"bizim takımımız"

624 27 102
                                    

1 ay sonra...

Etrafındaki eşyaları savururken bilincimi kaybetmiş gibiydim. Hiçbirşey düşünemiyordum, sadece etrafındaki eşyaları fırlatıyordum. Kapının arkasına cenk ve furkan vardı. Onları bile duyamıyordum.

"Ceren aç şu kapıyı! Lütfen bitanem bende çok üzgünüm ama yapma böyle." kendimi yatağın ucuna bıraktım. Kafami ellerimin arasına alıp daha sonra kulaklarını tıkadım.

Ölmüş olamazdı. Benim kızım ölemezdi. Filmlerde öyle olmaz mıydı? Bizi buna inandırmamışlar mıydı? Ama ölüyordu işte, ölmüştü.

"Ceren, hadi aç lütfen" dedi furkan.

"İkinci kez.." dedim sessizce. Hiçbir acı bundan büyük değildi, olamazdı.

"Ceren ablacım." cemrenin sesini duyunca ayağa kalkıp hızla kapıyı açtım. Kapıyı açar açmaz yakasına yapıştım.

"Senin yüzünden! Senin yüzünden öldü! Şeytansın sen! Şeytan!" cenk aramız girip beni ondan uzaklaştırdı. Furkan da cemreyi dışarı çıkardı.

Cenkin elleri belimi sardı. Çenesini kafama dayadı. Elleriyle saçlarımı okşadı. Elleri belimden karnıma kaydı.

"Ona zarar veriyorsun..hem az kaldı değil mi." başımı  evet anlamında salladım.

"İkinci kez cenk.. Ben..onun...yüzünden" nafesim kesiliyordu. Konuşamıyordum nefes almaya çalıştıkça boğazıma birşey batıyordu.

"Ceren?"

"Ben.. Nefes alamıyorum" beni yatağa oturttu. Yanıma geçip ellerini saçlarımda gezdirdi.

"Sakin ol bitanem..geçecek. iyi misin?"

"Hıhı" kendimi yatağa bıraktım ve bacaklarını kıvırdım.

"Uyumak istiyorum." üstüme ince bir battaniye örtüp odadan çıktı. O çıkar çıkmaz yataktan kalkıp elime telefonu aldım. Önüme düşen saçımı kulağımın arkasına yerleştirip damlayı aradım.

"Damla..sana ihtiyacım var. Kısa kesicem."

"Ceren gerçekten çok üzgünüm lilanın ölmesi çok kötü."

" evet" baz duraksayıp devam ettim "onu cemre öldürdü damla"

"Ne?! Nerden biliyorsun?"

"Bende ondan intikamımı alacağım. Var mısın?"

"Her zaman bebek! Nerde buluşuyoruz?" anlık bir gülümsemeden sonra ciddileştim.

"****** mağrasında"

"Ne alaka? Mağra da olmaz yani." bu mağra bizizm cenkle mağramızdı. Onu orda cezalandıracaktım. Cenkle bizim mağramızda.

"Boşver damla,sana konum atmama gerek var mı?"

"Hayır bebek! Gelirim."

"Peki bekliyorum."

"Abimi nasıl oyalayacaksın?"

BENİMLE YANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin