Κεφάλαιο 32

54 1 0
                                    


Άρχισαν να κυνηγιούνται μέχρι που έφτασαν και μπήκαν στο δωμάτιο τους. Ο Πολέμαρχος την έπιασε γερά από την μέση και άρχισε να την φιλά με πάθος.

-γδύσε με..

Ψιθύρισε η Εκάτη πάνω στα χείλη του. ο Πολέμαρχος την γύρισε και έφερε την πλάτη της στο στέρνο του. άρχισε να λύνει αργά το νυφικό της και να φιλάει κάθε εκατοστό δέρματος που αποκαλυπτόταν. Άφησε το φόρεμα να πέσει και την κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω.

-είσαι τόσο όμορφη που νομίζω ότι θα πάθω ανακοπή και μόνο που σε κοιτάζω.

Η Εκάτη τράβηξε το πουκάμισο του και έλυσε το παντελόνι του. ήταν και οι δύο γυμνοί και χάιδευαν ο ένας το σώμα του άλλου. Ο Πολέμαρχος την σήκωσε στην αγκαλιά του και την ξάπλωσε στο κρεβάτι. Άρχισε να τρίβει την ευαίσθητη περιοχή της και η Εκάτη μπορούσε να δει την ήδη σκληρή στύση του.

-Πολέμαρχε....

Το όνομα του ξέφυγε από τα χείλη της μαζί με αγκομαχητά ηδονής.

Αργά και σταθερά ο Πολέμαρχος άρχισε να βάζει την στύση του στο στενό άνοιγμά της.

-είσαι εντάξει??

-αγάπη μου... ναι δεν θα σπάω δεν είμαι από γυαλί...

Σιγά σιγά έμπαινε όλο και πιο βαθιά μέσα της. Ένας λυγμός ξέφυγε από τα χείλη της Εκάτης. ο πόνος μαζί με την αίσθηση της στύσης του μέσα της είχε μπερδέψει όλες τις αισθήσεις της.

-Εκάτη μου??

-συνέχισε!!

Ο Πολέμαρχος άρχισε να της κάνει έρωτα αργά και τρυφερά. Ρουφώντας τις ρόγες της ενώ έμπαινε και έβγαινε σταθερά μέσα της. Τελείωσαν μαζί και η Εκάτη κουλουριάστηκε στην αγκαλιά του.

-σε ευχαριστώ!

Του ψιθύρισε.

-εγώ σε ευχαριστώ!

Βασιλικός ακατάλληλοWhere stories live. Discover now