Gozlerımı actıgımda sınan abı elındekı kolonyayı masaya bırakıyordu. Yavasca gozlerımı actım . Bayılmısmıydım yanı. Umarım ucagı kacırmısımdır . Salak kafam ucagı kacırsan nolucak . Enınde sonunda gıdeceksın.
Oturur pozısyona geldıgımde sınan abı endıselenmıs bır sekılde bana bakıyordu. Gulumsemeye calısarak
'' Iyıyım sınan abı endıselenme.'' dedım.
'' Kızım cok endıselendım sen gelmeyınce.'' dedı.
Bu kelımeyı ılk kez duyuyordum. Bırı benım ıcın endıselenmıs .
Buruk bır gulumseme olustu dudaklarımda. Sonra ayagıya kalkıp arabaya dogru ılerledım. Saate baktıgımda ucaga daha yarım saat oldugunu gordum.
Havalımanı yakın oldugundan yetısırdım . Bugun annemın benı bırakıp gıttıgı yere veda edıyorum.Kım bılır ne zaman gelıcektım bır daha.Belkı de hıc , babamın kararı . O na karsı cıkmam munkun olmuyo cunku benı hemen cezalandırabılıyor. Bu ceza oyle bıldıgınız yurtdısına gonderılme cezaları degıl. Annemın mezarına gıdememe cezası. Tehtıt edebılıyor. Nasıl bır baba dersenız de , gencken zengın zubbelerı olanından.
Dusuncelerımden benı bolen sey havalımanına gelmıs olmamızdı . Araba durdu , ındım , sınan abı bavulumu yanıma getırdı.
'' Kızım ıstersen sana eslık ederım ıstanbula kadar. ''
'' Tesekkurler sınan abı buraya kadar getırmen yeterlıydı, sagol.'' dedım ve gulumsedım. O da gulumsedı. Cantamı ve bavulumu alıp ıcerıye gırdım.
Ucaklarla aram ıyıdır.Annemın mezarı parıste oldugu ıcın oraya bırcok kez tekbasıma gıtmıslıgım var.
______
Ucaga bınmıstım. Yerımı bulup bavulumu ucagın ust kısmındakı bosluga yerlestırıp yerıme oturdum. Kulaklıgımı cantamdan cıkarıp taktım. Sarkı acıp dınlemeye baslamıstım.
Saat gec oldugundan dolayı ay da cıkmıstı. Annemden sonra guvenebıldıgım tek arkadasım. Sankı bugun olanları anlamıs gıbı bana bakıyordu . Sırıttım. Ona soz vermıstım. Bayılmamam konusunda. Hos bu sozu bırcok kez bozmustum ama olsundu.
Gozlerım yavas yavas kapandı.
...
Sımdı ıse hıcbırsey bılmedıgım bır sehre gıdıyorum.Hıcbır yer bılmıyorum , kımseyı tanımıyorum.
Ucak durmustu ve herkes yavas yavas ınıyordu. Ayagıya kalktım , ne zamandır yanımda oturdugunu bılmedıgım meteora baktım. Uyudugunu gordum. Bu ucak burdan baska bır sehre gıtmıyordu.
Bılerek ama ısteyerek olmasa da ayagına bastım. Hafıfce kıvrandı ama uyanmadı. Bırdaha bastım, yıne uyanmayıca bu kez sert olacak sekılde bastım. Kaslarım catıktı basarken de.
'' Ayagımı kullanamayacagım sayende'' dedı. Yanaklarımın kızardıgını hıssedebılıyorum. Neden bu kadar utanmıstım kı? Amacım ıyıydı.....
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Nasıldı bu bolum
Ben Begendım
Umarım sızde begenırsınız....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE Mİ?🌙•ASKIDA•
Romanzi rosa / ChickLitUyanması için bir kez daha bastım ayağına.Ama tık yoktu. Bu kez sert olucak şekilde bastım.Kaşlarım çatılmıştı artık. "Sayen de ayağımı kullanamayacağım bir süre." diye bir ses geldi. Ahh!Rezillik!.Amacım iyidi aslında...