"Nermin teyze ne oldu anneme."
Diye bağırdığı da gözleri dolan liva da umutla bana bakmaya başladı.
"annen fenalaştı kızım hastahaneye geldik uygun ilik bulunduğunu söylediler parayı hemen hazırlarsak ameliyat olabileceğiniz söylediler."
Duyduğum şeyle gözlerim doldu ve deli gibi kahkaha atmaya başladım. Herkes bana tuhaf tuhaf bakıyordu. Liva anlayınca gözleri büyüdü ve o da kahkaha atmaya başladı.
" tamam Nermin teyze ben şu an işteyim çıkamam sanırım livayla yollayacağım parayı. Ben d eiki saat sonra gelirim."
"tamam kızım işlemleri başlatıyorum o zman."
"başlat Nermin teyzem başlat."
Telefonu kapattıktan sonra livayla sıkıca sarıldık. Ayrıldıktan sonra ateş beye döndüm. En içten gülümsememi sunarken
"teşekkür ederim ateş bey bana güvenmeyip beni işe almasaydınız ve avans vermeseydiniz şu annem ölebilirdi."
Ateş beyin soğuk ifadesi yüne yüzündeydi. Ağzından çıkacak lafları cımbızla alıyorduk resmen.
"önemli değil vuslat. Ben de bu gün için teşekkür ederim bizi büyük bir zarardan kurtardın."
Ona gülümsedim ve çantamdan kartımı çıkarıp vuslata uzattım.
"git ve herşeyi geride bırakalım liva ben de ev bakmaya başlayayım."
Dediğimde kafa salladı ve ateş bey ve Pamir beye döndü.
"çok teşekkür ederiz size olan borcumuzu en kısa sürede ödeyeceğiz. Ayrıca bütün iş yemekleri ve toplantılarınız benim restorantımda yapıyorsunuz. Bundan sonra sizi ağırlamaktan guru duyarım."
Pamir beyin gözleri açılmıştı.
"o şahane yemekler senin restorantının yemeği mi."
Diye sorduğunda liva güldü. Pamir bey gerçekten şaşırmışa benziyordu.
"evet benim restorantımda ve benim yaptığım yemekler."
Liva her ne kadar kendi restoranı olsa bile şeflik yapıyor ve yemeklerin neredeyse hepsini o yapıyordu bazen yetişemeyince de ben gidiyordum restorant yardım ediyordum. Ateş bey livaya dönüp.
"iki gün sonra bir kokteyl vermek istiyorum şirketin yıl dönümü için mekanı kapatabilir misin."
"tabi ateş bey memnuniyetle siz yemek içecek menüsünü ayarlayın vuslat içecekleri hazırlar ben yemekleri alkol alkolsüz hepsini yazın."
Dediğinde kafa salladılar. Liva çıkıp hastahaneye gitti Pamir bey odasına gitti hemen sonra. Ateş bey bana bakıp
"içkilerden anlıyorsun sanırım."
"evet anlıyorum genelde kendi damak zevkime göre birşeyler yapıyorum. Eğer livanın restorantında içtiyseniz denemiş olmalısınız çoğu benim özel karışımım."
Dediğimde kafasını salladı
"bütün ortaklarımız iş yaptıklarımız çalışanlarımız herkese davetiye gönder. Davetli olmayan kimse içeri alınmayacak. Pamir ve ben konuşma yaptıktan sonra yemek servisi ve içecek servisi başlayacak. Herşey çok güzel olmalı san güveniyorum vuslat. Bu gün erken çıkıp annenin yanında ol."
Dediğinde minnetle gülümsedim. Odadan çıkarken tekrar teşekkür edip bunların hiç birini unutmayacağım söyledim. Eşyalarımı toplayıp arabama gitmeye başladım. Ateş bey ve Pamir beyde oradydı. Baş selamı verip arabama bindim. Kemerimi taktım. Ateş bey ve Pamir bey otoparktan çıkarken gaza yükledim ve yanlarından geçtim. Ateş bey kornaya basmıştı ayıp mı olmuştu acaba neyse şu an çok mutluydum annemin yanına gitmem lazımdı hemen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük Kavuşma
Teen FictionAnnesi hasta olan bir kız. Zengin olmalarına rağmen babası annesini sevmediği için ameliyat edilmesi için para vermiyordu ki zaten babası onu hiç sevmiyordu. Vuslat Gürdal 22 yaşında Boğaziçi işletme bölümünü birincilikle bitirmiştir. Eğer babası...