" ejen babyshark setuju sik mun ejen illechil neman ktk " tanya ejen YB. " ok jak. Kmk pun sik tauk juak nama sidak. Kmk pileh ejen illechil lah . Snang cita. " Kata ejen babyshark dngan selamba. Ejen angel marah kerana selalunya ejen akan memilih untuk berkerjasama dengannya. Namun kemarahan jasmine hanya berlangsung selama 10 saat kerana terdapat notifikasi kegemaran dia masuk. Jasmine terus tersenyum melihat gerangan org yang mesej dia.
jasmine pahal ktk call kmk
danial aih kmk mok mbak ktk makan. mesti kaktok ktk sik makan sbb kmk tauk jadual ktk. tepat pukol 1234 ktk manas 8 saat sebab ejen.
'jasmine tersenyum sambil menaip lagi'
jasmine tapi kmk mok makan rah tempat nok kita salu makan ya. kmk mok makan rah nandos
danial aoklah mana mana ktk asal ktk kenyang
jasmine menyambung mesejnya dengan danial atau lebih dikenali dengan nama denel. jasmine telah berkenalan dengan danial selama 9 tahun termasuk tahun tahun persekolahan. jasmine pada mulanya menyukai aiman namun aiman merupakan seorang playboy. jasmine sedih mengingatkannya. jasmine juga mempunyai seorang ex bernama Charlie puth. Mereka bagai pinang dibelah dua namun ramai peminat Charlie puth marahkan jasmine kerana katanya tidak sesuai bersama Charlie puth. jasmine pada mulanya tidak kisah dengan cemuhan netizen namun pernah sekali netizen mengugut akan menghantar ulat gonggok ke rumah jasmine sekiranya jasmine tidak break dengan Charlie puth . Akhirnya jasmine break juga.
Tiga jam selepas pukul 1234
"susah eh polah edmet tok." kata ejen karma sambil menggaru kepalanya. "Tkrng bila anta edmet ya" tanya ejen muttawasitah. "Esok do. Dhla kmk lom blaja pasal indices tok" kata ejen karma lagi. "Coba ktk nanyak jasmine netauk nya tauk " kata ejen muttawasitah sambil mencari ejen angel. " Ne jasmine do. Xkan lom balit dating. Lamak juak dating nyaduak ya" "nya dh balit tek kmk nengok" kata ejen karma.
Tiba-tiba
ᴛᴏʟᴏɴɢ!!!!!
"oi macam bunyi jasmine do" kata ejen muttawasitah sambil berlari ke bilik jasmine. Ejen karma mengikut dari belakang. Setibanya mereka ke bilik jasmine,mereka mengetuk pintu bilik jasmine. Mereka membuka biliknya dan terkejut melihat jasmine sedang mnangis di atas almarinya. " Aih knk ktk. " Tanya ejen karma dengan bimbang. "C-c-Cek k-kot-t-kotak y-y-ya." ejen muttawasitah dan ejen karma membuka kotak tersebut lalu terkejut kerana terdapat 3 ekor ulat gonggok yang besar. "Ulat jak kot. Sine ktk mbiknya" tanya ejen karma. " depan bilik kmk tadik " kata jasmine lalu menangis.
"PHL TOK" kata seseorang di hadapan bilik jasmine. "lambat na kau. " Kata ejen muttawasitah kepada lelaki tersebut. "At least dtg nak" kata lelaki tersebut dgn selamba. Lelaki tersebut yalah pak gad amir. Tinggi macam galah namun kurus macam penyapu tetapi pantas bagaikan benang ditiup angin. "Aok ajak sik aok sik abis" kata seorang lagi lelaki. " DANIALLLL" kata jasmine dengan teruja. " AIH PHL KTK RAH ATAS YA. SORANG NGAMBIKNYA LAH. " kata danial lagi. "Kau lah ngambik" kata ejen muttawasitah. " lom kawen gik mekduak " kata danial lagi. jasmine teringat dengan rupa ulat gonggok tersebut dan membayangkan sekiranya ulat itu pandai melompat. Lalu jasmine menangis lagi.
YOU ARE READING
ejen singlelism
Mystery / Thriller"Gine tok? Sikkan lah nak trap nya gik? Pike murah kah spect nak gugok parit ya?" Soal sophia bingung. Dia telah mengorbankan cermin mata hitam gucci nya untuk menjalankan misi mereka pagi itu "laki tok ugut mok bunoh kita kaktok. nya ugut pake call...