Ay kızı? :
"Oraya koymasaydın sende."dedim hızlı bir şekilde.
"Olması gereken yerde."dedi bana bakarak.
Ayağıma baktığım sırada konuştum.
"Hayır olması gereken yer ayağımın altı değil." dedim.O sırada hostes den ses duyuldu.
" Çıkışların kapanmasına son 5 dakika."Birden telaş yapıp çantamı ve bavulumu yukarıdan indirdim ve hemen çıkışa yöneldim.
Arkamdan gelen çocuğu görünce gözlerimi devirdim. Ben uyandırmasaydım orda kalırdı bir de tatava yapıyor.
Aşşağıya indim ve havalimanına girdim.
Direk çıkışa yöneldim."Küçük hanıımm" diyerek yanıma gelen Onur abiyi görünce gözlerim irileşti.
Babamın ayakçısı gibi bişey.
Hep yalakalık yapıyor da kendisi."Sana da merhaba Onur abi."dedim bıkkınlıkla.
Yorulmuştum."Sakin ol küçük, naber bakalım.'' dedi.Direk konuya girmesine gözlerimi devirdim.
'' İyi.'' arabaya bindim. Güzel arabası vardı. Ama benım zevkimle uymuyordu. Araba sevmezdim. Motor hastası da olabbilirim. konumuz bu değil. Arabasının markası ford tourneo courier.
Arabaya binmedi. Sanki birini bekliyordu.
''Birinimi bekliyorsun onur abi?'' dedim arabada yerlesirken.
Yan tarafımdaki kapı açılmıştı ve uçaktaki çocuk bana bakıyordu. O sırada da onur abi şöför koltuğuna oturmuştu. Çocukta yanıma yerleşti. Tabi ben bunları size söylerken onlara mal mal bakıyordum. Ama konumuz bu değil.
'' Siz tanışıyormusunuz ?'' diye bir soru yöneltti onur abi. Onu pek takmayıp yanımdaki alaycı bir şekilde sırıtan pisliğe baktım. Allahım lütfen çarpılmıyayım. Amin.
'' Neden burdasın?'' dedim kaşlarım çatık bir şekilde.
'' Belki de aynı yöne gidiyoruzdur güzellik.'' Gözlerimi devirebildiğim son evreye kadar devirdim ve yanımdaki camı açtım.Onlara aldırış etmeden müzüğimi dinledim. Sanırım onlar bana aldırış etmemişti kendi işleriyle ilgileniyorlardı. Sinirlerim altüs oldu. Çokgüzel!
Uzaktı sanırım yolumuz ama ben çok yorulmuştum . Ay hala ordaydı ve nereye gidersem benimle geliyordu. O nu seviyordum. Tek ağlayabildiğim kişi ay. Biliyorum belki size çok saçma gelicek ama sanki annem de onun yanında gibi hissediyoum. Bu yüzden en yakın arkadaşım o....
Arkideşlar selam.
Bölümleri taslağa attım okuyucu olursa atıcam sırayla. İyi okumalar-tabi okuyan varsa!-
Smcmdmfkdkgfkf
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE Mİ?🌙•ASKIDA•
Chick-LitUyanması için bir kez daha bastım ayağına.Ama tık yoktu. Bu kez sert olucak şekilde bastım.Kaşlarım çatılmıştı artık. "Sayen de ayağımı kullanamayacağım bir süre." diye bir ses geldi. Ahh!Rezillik!.Amacım iyidi aslında...