TAHİR DEN
(Buradan sonra medyadaki şarkıyla okuyun )
Nefes Can ile sevgili mi olacaktı yani?
Ama ben Nefesimin bensiz mutlu olacağını bilsem de onun mutlu olmasını isterim. Şu an bu kadar üzülmem mantıksızdı çünkü Nefes benim sevgilim falan deģildi. Beni değil de Can ı seçti diye bu kadar üzülemezdim. Hiç benim olmamış birini kaybettim. O nasıl oluyorsa artık. İnsan nasıl onun olmayan bir şeyi kaybedebilirdi. Ben kaybediyordum işte. Sürekli aklımda Sen Ona Aşıksın şarkısı çalıyordu. Nefes telefonla konuşunca umrumda değilmiş gibi yapıp telefonla uğraşıyordum ama aslında telefonla hiçbir şey yapmıyordum. Öylece boş boş ekrana bakıyordum. Nefes yatacağını söyleyip odasına gitti. Ben de çatı katındaki balkona çıkıp kulaklıklarımla Sen Ona Aşıksın dinlemeye başladım. Ne güzel bir şarkıydı. Bir kabulleniş şarkısı... Ama kabullenmekten başka ne gelirdi ki elden. Şarkıyla uyuşmayan yek taraf bizim Nefes ile sevgili olmayıp benim ona platonik oluşum. Şarkı da ise ayrılmış iki sevgilinin hikayesi gibi. Biri sevgilisinin başka birine aşık olduğunu kabullenmiş diğeri ise çoktan başka birine aşık olmuş. Terasta oturmaya devam ettiğim sırada yanıma biri geldi. Yanıma döndüğümde onun Nefes olduğunu gördüm. Zaten Nefes ve benden başka kimse yoktu evde. Ne güzel Can ı aramasaydı D mi C mi oynayacaktık. Nefes gelince kulaklığımı çıkarıp müziği kapattım."Uyku tutmadı mı? " Dedim.
"Aslında tutmadı. İçim hić rahat değil Tahir "
"Ne oldu? Neden için hiç rahat değil?"
"Sanki yanlış olan bir şeyler var. Ben eskiden Can ı her gördüğümde kalbim hızla çarpardı. Hatta onu düşündüğümde bile çok hızlı çarpardı ama artık çarpmıyor. Evet onu çok seviyorum. Ona bir şey olsa çok üzülürüm ama sanki bir şey eksik. "
"Eksik olan aşksa? "
"Bilmem belki de. Sence doğru mu yapıyorum. Ben Can ı zaten affettim ama tekrar sevgili olmak ne biliyim sanki onunla sevgili olmak istemiyor gibiyim."
"Ben doğru yapıp yapmadığını bilemem ama kalbinin sesini dinlemeni öneririm. Sonunda pişman olacağını bilsen bile kalbin ne diyorsa onu yap bence. Eğer gerçekten aşık olduğunu düşünüyorsan doğru yoldasın demektir. "
"Bilmiyorum Tahir kafam çok karışık ama sen bana iyi geliyorsun. Sen çok iyi bir arkadaşsın "
İşte kalbim bir kez daha kırıldı. Daha ne kadar kırılabilirdi ki. Sol yanımdaki acı hiç diner miydi bilmiyorum. Tek bildiğim şey Nefes e olan sevdam. Ben hep burada olacağım. Ben hep onu bekleyeceğim. Belki bir gün o da beni görür. Ama Kız beni iyi ARKADAŞI! olarak görüyor. Nefes e üzüldüğümü belli etmeden
"D mi C mi oynayalım mı? " Dedim.
"Olur. Zaten uykum yoktu "
Ben aşağıdan şişeyi alıp geldim. Gerçi şişeye gerek yoktu ki. İki kişiydik sonuçta.
"Nefes zaten iki kişiyiz. Sırayla birbirimize sorsak "
"Tamam haklısın öyle yapalım "
"İlk sen sor" dedim.
"Tamam. Hiç aşık oldun mu? "
"Ben doğruluk demedim "
"Üf tamam d mi c mi? "
Doğruluk dersem soracağı soru buydu. O yüzden cesaret demeye karar verdim.
"Cesaret "
"Tamam. Telefonunu ver. Şifresi varsa şifresini açıp ver."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölü Doğan Aşk
FanficNefes ve Tahir in hayatları çok sıradışı bir şekilde kesişir. Tahir Nefes e kısa sürede aşık olur ama Nefes aşka inanmaz. Ona göre aşk diye bir şey yoktur. Tahir Nefes in onu sevmediğini gördükçe acı çeker. Bakalım Nefes aşkı yaşayıp Tahir i bu ızdı...