Zil çalınca Efekan ve Şeymalar sınıflarına gitti.Biz Alinayla bahçede oturmaya devam ettik.Aklıma beden hocamızın söylediği şey gelince Alinaya doğru dödüm.
''Alina kanka beden hocası benim voleybolu iyi oynadığımı duymuş.Nereden duydu bilmiyorum ama katılmak istersen adını yazdır dedi.Beraber girsek mi?''dedim direkt konuya girip.
Bana bakıp sırıttı ve "Olur." dedi.
Bende tebessüm ettim.
"Hadi gidip ismimizi yazdıralım o zaman!"diye ciyaklayarak kalktı ve zıplayarak yürümeye başladı.Bende arkasından kalkpıp koşarak yetiştim ve iterek koluna girdim.Güldük ikimizde.
Beden hocasının kapısının önüne geldiğimizde birbirimize baktık.Kaşlarımı çatarak..
"Sen çal,ben konuşiyim."dedim hızlı bir şekilde."Banane ben niye çalıyormuşum.Sen çal."dedi.
Ortaokulda yaşanan anılardan birini canlandırdığımızda güldük.Suratına baktım.
O da beni bekliyordu.Birkaç saniye daha bekleyip"Çalsana kızım!"dedim hâlâ suratıma bakmaya devam ettiğinde 'iflah olmassın' bakışı atıp kapıyı çaldım ve içeri girdim. Masasında oturuyordu beden hocamız.''Hocam biz elemelere katılmayı düşünüyoruz.İsmimizi yazdırmak için geldik.'' dedim.Gülümseyerek baktı ve devam etti
''Tabii isminizi ve sınıfınızı söyleyin.''....
------------''
Hocaya sınıfımızı ve isim soyismimizi verdik.Şuan da Voleybol sahasındaydık.Büyük ihtimal prova yapacaktık.Alina yanında yedek kıyafetini getirdiği için onu giyinmeye gitmişti.Ben de onu bekliyordum.Sahanın yüksek tabanına kendimi sürterek oturttum.Ellerimi önümde birleştirip etrafı süzdüm.
Geniş bir alandı ve orta da ki büyük saha basketbol sahasıydı.Oturduğum yüksek tabanın hemen arkasında da voleybol sahası vardı.Basketbol sahasını incelemeye devam ederken sağ omzuma biri dokundu.Sağıma döndüm kimse yoktu,bu sefer de sol omzumda aynı baskıyı hissettim.Soluma döndüm ve Akının yanıma oturmasını izledim.
Böyle şeyler oldum olası çocukça gelmişti.Önüme döndüm.
Ben eskiden böyle değildim.En ufak bir şey bile mutlu ederdi beni.Şimdi görüyorum ki eskiden güzel gelen şeyler şimdi soğutuyordu.Neden böyle olduğumu bilmiyorum.
Belki diyeceksiniz ki 'annen öldü tamam.Ama onca sene geçti yeter.'
diye ama annem babam yüzünden ölmüştü.O adamın yüzünden ben bir daha annemin elini tutamadım,yüzünü göremedim.."Gece,gecee"diye önümde bir elin sallanmasıyla düşüncelerimden çıktım.Gözlerimi kırpıştırarak kendini belli etmeye çalışan Akın a baktım.
"Efendim akın?"yüzüme baktı
"Daldın gittin.Seçmelere katılıyormuşsun onu diyecektim."
"Ha evet katılıyorum." gülümsedi.
"Sevindim." dedi.Birkaç saniye sonra tekrar konuştu.
"Şu bartın ne iş,sınıftan almalar falan?
Sana ne.
"Bir iş yok!Bu seni neden ilgilendiriyor?"
Yüzü asıldı.Cidden onu neden ilgilendiriyordu."Sadece merak." dedi..omuz silkip önüme döndüm.Bir kaç dakika sonra kapıdan o girdi.Bartın ve yanında dolaşan çocuklar.
Girer girmez sanki yerimi biliyormuş gibi bana baktı.Sonra bakışları yanımdaki-pardon dibimde ki Akına döndü.Bu ne ara dibimde bitmişti.
Kendimi rahatsız hissederek bacaklarımla yana ittim kendimi.Akının bakışları Bartına döndü sonra da ondan uzaklaşan bana..
Yanlış anlarmıydı bilmiyordum ama umrumda bile değildi.Daha tanışalı yeni olmuştu ve dibime girmesi rahatsız etmişti.Tanımıyordum onu bu yakınlık niye?
Bartın delici bakışlarını Akından alıp önüne döndü ve soyunma odalarının olduğu tarafa gittiler.Tam kapıdan girecekken Alina çıktı.Bartınlara bakmadan yanımıza geldi.
"Geldim kanka" dedi ellerini dizine koyup soluklanarak.Akına iki saniye bakıp yanıma oturdu.
Kavga mı etmişlerdi?Daha sonra sorardım.
Beden hocası düdüğü çalıp voleybol oynayacakları çağırdı.Alinayla ayağa kalkarak hocanın yanına gittik.Etrafında yuvarlak oluşturduk ve hocanın bizi iki takıma ayırmasını bekledik.
Oyanayacak kişilere baktığımda sınıftaki boya küplerinin olduğunu gördüm.Asenanın olmamasına şükrederek hocayı bekledim.
Hoca herkesi iki takıma ayırmışken kapı açıldı ve Asena buraya doğru koşarak geldi.
"Hocam geç kaldım."dedi hocaya sırıtarak.
"Evet geç kaldın Asena?" dedi yüzüne bakarak.Özür bekliyordu belli ki.Asena anlamayarak mal mal suratına bakıyordu hocanın.Hoca bıkkınlıkla
"Tamam geç Asena şu takıma."diyerek karşı takımı gösterdi.
Boya küpleri dediğim kızların olduğu takımdaydı.Anlaşılan maç çekişmeli geçicekti...
^^^^^^^^^^^^^'
Bölüm sonuu.
Elim ağrıdı cidden okuyanlar oy verin lan azcık tşk öd bbNeyse neyse gidiyoruum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE Mİ?🌙•ASKIDA•
ChickLitUyanması için bir kez daha bastım ayağına.Ama tık yoktu. Bu kez sert olucak şekilde bastım.Kaşlarım çatılmıştı artık. "Sayen de ayağımı kullanamayacağım bir süre." diye bir ses geldi. Ahh!Rezillik!.Amacım iyidi aslında...