Κεφάλαιο 24

54 1 0
                                    

Στο δείπνο η μητέρα της έδειχνε ιδιαίτερα χαρούμενη και χαμογελούσε συνέχεια. Από την άλλη πλευρά ο Ξάνθιππος έδειχνε προβληματισμένος και αποκαρδιωμένος. Αφού τελείωσαν το φαγητό τους η Ρωξάνη σηκώθηκε όρθια με το ποτήρι κρασί στο χέρι της.

-Πολέμαρχε καλωσόρισες. Ελπίζω στο μέλλον να μην σε χάνουμε συχνά!!

-και εγώ το ελπίζω βασίλισσα μου.

-όπως μπορεί να σκεφτήκατε δεν έκανα αυτό το τραπέζι μόνο για την επιστροφή του αγαπητού Πολέμαρχου. Συγνώμη!!

-συνεχίστε βασίλισσα μου κανένα πρόβλημα.

-ήθελα, βασικά εγώ και ο βασιλιάς θέλαμε να σας ανακοινώσουμε κάτι πριν από την επίσημη ανακοίνωση. Είμαι έγκυος!!

Ο χρόνος πάγωσε! Η Εκάτη έμεινε να κοιτά μία την μητέρα της και μία τον Ξάνθιππο, ο οποίος είχε χαμηλωμένο το βλέμμα. Ο Πολέμαρχος μίλησε με φανερό ενθουσιασμό πρώτος.

-βασίλισσα μου με το καλό!!! Σας εύχομαι όλη την ευτυχία και έναν αρσενικό διάδοχο. Βασιλιά μου συγχαρητήρια!!

-Πολέμαρχε σε ευχαριστούμε πολύ!!

-μητέρα... βασιλιά... να... σας εύχομαι τα καλύτερα!

Η Εκάτη δεν ήξερε τι να πει όλα είχαν διαλυθεί. Τόσα βράδια που πέρασαν μαζί και αυτός μετά πήγαινε με την μητέρα της. Ένιωσε αηδία και το στομάχι της άρχισε να ανακατεύεται και να δένεται σαν κόμπος.

-εμάς θα μας επιτρέψετε μητέρα?? Δεν νιώθω πολύ καλά μάλλον ήπια πιο πολύ κρασί. Μπορούμε εγώ και ο Πολέμαρχος να αποσυρθούμε??

-μα φυσικά ξέρω πως θα είσαι σε καλά χέρια.

Ο Πολέμαρχος την έπιασε από την μέση και την βοήθησε να πάνε μέχρι το δωμάτιο της.

-είσαι καλά λακκάκι??

-ναι απλά ζαλίστηκα λίγο. Πολέμαρχε θα μου κάνεις μια χάρη??

-ότι θέλει η πριγκίπισσα μου!!

-θα μείνεις μαζί μου απόψε??

-αν αυτό επιθυμείς, φυσικά!!

Ένιωθε παγωμένη και ήθελε την συντροφιά του Πολέμαρχου. Έγειρε στο δυνατό του στέρνο και απλά εστίασε στον σταθερό χτύπο της καρδιάς του. ο Πολέμαρχος πέρασε τα χέρια του γύρω από τον ώμο και την μέση της και την κράτησε γερά επάνω του, μέχρι που τους πήρε ο ύπνος.

Την επόμενη ημέρα ξύπνησαν και μετά από το πρωινό στο οποίο δεν είχε εμφανιστεί ο βασιλιάς πήγαν ένα περίπατο.

-το απόγευμα θα πάω με τον Τηλέμαχο και κάποιους άλλους κάτω στο χωριό.

-κάτι σαν διασκέδαση πριν το γάμο??

-χαχαχα, θα είμαι φρόνιμος!!

-το καλό που σου θέλω!!

Βασιλικός ακατάλληλοWhere stories live. Discover now