Hayat ne kadar sıkıcı olursa olsun
o hayatı eğlenceli hale getirmek gerekir .Sen ne kadar yorulmuş olsanda hayatın devam ettiğini ve senin hâlâ o hayatın içinde olduğunu unutmaman gerekir.
Benim hayatım bambaşka, ne kadar çok maddi durumda iyi olsamda parayla alınamayacak birçok şey var.
Duygular...
Hayatını yitirmiş insanlar...
Benim de durumum bu .
Annem ben 5 yaşındayken gözlerimin önünde öldü...
Bu ne kadar acı bir durum.
Ölüm anı (12 sene önce...)
19/05/2008'
Annem apar topar toparlanip eve gitmemiz gerektigini soyledi.
Gece gece neden gittigimizi sorsamda cevap vermiyordu. Annemle beraber yazliga gelmistik. Şuan da da eve..
Evin onune geldigimizde annem sessizce eve giriyordu.
Neden oldugunu anlamiyordum.Eve girdigimizde yatak odasina dogru yurudu annem. Bende arkasindan gidiyordum.
Annemin yuzune baktigimda gozlerinden su geldigini gordum.
Gozlerini kucuk ellerimle sildim .Odada babamın ve başka bir kadının sesini duyar gibi olmuştum.
Annemin gozlerinden daha fazla su gelmeye basladi.
Sonra bana disarida beklemem gerektigini ve hemen donecegini soyledi kucuk sesle.
Bende bahceye ciktim.
Az sonra annem agzini kapatmis gozleri sanki akan denizler gibi olmus bir sekilde yanima geldi ve elimden tutup arabaya dogru yuruttu .Arabaya bindigimizde annem nefes almaya calisiyodu ,gozlerini eliyle sildi ama hala devam ediyodu akan sular , bidaha sildi.
Yola ciktik. Anneme donup neden gozlerinden su ciktigini sordum .
Arabayi durdu. Bana dondu ve sikica sarildi. Bende ona sarildim ve guldum .
'Hicbirsey yok prensesim. Senden cok ama cok ozur dilerim' dedi.
Tebessum ettim. Sonra beni optu ve arabayi kullanmaya devam etti .
21/05/2008'
Yazliktaydik. Annemin odasindan 2 gundurr cikmadigini farkettim ama neden odaya kapatti kendini bilmiyordum . Uyuyodur diye rahatsiz etmemistik . Ayni evde oldugumuzu bilmeme ragmen icimden girmem gerektigi geldi. Odasina ciktim. Kapiyi actim yavasca ve kapattim . Annemi yataginda gordum. Ama kollarindan kirmizi boyalar akiyiodu .
Yavas yavas yaklastim.
Yuzu beyaz olmustu. Haraket etmiyodu .
Sabahalari inip kalkan karni hareket etmiyodu .
Korkmaya basladim kirmizi boya akan yerde buyuk bir bosluk vardi ve bir tane degildi. Ayni seyden birkac yerde de vardi. Ve hepsinden kirmizi boya geliyodu.Gozlerimden sular akmaya basladi . Assagiya kostum ve yardimci dedigimiz asli ablayi cagirdim.
'Annemin kolundan kirmizi boya akiyo ve yuzu beyaz olmus' dedim gozumden su gelmeye devam ediyodu. Ama bunun neden oldugunu bilmiyodum.Asli abla hemen yukari kostu bende pesinden.
Asli abla cok yuksek sesle bagirdi .
Yerimde zipladim.Yanina gidip 'noldu 'dedim.
Annen 'öldü' dedi parmagini annemin boynundan cekerken.......
....
Nasıl sizce ilk bolum umarim begenirsiniz. ❤❤
___
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE Mİ?🌙•ASKIDA•
Literatura FemininaUyanması için bir kez daha bastım ayağına.Ama tık yoktu. Bu kez sert olucak şekilde bastım.Kaşlarım çatılmıştı artık. "Sayen de ayağımı kullanamayacağım bir süre." diye bir ses geldi. Ahh!Rezillik!.Amacım iyidi aslında...