"tecavüz etti.."

1.5K 47 162
                                    

"Ne demek ayrılıyorum gelin! Karnında torunumla bırakmam"

"Kızım ne diyorsun sen?"

"Ceren. Yapma ablacım"

"Ne oluyor ceren?"

"İstediği zaman gelir görür. Agah bey sizinle özel konuşa bilir miyim?"

"Tabi kızım gel"

Agah beyin çalışma odasına geçip oradaki r koltuğa oturdum.

"Kızım neler oluyor?"

"Agah bey-"

"Bey deme artık babanım ben senin. Nedim olsa da olmasa da."

"Biliyor musunuz ben hiç baba diyemedim. Aslında bir kere dedim o da babam öldüğünde hastane odasının önündeydi.eeğr siz beni hataların olsa bile kızınız olarak kabul edecekseniz yalvarırım bırakmayın. Birdaha baba acısı çekmeye dayanamam ben"

"Gel buraya kızım gel" dedi ve bana sarıldı
"Belli birşey olmuş kötü birşey ama sen benim kızımsın. Ne karar verirsen ver arkandayım.söyle bakalım neden ayrılmak istiyorsun?"

"Nedim de herkes gibi cemreye aşık.. Bana sürekli saçma imalarda bulunuyor ve bundan bıktım beni de anlayın lütfen.. Nedimi benimde sevmediğini biliyorsunuz o benim için sadece bir arkadaş oldu.."

"Ama cenk..sen cenke aşıksın. Değil mi?"

"Hıhı.. ama merak etmeyin karşılıklı değil. Başanmamıza izin verecek misiniz?"

"Evet.."

"Birşey daha.. Ben gideceğim"

"Nereye? (!)"

"Londra kısa bir tatil.. Kafa dinlemek için" aslında öyle değildi ama ikna etmenin başka yolu yoktu..

"Peki kızım git biraz kafanı dinle. Torununa da iyi bak."

"Teşekkür ederim. Baba" oradan çıkıp herkesin içine tekrar geldik ve agah bey konuşmaya başladı.

"Nedim ve ceren boşanıyor. Konu tartışmaya kapalıdır."

"Ne? Bu ne demek amca?"

"Boşanıyorsunuz demek"

Ben ordan köşke gidip eşyalarımı toplamaya başladım arkamdan da cenk gelmiş.

"Ceren eğer benim için boşanıyorsan yapma. Seni sevmiyorum sevmeyeceğim aynı zamanda cemre-"

"Biliyorum cemreye aşıksın"

"Evet ama başka birşey daha va-" tamamlayamadan odaya nedim girdi.

"Çık!" cenke bakmadan yönelttiği bu sorudan sonra cenk ikiletmeyip çıktı.

"Neden yaptın"

"Seni benden kurtarıyorum işte nedim. Daha ne istiyorsun"

"Seni"

"Gerçekten kafayı yemişsin." bana yaklaşırken gözlerinde gördüğüm o öfkeyi görünce daha da korktum.

"Nedim ne yapıyorsun"

"Seni istiyorum dedim" dedi elini beline yerleştirip.

"Nedim bırak beni! Napıyorsun sen!"

"Şşttt hâlâ karımsın sana dokunabilirim"

"Hayır nedim bırak dedim bırak beni!" dediğimde daha da yaklaştı

"Sakin ol prenses"

"Nedim, yapma yalvarırım yapama yapma!"

"Sessiz ol" diyip dudaklarını benim dudaklarına bastırdı. Kendimi geri çekmeye çalıştım ama yapamdım daha sonra beni yatağa itti ve üatüme çıktı kıyafetlerini çıkarmaya başladığında içimde oluşan o duygu.. Size anlatamam.. Benimle işi bittiğinde üstünü giyinip odanın kapısını sertçe çarpıp çıktı. Ne yaşamıştım ben.. Bu o eski nedim miydi? Nasıl olabilirdi gözyaşlarımı serbest bıraktım ve yatağın ortasında ağlamaya başladım. Kaç saat yatakta ağladım bilmiyorum ama akşam olmuştu ece kesin çok merak etmiştir. Odadaki duşa girip sıcak bir duş aldım. Üatümü giyindiğimde gözyaşlarımı umursamadan odadan çıktım cenk de odadan çıkıyordu. Halimi görünce yanıma geldi.

"Ceren ne oldu? İyi misin? Bebeğe birşey mi oldu?" kolunu gerçekten çok acıtıyordu

"Bırak beni!" diyip kendimi geri çektim.

"Senin yüzünden." dedim ve elimi onun kalbine götürdüm "senin o lanet olası kalbin yüzünden" dedim ağlarken.

"Ceren. Anlamıyorum"

"Anlama.. Sen zaten hiçbirşeyi anlama"

Köşkü terkedip eceye gittim ve herşeyi anlattım.

"Ştt tamam sakin ol lüzum bulunur bi çaresi"

"Nasıl sakin olayım ya adam tecavüz etti resmen"

" ah be güzelim sen niye odadaydın ki?"

"Ha suçlu ben mi oldum yani. Adam gelmiş neler yapmış sende neden odaydaydın diyorsun."

"Ben öyle birşey demek istemedim. Ayrıca Soramadığın sorunun cevabı; merak etme bebeğe birşey olamaıştır."

FLASBACK

Eceden:

Çırpınışlarım aslında bir işe yaramamışken baranın bana yaptığı o iğrenç şeyin üzerinden birkaç saat geçti. Alinin yanında gitmek için aşağıya inecektim ki karnındaki sancı yürümemi engelledi.

"Sakin ol annecim geçti.." sancım artarken kendimi ayakta tutamayıp merdivenlere çüktüm arka odadan çıkan cenki gördüğümde yardım istedim.

"Cenk.. Cenk yardım et bebeğim gidiyor"

"Banane bundan.."

"Özür dilerim cenk ama yardım et yalvarırıım"

"Niye özür diliyoesun benimle elli kez sevişip en yakım arkadaşım aliyele evlenip çocuk yaptığın için mi? Şimdide benden yardım istiyorsun ha"

"Cenk bebeğim gidiyor ne olur" dediğimde geç olduğunu anladım pantolonum kab olmuştu daha fazla dayanamayıp bayındım..

FLASHBACK SON

"Yarın saat kaçta uçak"

"10:30 da"

"Peki. Ben yatıyorum"

"İyi uykular"

Yatağa oturdum ama uyuyamadım. Saat 4 gibiyken telefonun çaldı. Ablamdı açtım

"Ceren birşey söylemem lazım"

"Şöyle abla"

"Ben hamileyim... Cenkten.."

"ne?"

Burdada bölüm biterrrr

Eceye şaşırdınız dimiii

Cenk şerefsizi eceyle de yatmışş

Sorular;

*nedime ne işkenceler yapayım?

*ceren ne tepki verecek?

*cemre de cenke mi aşık?

*cenk nedimin cerene tecavüz ettiğini öğrenecek mi?

*ceren ne yapsın?

Yorumlarda görüşürükkk😝💕❤

BENİMLE YANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin