον σταμάτησε.

-δεν θα σου κάνω τίποτα.. όσο και να το θέλω να σε κάνω δική μου δεν θα το κάνω μην φοβάσαι. Απλά θέλω να σε γευτώ να σε νιώσω να σε δω.

Είπε και αφαίρεσε το φόρεμα της. Η ομορφιά του κορμιού της τον έκανε να χάσει την ανάσα του. Είχε λεπτό σώμα και μικρό στήθος. Ήταν γυμνασμένη κάτι που διακρινόταν στον υπέροχο κώλο της. Έβγαλε την μπλούζα του και άρχισε να φιλάει όλο το σώμα της. Η Εκάτη αναθάρρεψε και άρχισε να περνάει τα δάχτυλα της πάνω από το καλοσχηματισμένο στέρνο του. Τον έφερε από κάτω της και άρχισε να φιλάει από τον λαιμό του μέχρι λίγο πιο πάνω από το παντελόνι του. έβλεπε πόσο καυλωμένος ήταν. Ο Ξάνθιππος την γύρισε ξανά και κατέβηκε μέχρι την ευαίσθητη περιοχή της. Χωρίς προειδοποίηση άρχισε να την γλύφει και να την ρουφάει. Η Εκάτη άρχισε να χάνει την ανάσα της και η αίσθηση της γλώσσας του στο αιδοίο της την έκανε να βγάζει αισθησιακούς ήχους απόλαυσης. Ο Ξάνθιππος δεν σταμάτησε να την ικανοποιεί μέχρι να την ακούσει να έρχεται σε οργασμό. Της έδωσε ένα παθιασμένο φιλί τα χείλη και την πήρε στην αγκαλιά του.

-έχεις την πιο υπέροχη και γλυκιά γεύση!!

-Ξάνθιππε??

-ναι μικρή μου??

-δεν... τι θα κάνουμε??

Η απάντηση δεν ήρθε ποτέ. Δεν είχε κανένας τους την απάντηση. Μόνο τον έρωτα και το πάθος τους.

Βασιλικός ακατάλληλοWhere stories live. Discover now