Cenke döndüğümde donup kalmıştı. Lilanın önüne eğilip yanağını öptüm."Birşey olmaz annecim,sana birsürü şapkalar alırız..hem sen böylede dünyanın en güzel kızısın."
"Gerçekten mi?"
"Gerçekten. Dimi cenk"
"Hıhı" o da benim yanıma geldi.
"Hadi uyu bebeğim." dedi cenk.
"Peki..ama ben saçlarımı istiyorum" yanağımda hissettiğim ıslaklıkla ağladığımı farkettim. Lila küçük ellerini yanağıma götürüp yanağımı öptü.
"Ağlama anne..tamam saçımı istemiyorum." yanağımda olan küçük ellerini öptüm.
"Uyu bitanem.."
Yatağına geçip battaniyesinin altına girdi. Cenkle odadan çıktığımda gözyaşlarım daha fazla akmaya başladı. Cenk bana sarılıp çenedini kafama koydu.
"Şştt geçicek güzelim geçicek"
Birşey söylemeden odaya gittik. Yatakta ayaklarını kendime doğru çektim. Cenkin elleri belimi sardığında kendi ellerimi onun ellerin üstüne koydum.
"Ceren kendine bunu yapma..bende üzülüyorum tamam seninde üzülmen normal ama kendini strese sokmaman lazım. Biliyorsun.."
"Hıhı..." kendimi koca bir sessizliğe çekerken kendinle birlikte cenki de almış götürmüştüm o koca sessizliği.
Cemreden...
Lilanın lösemi olması beni 1-2 adım öne geçirmişti. Eğer cerenin karnındaki bebeği öldürürsem lila da ölecekti. Tek yolu buydu çünkü tedavinin.cerenin düşük riski olmasının aklıma gelmesiyle Bendeki ampuller yandı. Cenke ölen bebeğimizi hatırlatıp cerenin üstüne gelmesini sağlarsam bebek de lila da ölecekti. Aklıma gelen planı hemen uygulamaya geçirdim. Telefonumu çıkatıp cenke mesaj attım.
"Umarım lila iyleşir..bir çocuğun başına bunların gelmesi berbat birşey sonuçta ben onun teyzesiyim ve üzülüyorum.. Cerene de üzülüyorum çünkü ben de evladımı kaybettim. Onun da kaybetmesini istemem.. Elimden ne gelirse yapacağım ama senden tek isteğim en azından ölen bebeğimizin mezarına git..sabah seni arayacağım."
Yalanlarla dolu mesajımı cenke gönderdiğinde anında gördü. Vicdan yaptığına emindim.
"Özür dilerim cemre,ceren adına, kendim adına..yanında olmam gerekirdi biliyorum biz bebeğimizi kaybettik. Mezara gideceğim."
İstediğimi alınca telefonu kapatım nedimin odasına gittim.
Kapıyı çalıp içeri girdiğimde nedim kravatını takmaya çalışıyordu. Yanına gidip elini boynuna doladım. Bu da planın parçasıydı eğer nedim baana aşık olursa istediğimi yapacaktı.
"Cemre?"
"Şştt..kravatsız daha yakışıklısın." kravatı elime dolayarak ekimi boynundan çektim.
"Cemre bak bi-"
"Nedim biliyorum çok kötü şeyler yaptım ama yemin ederim çok pişmanım..beni affet lütfen."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMLE YAN
De TodoOmuzlarımın aşağısına uzanan saçlarıma baktım. Daha sonra yüzüme, bacaklarıma güzel miydim? Yüzüme yaptığım makyaj bitince altındaki pantolonu çıkardım ve mini bir etek giydim. Evet cenkin yanına gidiyordum..