Άρχισε να κοιτάει δεξιά και αριστερά ανήσυχη όταν τους είδε να βγαίνουν μαζί από το γραφείο του βασιλιά που βρισκόταν δίπλα από την αίθουσα του χορού.
Ο Ξάνθιππος φορούσε ένα γαλάζιο επίσημο ένδυμα με χρυσές κεντημένες λεπτομέρειες και λευκό πουκάμισο. Κάτι τόσο απλό που όμως κατάφερνε να τον δείχνει αρκετά όμορφο.
Η εμφάνιση του Πολέμαρχου όμως έκοψε την ανάσα της Εκάτης. Φορούσε ένα μπεζ βελούδινο σακάκι, που ταίριαζε με το βελούδινο μπεζ παντελόνι του και αναδείκνυε την δυνατή του πλάτη και τα καλοσχηματισμένα πόδια του. από μέσα φόραγε ένα κρεμ γιλέκο μία βελούδινη γραβάτα στην ίδια απόχρωση στολισμένη με ένα διαμάντι και λευκό πουκάμισο.
Ο πολέμαρχος αφού υποκλίθηκε στον βασιλιά πλησίασε την Εκάτη και με μια ευγενική υπόκλιση απόθεσε ένα φιλί στο χέρι της.
-είσαι πανέμορφη πριγκίπισσα μου!!!
-μπορώ να πω το ίδιο και για εσάς! Είσαι εκθαμβωτικός!!
-έκανα ότι μπορούσα για να ταιριάξω δίπλα σου.
-δεν νομίζω ότι χρειάστηκε και τόση προσπάθεια!!
Είπε η Εκάτη με ένα περιπαιχτικό τόνο. έπιασε το μπράτσο του Πολέμαρχου και κατευθύνθηκαν προς την Λήδα και τον Τηλέμαχο. Άρχισαν να κουβεντιάζουν και να γελάνε αλλά η Εκάτη δεν μπορούσε να μην ρίχνει κλεφτές ματιές προς τον Ξάνθιππο. Εκείνος όμως ήταν δίπλα στην μητέρα της που την κρατούσε από την μέση και από ότι φαινόταν πολύ προσηλωμένος στην κουβέντα που είχε με διάφορους ευγενής.
Αφού η Εκάτη έσβησε τα κεράκια στην τούρτα της η μητέρα της πήρε τον λόγο.
-φίλοι μας! Είμαστε πολύ χαρούμενοι που βρίσκεστε μαζί μας σήμερα σε αυτήν την όμορφη γιορτή. Σήμερα είναι μια σημαντική ημέρα! Όχι μόνο γιατί η μονάκριβη κόρη μου γίνετε 24 χρονών αλλά και γιατί έχω την τιμή και πολύ μεγάλη χαρά να ανακοινώσω τους αρραβώνες της με τον αξιαγάπητο ταγματάρχη του εκλεκτού στρατού μας τον Πολέμαρχο.
Η Εκάτη και ο Πολέμαρχος χέρι χέρι ανέβηκαν στο σκαλί δίπλα στην βασίλισσα και τον βασιλιά. Ο Πολέμαρχος με μία σβέλτη κίνηση γονάτισε μπροστά στην Εκάτη και πέρασε ένα ασημένιο δαχτυλίδι με ένα μεγάλο διαμάντι στην κορυφή του στο δάχτυλό της. Η Εκάτη χωρία να το σκεφτεί πέρασε τα χέρια της γύρω από τον λαιμό του και ένωσε τα χείλη τους. Κόσμος άρχισε να χειροκροτεί και να ζητωκραυγάζει.
Η υπόλοιπη βραδιά πέρασε με αρκετό φαγητό, ποτό, μουσική και χορό. Η Εκάτη χόρευε με τον Πολέμαρχο αλλά μπορούσε να καταλάβει ότι κάτι τον απασχολούσε.
-Πολέμαρχε τι συμβαίνει?? Βλέπω πως κάτι σε απασχολεί όλο το βράδυ.
-ξέρεις... μήπως θα ήθελες να πάμε μια βόλτα στον κήπο??
-ναι φυσικά.
Βγήκαν από την φασαρία του χορού και έκατσαν στο παγκάκι απέναντι από το ποτάμι.
-το μισώ αυτό!!
-αγάπη μου τι έγινε??
Ο Πολέμαρχος ξαφνιασμένος γύρισε και την κοίταξε.
-πώς... πώς με είπες??
-χαχαχαχα, αγάπη μου!!
Την έπιασε σφιχτά και την έδωσε ένα παθιασμένο φιλί.
-ο βασιλιάς με στέλνει αύριο σε μία αποστολή αναγνώρισης....
-αύριο?? Μα μόλις...
-το ξέρω!! Δεν καταλαβαίνω...
Ένα βήξιμο τους διέκοψε.
-συγνώμη δεν ήθελα να διακόψω. Πολέμαρχε μήπως θα μπορούσα να έχω λίγα λεπτά με την μικρή πριγκίπισσα??
-ναι βασιλιά μου. Εκάτη μου θα σε δω σε λίγο.
Είπε και άφησε ένα απαλό φιλί στα χείλη της. Όταν απομακρύνθηκε αρκετά ο Πολέμαρχος ο Ξάνθιππος έκατσε δίπλα στην Εκάτη.
-δεν κατάφερα να σου ευχηθώ όλο το βράδυ!! Χρόνια πολλά μικρή!!
Έσκυψε να την φιλήσει αλλά η Εκάτη τραβήχτηκε.
-τι έγινε??
-μπορεί κάποιος να μας δει δεν το καταλαβαίνεις??
-αυτό είναι ή τίποτα άλλο??
-δεν καταλαβαίνω!!
-αυτός είναι ο λόγος που με αποφεύγεις!!!
-είσαι τρελός. Αυτός είναι ο αρραβωνιαστικός μου.
Είπε με ένταση και του έδειξε το δαχτυλίδι.
-μισό λεπτό! Δεν πιστεύω να τον στέλνεις μακριά επίτηδες???
-για τόσο πονηρό με έχεις?? Εκάτη όχι δεν έκανα τίποτα επίτηδες... είναι κάτι που έπρεπε να γίνει. Και συγνώμη... απλά σε θέλω πολύ και καμιά φορά δεν ελέγχω το πάθος μου.
-πάμε μέσα πριν αρχίσουν να μας ψάχνουν.
Αποκρίθηκε και του έδωσε το χέρι της.
YOU ARE READING
Βασιλικός ακατάλληλο
FantasyΈνας φανταστικός κόσμος. Τέσσερα βασίλεια. Μία πριγκίπισσα με έντονη προσωπικότητα και ερωτική ζωή. Αλλά τελικά, είναι όλα τόσο όμορφα όσο τα φανταζόμαστε?? Μυστικά χρόνων περιμένουν να αποκαλυφθούν. Μια παράνομη ερωτική σχέση θα είναι τελικά ο λόγο...