Alarmımın o beiyn tırmalıyıcı sesini duyunca yataktan kalktım ne çabuk sabah olmuştu. Ben daha az önce gözlerimi kapanmamış mıydım. Diye düşünerek banyoöa gittim soğuk bir duş alıp kendime gelmeye çalıştım. Dolabımı açıp biraz karıştırdıktan sonra giymeye birşeyler bulmuştum.
Üstümü giyinip saçımı dalgalandırdım. İnce bir eyeliner rimel bordo mat bir ruj sürüp son olarak da parfümümü sıkıp aşağıya indim. Herkes kalkmıştı Nermin teyzem annemi salona getirmiş beraber kahve içiyorlardı. Annem iyiydi. O iyiyse ben de iyiydim o mutluysa ben de mutluydum. Annem beni görünce yerinden kalktı ve sımsıkı sarıldı.. Önceden kendinde yerinden kalkmaya bile güç bulamıyordu. Ben de ona sım sıkı sarıldım var mıydı anne kokusu gibi doya doya çektim içime. O sırada liva cık cıklayarak aşağıya indi.
"valla küstüm şu an. Kalbim çok kırıldı."
Deyip olmayan göz yaşlarını silince annemle kahkaha attık. Gelip sımsıkı sarıldı bize. Nermin teyzem bizi gülümseyerek izliyordu. Gözleri mi dolmuştu onun. Ya yerim ama ben bu kadını hiç bir şekilde bizi yalnız bırakmamıştı.eşi askerdi.şehit düşmüştü evlendileri sene çocuğu da yoktu bizi çocuğu gibi görüyordu. Eşi şehit olduktan sonra evlenmemişti. Ona kocaman gülümseyip öpücük attım. Gülerek deli kızım benim dedi.
"ohoooo biz her sabah böyle sarılıp ağlaşırsak soğuk nevale beni işten kovar."
Herjes gülünce ben de güldüm. Kahvaltı masasına geçip birşeyler atoşrıdıktan sonra herkesin yanağına öpücük kondurdum. Merdivenlerden ayak sesi geliyordu. Aaa ben efeyi unuttum. Efe gelip annemin yanaklarını öptü.
" günaydın teyzelerin en güzeli en ballısı."
Nermin teyzeye de öpücük verip masaya oturdu ve birşeyler atıştırdı. Bana bakıp
"hadi güzelim giyin de gel aynı yere gidiyoruz bir saha iki araba gitmeyelim."
Deyince üstüme baktım giyinmiştim ben. Annemde bize gülmeye başladı. Liva odasına çıkıp giyinmiş ve inmişti çok güzel olmuştu yelloz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük Kavuşma
Teen FictionAnnesi hasta olan bir kız. Zengin olmalarına rağmen babası annesini sevmediği için ameliyat edilmesi için para vermiyordu ki zaten babası onu hiç sevmiyordu. Vuslat Gürdal 22 yaşında Boğaziçi işletme bölümünü birincilikle bitirmiştir. Eğer babası...