1

57 3 7
                                    

Ding dong . " Hi, nama kmk Far...kmk dengar sitok ada kerja kosong tek " . Kata2 itu membuatkan 4 org gadis yg menyambut kedatangannya terkejut. " nakpa ada kerja kosong indah, tok syarikat sulit. Tiber li juak " bisik ejen Angel. Ejen Angel atau nama di sijil lahir nya jasmine mempunyai kehebatan stalking, dia mampu mencari maklumat tentang seseorang dgn sekelip mata.Sanggup menjadi gf org di plato bagi mencapai matlamatnya. Kehebatanya bertambah 10 kali ganda jika target nya hensem tapi tak dapat pakai .Ayahnya, ejen YB merupakan founder syarikat tersebut. Ejen YB mempunyai skills lakonan alim2 kucing bak kata pepatah talam dua muka. Dgn skills ini dia mampu memasuki group WhatsApp YB Di seluruh negara bagi mendptkan maklumat. Maka terbuktilah, ejen runs in the family.

" angel boh bising aie, takut nya dengar" bisik ejen karma dgn muka pucat.Ejen karma atau marla telah di recruit oleh ejen YB sendiri semasa di concert Harry Styles selepas ejen Karma dilihat panic krn bannernya terlupa di rumah.Ejen Karma dilihat sebagai seorang yg cepat nebes dan overthinking. Bagi org lain, ini merupakan kelemahan, namun bagi ejen YB hal ini, menjadikan dia sebagai ejen yg perfectionist dan berhati-hati. Oleh kerana, selalu gelabah, dia juga mampu mengaplikasikannya sebagai lakonan yg mantap dan realistic. Ini memudahkannya untuk mendekatkan diri kpd target.

"Ktk duak mok knk baok kah" bisik ejen mutawasitah. Ejen mutawasitah atau sophia. Skillsnya, mencipta technology yg hebat2 bagi memudahkan operasi mereka. Dia juga mampu berbahasa lebih drpd 1000 languages spt google translate,membolehkan mereka hunt target from all over the world. Kepandayan nya lah yg menjadikannya ketua dlm setiap misi krn mampu come out with a plan yg diatur dgn farfect.

Hanya Ejen Illechil saja yg tidak berbisik apa2 mungkin terlalu terkejut melihat kedatangan lelaki yg selamba meminta kerja di syarikat membunuh. Ejen lllechil atau nama betol nya jane suh. Jangan terpedaya dgn muka bulat dan tubuh genitnya. Ejen lain mungkin mempunyai skills yg hebat2, namun ejen lllechil mempunyai skills membunuh. Weaponnya, hanya sabatang raqib badminton 🏸.Itulah yg membuatkannya scary . Selepas kejadian pahit yg terjadi kpd nya, ejen lllechil bukan spt dulunya. Jika tidak di recruit oleh Ejen YB mungkin ejen lllechil sudah berada di penjara meow.

Itulah ejen2 syarikat singlelism, syarikat membanteras gejala sosial dan crimes.

Kadatangan lelaki itu masih membuatkan mereka tertanya tnya. Mengapakah ejen lllechil kelihatan terkejut terlebih?? Mungkin ini ada kena mengena dgn kejadian pahitnya.

ejen singlelismWhere stories live. Discover now