Ateşin burada ne işi vardı ve kimin kazandığı belli değildi arkadaşların yanına gidip selam verdiğimde yanıma gelip elimi tuttu sıkıyordu elimi biraz kulağıma doğru eğilip
"evde görüşeceğiz vuslat hanım."
O sırada kazananı açıklıyorlardu.
"ve yarışın kazananı değişmedi. Kazanan vuslat Gürdal"
Gülümseyerek tebrikleri kabul ederlej sürtük eda yanımıza geldi.
"ooo ateş bey siz buralarda olur muydunuz elini tuttuğunda yeni sürtüğü sanırım."
Ateş oralı bile olmazken benim sinirlerime dokunmuştur o kimdi ki bana sürtük diyordu.
"ah insanın kendine bakmaması ne kötü. Kendini bilmeden başkalarına laf satıyor salak mısın kızım sen."
"tatlım belli oluyor kimin sürtük olduğu ateşe nasıl dayanıyorsun yatakta biraz serttir de. Çok sa sıska birisin."
Sinirlerim iyice gerilmişti kızın saçına yapılmak için üstüne atılıyordu ki ateş beni havada belimden yakaladı.
"eda sevgilim hakkında düzgün konuş kendinle karıştırma onu."
Ateşe gülümseyip kıza ikile burdan bakışları atıyordum.
"kim bilir kaç adamın altına yatmıştır bu kız ateş san göre değil."
"saymayı bıraktığın kişilerin altına yattın ilk kendine bak eda sonra gelip vuslata laf et canını yakmak istemiyorum şimdi burdan defol."
Eda yanıma yaklaşıp yüzüme baktı.
"dikkat et sevgilini elinden almasınlar."
Ama ben bu kızı yolarım yolmakla kalmam öldürürüm.
"ateş bırak yolucam o kızı öldürüxem onu o kim ki benimle böyle konuşabiliyor ateş bırak dedim."
Ateş beni sırtına alıp arabasına bindirdi birilerine işaret yapıp o da bindi arabaya yolda giderken hala sinirliydim.
"ateş o kızla yattın mı doğruyu söyle."
"evet yattım vuslat senden önce tek gecelik hayatım vardı benim geçmişimi düzeltemem ama geleceğim sensin."
Erimiştim geçmişimi düzeltemem ama geleceğim sensin ne güzel bir cümleydi bu böyle ona gülümseyip arkama yaslandım.
"ama bu günün hesabını vereceksin küçük hanım bir saha yarışa katılmak yok."
"ama ateş ben seviyprım yarışmayı. Hem bşrşey olmaz çok uzun süredir yapıyorum ben bunu."
"sana bşrşey ols annen ne yapar vuslat kadın eli yüreğinde kaldı sen giderken peki biz ne yapacağız vuslat sana birşey olursa lüfitfen artık bizi de düşünürmüsünn."
Kafamı sallayıp önüme döndüm haklıydı bir yerde de eve geldiğimizde hala bizdelerdi. Kapıyı anahtarla açıp içeri girdiğimde liva ve melek yanıma koştular
" kim yendi yarışı vuslat bu yarıştan çok güzel para kaldıracaktın."
Ever en tehlikeli yarış buydu ve eğer ateş bana iş. Vermeseydi bu yarışı beklemek zorunda kalacaktım. Annemin tedavi. Masrafını öyle ödeyecektim.
"ben kazandım kıl payı ateş bey solsun benimle birlikte yarıştı."
Liva ve melek bana güldüler. Çünkü yenilseysim ateş daha benim dilimden kurtulamadı ama yenmiştim. Pamir bey yanıma gelip tebrik etti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük Kavuşma
Teen FictionAnnesi hasta olan bir kız. Zengin olmalarına rağmen babası annesini sevmediği için ameliyat edilmesi için para vermiyordu ki zaten babası onu hiç sevmiyordu. Vuslat Gürdal 22 yaşında Boğaziçi işletme bölümünü birincilikle bitirmiştir. Eğer babası...