10. Bölüm

208 13 17
                                    

Hikayeye geçmeden önce söylemek istediğim bazı şeyler var. Yorum yaparsanız çok sevinirim. Yorumlarınız benim için çok değerli. Beğendiğiniz veya beğenmediğiniz yerleri söylerseniz çok mutlu olurum. Şimdi hikayeye geçebiliriz. Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

~N.Ş.~

NEFES TEN

Tahir ile konuştuktan 5 dakika geçti. Beni kırmıştı. Anlamıyordum neden böyle yaptığını. Bu arada Can ın yanına gelmiştim. Yüzümün halini görmüş olacak ki yüz ifadesi endişeli bir hale büründü.

"Nefes ne oldu? Neden yüzün böyle? Tahir bir şey mi yaptı?" Dedi.

Doğru ona da bir Tahir e bakıp geleceğim demiştim.

"Yok ya bir şey olmadı iyiyim. Hadi derse geç kalmayalım "

"Nefes ne oldu bana her şeyi anlatabilirsin. Nefesim nolur yapma böyle. O kadar kırgın bakıyorsun ki. Dayanamıyorum seni böyle görmeye"

"Gerçekten iyiyim. Hadi ders başlayacak. "

"Tamam öyle olsun ama inanamadım bilesin "

Can ile birlikte dersin olduğu amfiye girdik. Dersin nasıl başladığı ya da bittiği konusunda hiçbir fikrim yoktu. Beden olarak oradaydım da aklım Tahir deydi. Bugün bittiğinde ben de bitmiştim. Eve nasıl geldiğimi bile bilmiyordum. Bugün olanlar aklıma geldikçe üzülüyordum. Bir de Tahir in partisi vardı. Sahi ben 4 yıldır nasıl hiç bu partiden haberdar olmamıştım ki. Parti günü geldiğinde parti günü her şey rutin gelişmişti. Tahir ile konuşmamıştık. Can sürekli beni mutlu etmeye çalışıyordu. Şimdi partide ne giyeceğime karar vermeye çalışıyorum. En sonunda buz mavisi straplez elbisemi giymeye karar verdim. Partiye daha iki saat vardı. Duş alıp saçlarıma maşayla doğal bir dalga verdim. Sonra elbisemi giyip makyajımı yaptım. Saate baktığımda birazdan Can ın gelmek üzere olduğunu fark ettim. Evet Can ile gidiyordum partiye. Düşüncelerimi bölen şey kapının çalması oldu. Açtığımda Can vardı. Başka kim olacaktı zaten. Tahir olamayacağına göre. Tam o an kapıyı açtığımda Tahir i görmek istediğimi fark ettim. Can a belli etmemeye çalışarak gülümsedim. Can bana büyülenmiş gözlerle bakıyordu. Can çok yakışıklı olmuştu ama ona büyülenmiş gözlerle bakmadığıma eminim.

"Çok güzel olmuşsun sevgilim " Dedi Can.

"Sen de çok yakışıklı olmuşsun "

Dedim gülümsemeye çalışarak. Sonra Can ın beyaz bugattisiyle Tahir in evine gittik. Evin önüne park ettiğimizde evden aşırı bir müzik sesi geliyordu. Eve yaklaştığımızda evin çok değiştiğini fark ettim. Kim partiyi organize ettiyse çok güzel olmuştu. O an sesli söylemiş olmalıyım ki Can bana çatık kaşlarla bakıyordu.

"Çok değişmiş derken? Sen buraya daha önce geldin mi? " Dedi Can.

"Evet geldim birkaç kez " dedim.

Yüz ifadesinden kıskanmış olduğu belli oluyordu. Eskiden olsa bu duruma çok sevinmiş olmam gerekiyordu. Ama şu an pek de umrumda değildi. Kapının önünde çok oyalanmadan içeri girmiştik. Evde aşırı bir içki kokusu vardı. Etrafa baktığımda Tahir i gördüm. Bizim yanımıza yaklaştığında yanındaki Selin i fark etmiştim. Kız gülerek bana selam vermişti. Ama Can ile bizi gördüğünde afallamıştı. Can a da selam vermişti. Bu sırada Tahir bana bakıp hiçbir şey söylemiyordu. Ne düşündüğünü çözmeye çalışıyordum ama şu an yüzünden bir sürü duygu geçiyordu ki çözememiştim. Sonra kısa bir merhaba deyip Selin ile Tahir yanımızdan ayrılmıştı. Can ile koltuklara oturduğumuzda yanımıza iki kız gelmişti. Daha uzun boylu olan bana şaşkınca bakıyordu.

Ölü Doğan AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin