"Ne demek hamileyim?"
"İşte... cenkten hamileyim"
"Peki. Hayırlı olsun" diyip kapattım elimi karnıma götürüp konuşmaya başladım.
"Annecim, özür dilerim ama baban bizi istemiyor. Sen merak etme annecim biz hepsini atlatacağız. Yarın bitecek..."
Gözlerimden damlalar akmaya başlarken düşünmeye başladım. Biz cenkle sadece sevişmedik ki... Biz en başından beri aşıktık birbirimize. Çocukluğumuzdan beri
19 yıl önce..
"Bana bak sarı kafa o gizli yer benim! Sana kaptırmam"
"Niyeymiş tapulu malın mı"
"İstersem o da olur. Benim babam zengin."
"Ikimizin gizli yeri olsa.."
"Aslında olur. Hadi gidelim.."
Dedi iki çocuk el ele tutuşarak. Denizin arka tarafındaki girişi küçük ama içi büyük olan mağaraya girdiler.
"Söz ver sarı kafa!"
"Ne? Ne sözü?"
"Birbirimizi asla bırakamayacağız sarışın. Söz mü?"
"Söz."
Küçük kız omzunu küçük oğlanın başına yasladı ve konuşmaya devam etti.
"Dün babam uyudu."
"Benim babam da her akşam uyuyor. Ne var bunda."
"Uyanmadı. Sonra annem ağlamaya başladı."
"Anladım.. Ben hiç uyumayacağım"
"Beni bırakma."
"Asla bırkmıycam. Evleneceğim kızım ben seninle"
"Ben seninle evlenmemiş kara oğlan"
"Sen öyle san sarışın"
Şimdiki zaman..
"... Bırakmayacağım dedi annecim inandım. Özür dilerim.ama ben seni bırkamayacağım söz. Sen de beni bırakma.. Tamam mı?"
Sabaha kadar uyumadım. Uçuş saatin gelince bavulumu topladım ve havalimanına gittim tabi ece de geldi. Tam gidiyordum ki telefonun çaldı yine ablam arıyordu.
"Özür dilerim ceren"
"Ne? Ne özrü?"
"Anlarsın.."
Telefonu suratına kapattı pasaportu görevliye uzatırken tekrardan telefonun çaldı.
"Abla bak ne olduğunu anlamıyorum."
"Ablanız kaza geçirdi en son aramada siz vardınız. ***** hastanesine bekliyorum."
"II ben. Gelirim tamam"
Ece bana meraklı gözlerle bakarken cevap verdim.
"Bilerek yaptı."
"Neyi"
"Uçakta anlatırım"
Anlamın planını şimdi anlamıştım. Kendinia arabanın önüne attı bebeği öldürmek için daha sonra da suçu bana atacaktı. Niye yaptı bilmiyorum.. Benden ne istiyor ki?!
Cemreden;
Nedimle son günlerde konuşamadık bende odasına girdim. Onu öpmek istedim odanın kapısını çalıp içeri girdiğimde her yer dağılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMLE YAN
RandomOmuzlarımın aşağısına uzanan saçlarıma baktım. Daha sonra yüzüme, bacaklarıma güzel miydim? Yüzüme yaptığım makyaj bitince altındaki pantolonu çıkardım ve mini bir etek giydim. Evet cenkin yanına gidiyordum..