6

19 3 0
                                    

"Sekda banyak benda penting dalam tok do. Koleksi gambar crush nya ada. Gine tok? Sikkan la nya ada duak igek tepon" kata marla. jasmine dan sophia mengeluh. "Gine tok? Sikkan lah nak trap nya gik? Pike murah kah spect nak gugok parit ya?" Soal sophia bingung. Dia telah mengorbankan cermin mata hitam gucci nya untuk menjalankan misi mereka pagi itu. "Bulak. Macam orang sik tauk ya spect gucci fake dah beli bundle rm10 gak sigek" kata jasmine lalu bangun dari sofa dan segera mendekati marla yang duduk di hadapan komputer riba nya.

"Aku rasa takrang lupak something" semua menoleh ke arah figura yang tiba-tiba memasuki villa mereka. "Far? Pa polah sitok" soal jasmine yang terkejut melihat ketibaan far berada di US. "jane suh tek gago nak pegi US. Nya padah benda tok related. Jadi kmk rasa kita patut kumpol suma bukti sama-sama" kata far lalu menyerahkan satu cip kecil. Mereka sendiri tidak pasti apa kegunaan cip itu.

"Tok sd card direka khas pake sidak. Jadi kmk rasa nak dalam hempon nya ya kinek suma nak benda bodo jak mun sik pun sikit jak dapat pake. I'm really sure dalam sd card tok ada something good pake kita. Bukak lah" kata far lalu melabuhkan punggungnya di sofa. Sementara itu jane suh baru sahaja memasuki villa mereka dan membawa masuk dua buah bagasi besar. "Bodo banyak juak barang di embak kau?"kata sophia lalu menggelengkan kepala. "Ejen YB berik aih. Aku sik tauk pa guna. Pa nya ingat kita tok totally spies kah" marah jane suh sambil-sambil menjeling ke arah far yang masuk berlenggang tidak mahu membantu membawa dua bagasi berat itu.

"Bukak lah. Sakit dah belakang aku tok" marla hanya mengangguk dan menurut. Dibukanya zip kedua-dua bagasi besar yang diangkut oleh wani tadi.

"Gila kaya ejen YB. Sine nya oleh duit beli suma tok?" Ternganga mulut far melihat isi kandungan bagasi itu. "Rajin juak nya ato kakya asing sigek-sigek barang kita oh" marla segera mengeluarkan 5 beg lutsinar yang mengandungi barangan yang dibekalkan oleh ejen YB.

"jasmine,apa dalam beg ktk" jasmine mengeluarkan satu per satu barangan yang berada di dalam beg itu. Ipad keluaran terbaru apple yang mempunyai 21 camera pelbagai fungsi, komputer riba mudah alih dan satu telefon kecil direka khas berbentuk cermin dan boleh dilipat.

"jane suh?" Lebih kurang seperti jasmine, cuma kelebihannya mempunyai satu raket badminton lipat, senjata rahsia jane suh yang telah diubah suai.

Isi kandungan beg ahli yang lain semua sama seperti jasmine, kecuali sophia, dibekalkan dengan kamus 1001 bahasa offline

"Kita start esok?"

ejen singlelismWhere stories live. Discover now