.. ..-. / --- -. .-.. -.-- / .. - / .-- . .-. . / -. --- - / ... --- / . .- ... -.-- / - --- / -... . / .-.. --- -. . .-.. -.-- .-.-.- / .- -. -.. / - --- / -... . / - .... . / -.. --- --- .-. -- .- - .-.-.- / - .... . / --- -. . / - .... .- - / .-- .- - -.-. .... . ... / .- ... / . ...- . .-. -.-- --- -. . / .-- .- .-.. -.- ... / -... -.-- .-.-.- / .-.. .- ..- --. .... .. -. --. / .- -. -.. / - . .-.. .-.. .. -. --. / . .- -.-. .... / --- - .... . .-. / - .- .-.. . ... --..-- / --- .-. / .-- .- - -.-. .... .. -. --. / ..-. .-. .. . -. -.. ... / .... ..- --. / - --- / -.-. --- -- ..-. --- .-. - / . .- -.-. .... / --- - .... . .-. / .. / .-- .. ... .... / .. - / .-- . .-. . / -. --- - / ... --- / . .- ... -.-- / - --- / -... . / .--. ..- ... .... . -.. / .- ... .. -.. . / .- -. -.. / .... .- ...- . / ..-. .-. .. . -. -.. ... / - .... .- - / --- -. .-.. -.-- / .--- --- -.- . / .- -... --- ..- - / -- -.-- / .--. .-. --- -... .-.. . -- ... / .. / ..- ... . -.. / - --- / .-- .- -. - / - --- / ... .... .- .-. . / .-- .... .- - / .... ..- .-. - / -- . .-.-.- / - --- / .... .- ...- . / .... . .-.. .--. .-.-.- / .. / .-- .- -. - . -.. / - .... .- - / ... --- / -- ..- -.-. .... / -... ..- - / -. --- .-- / .. / -.- -. --- .-- / - .... .- - / .. .----. -- / -. --- - / - .- -.- . -. / ... . .-. .. --- ..- ... .-.. -.-- .-.-.- / -... . ... .. -.. . ... --..-- / --- - .... . .-. / .--. . --- .--. .-.. . / .... .- ...- . / .--. .-. --- -... .-.. . -- ... / .-- --- .-. ... . / .-- .... -.-- / ... .... --- ..- .-.. -.. / .. / -.-. --- -- .--. .-.. .- .. -. ..--.. / .. / --. ..- . ... ... / .. .----. .-.. .-.. / .... .. -.. . / - .... . -- / .. -. / -- --- .-. ... .
Sorry-
Sorry if you can't decipher itMost of the poetry is a vent... But I kind of don't know about sharing those kinds of feelings
So it made me feel better that not everyone would see it
And some few people might finally know how I felt...
Idk :v