5

24 5 0
                                    

Ring10 tepon jane suh berdering. "Code red". Sebaik sahaja mendengar kata2 itu, jane suh terus menyimpan barang2 nya dan bergegas ke office singlelism. "Shio gine dgn perbincangan kita" " dlm kerja menjadi ejen tok kita mesti on time sikda tanggoh2 kedak kerja edmet" kata jane suh sambil menggerakkan tangannya seperti sedang menulis, menyuruh far untuk mencatat supaya tidak terlupa.

Hahu lllechil menarik nafas apa code red tek. "Ejen angel dah stalk tek senanya nur tok ada sorang anak pi dirahsiakan dgn public, so kerja kita is to seludup rumah nya

and carik more informations" kata ejen mutawasitah. "Rumahnya dekat us,so malam tok juak kita akan nait jet professor aiman" tambah ejen karma.

Tepat pada pukul 8 pagi di us, mereka tiba di sebuah hotel sulit kepunyaan syarikat singlelism hasil dari perampasan duit jualan dadah. "So kita akan memulakan operasi cinta 24 jam pada pukul 815 pagi, sikda lambat sikda tanggoh2...tok antara misi paling besa kita tahun tok so jangan polah hal" kata ejen mutawasitah tegas.

- skip-

Ejen mutawasitah membuat sign peace * menandakan operasi telah bermula. Ejen karma berjalan menuju target yg sedang duduk di bus stop*

Whoosh ejen karma menjatuhkan cermin mata nya ke dlm parit dgn sengaja namun realistic di mata target. "Omg2 I just dropped my glasses in the parit what if I go blind, Im going to sue you" kata ejen karma sambil memegang kaki target,mengheretnya ke lorong kecil berdekatan, Di mana ejen angel bersembunyi.Dia mengambil hp target dari pocketnya dah meletakkan kad di atasnya. Kad tersebut merupakan kad buatan mutawasitah, kad tersebut mampu mengehack telefon pintar etc dan mengumpul maklumat pantas dgn memastikan kad tersebut touch the hp etc. *Krk krk krk * mutawasitah memberi isyarat untuk melepaskan kaki target. " "yes kita berjaya, next kita hanya perlu masok rumahnya jak.... malam tok kita just analyse apa yg kita dpt dari hp nya "

ejen singlelismWhere stories live. Discover now