1.5

15 4 0
                                    

Medya=Gece'nin storysi.

'''''

Başımın ağrısıyla uyandım. Saat  saat 08:00' a geliyordu. Başımın ağrısı fena hale gelmeye başladığında bonyoya gittim ve yüzüme su vurdum.Başımın ağrısı dinmeyince bu sefer saçlarımı ve boynumu da soğuk suyla ıslattım.Soğuk suyun etkisiyle uykum açıldı ama başım aynı.

Okul kıyafetlerini giyinip saçımı tepeden dağınık topuz yaptım. Umursamayınca güzel oluyordu ve şimdide öyle oldu.Bunu fırsat bilerek fotoğraf çekildim ve story attım.

Çok umursamadan aşşağıya indim.Üst olarak serbest giyinmiştim.Bedenimiz vardı ve beden günü serbest olabiliyorduk.Siyah tişört giyinmiştim ve eteğin içine sokmuştum. Kolye vb takıları da takmıştım.Terliklerimle aşşağıya indim.Kendime kahve yapacaktım.Mutfağa girdiğim de kimse yoktu ama üst kattan su sesi geliyordu.Bartın duş alıyordu sanırım.Kahve makinasına iki kişilik miktarda kahve koydum.Düğmesine basıp bir dakika kadar bekledim.Karton bardakları çıkartıp içine koydum kahveleri ve kapaklarını kapattım.

Saatin yaklaştığını görünce yukarıya çıkıp çantamla ayakkabılarımı aldım.Üstüme uygun siyah spor ayakkabılarımı almıştım. Aşşağıya salonda ki koltuğa onları bıraktım.Aşşağıya inen bartını görünce yüzüne iki saniye baktım ve mutfağa girdim. Kahveleri elime aldım . Bartının yanında geçerken kahvelerden birini ona doğru uzattım.Kahveye bakıp aldı ve 'sağol'dedi. Yüzüne baktım.Hafif tebessüm ettim ve koltuğa gittim.Oturup kahvemi masaya bıraktım. Ayakkabılarımı giyindim.Bağcıklarını bağladım. Kahvemi ve çantamı alıp kapıya doğru yürüdüm. Fortmantodan siyah şişme montumu alıp giyindim.Çantamı sırtıma taktım.Kahvemi de alıp çıktım. Bahçeden de çıkmak üzereyken bartın arkamdan seslendi.

''Gece!''

''Efendim?'' dedim yarım yamalak arkamı dönerken.

''Benimle gelmiyecek misin?'' dedi.Kaşlarımı çatarak,

''Babam istedi diye bıraktığını sanıyordum.Hatırladığım kadarıyla babamdan böyle bir istek duymadım.'' dedim.Biraz daha yaklaştı ve devam etti..

''Bu sefer baban değil ben istiyorum.''

''Bence okuldakilere beraber görünmemizi istemezsin.Nasıl olsa tanınıyorsun. Hattaha beraber kaldığımızın da bilinmesini istemezsin.Ne derler sonra?''dedim alayla karışık ciddiyetle.Cevap vermedi ve yere bakındı.Hafifçe güldüm ve

''Bende öyle düşünmüştüm.''dedim ve arkamı dönüp bahçeden de çıktım.Benim de karakterim böyleydi.Aslında kafa kızdım ve her yere ayak uydurabilirdim. Bu kadar ciddiyet bana da fazla belki ama yapıcak bir şeyim yok.Son zamanlarda yaşadığım şeyler normal değildi.
Caddeye çıktığım da taksi durdurdum ve bindim. Okulu söyledikten sonra kahvemi içip dışarıyı seyrettim.

Yakın bir zaman da geldiğimiz de taksiden indim.Bahçe de gördüğüm Asena taksiden indiğimi görünce güldü.Sinsi bir sırıtış vardı yüzünde.Uğraşacağını anladığım da okulun içine doğru yürümeye başladım.Sabah sabah uğraşamazdım.

''Aaa nereye tatlım?'' dedi asena.

''Cidden uğraşamıycam.'' dedim bıkkınlıkla.

''Ama ben seni çok sevmiştim.'' dedi sahte bir üzgünlükte.Biraz sonra da bizim sınıfta olan iki kız geldi yanına.Bu o gün ki ikinci yüzleri  makyaj haline gelmiş olan kızlardı. 

''Ne zırvalayacaksın çok merak ediyorum.'' dedim ve kollarımı göğsümde birleştirdim.Güldü,alaylı bir gülüştü bu..

''Tatlım sadece bartın dan uzak durmanı söyleyecektim,'' dedi ve bahçeye yeni giren bartına bakıp tekrar konuştu'' görüyorum ki  bartın zaten senden uzak duruyor.'' Bende alaylı sırıtmalarımdan birini gönderdim ve konuştum.

''Yalnız onu bana değil bartına söyleyeceksin.Çünkü sabah onunla gelmem için baya bir istekliydi.''dedim ve devam ettim.Kulağına doğru eğildim,''Ama üzülme sana bir iyilik yapıp onu kendimden uzaklaştırırım.'' dedim tüm alaylı gülüşümle.Tam arkamı dönecekken durdum ve tekrar ona doğru döndüm

''Haa bu arada unutmadan,iyi yalan söylerim.'' dedim ve masum sırıtışımla okula girdim.

Okula girdiğim an Alina yanıma geldi ve ''Kızım az önce ne yaptın sen ya?'' dedi.

''Ne yapmışım?''dedim.''Asenayı mal gibi bıraktın ya daha demin ondan bahsediyorum.'' dedi gururla.Güldüm.''Küçük bir şeydi abartma.'' dedim ve beraber sınıfa doğru yürüdük.

Sınıfa girdiğim de yerim de bir çocuk oturuyordu. Tanımıyordum,yavaşça sıraya doğru ilerledim.

''Sıram da ne yaptığını sorabilir miyim?'' dedim çocuğa bakıp.Yanımda ki Alinaya bakıp konuştu,

''Yanın da birinin oturduğunu bilmiyordum.''Alina gülerek cevap verdi.

''Artık oturuyor.!''cevap vermek değildi bu daha çok şakımıştı.Hevesle yanıma geldi ve ''Bu geceeee'' dedi son harfleri uzatarak.Değişik değişik baktım ona.Sonra bana baktı ve onu göstererek '' Bu da Akın.!''Onun bu hallerine gülüp elini bana uzatan Akına baktım ve elini tuttum.El sıkıştık gülerek.O an arkadan bir ses duydum.

''Gece!'' Arkama dönüp baktım.Benle beraber Alina ve Akın da oraya döndü.Elimiz hala öyle kalmıştı.Bu bartın dı ve sinirli bir şekilde ortada ki birleşmiş elimize bakıyordu.Neydi bu şimdi?Neden sinirliydi?




^^^^^^^^^^^^^^''

Bu aralar hastalıktan geberme aşamasındayım ondan fazla yazamadım.Kusura bakmayıın. Okuyanlar sizi seviyoruum.♡♡

GECE Mİ?🌙•ASKIDA•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin