Uyandığımda saat akşam beşe geliyordu ayaklarım hala ateş neyin kucağındaydı. Ayaklarımı çekip ayakkabılarımı giydim arabanın içi çok sıcaktı ve terlemiştim. Ateş beyde anlamış olacak ki.
"şimdi durucaz üstümüzü felan değiştiririz."
Kafamı sallayarak onayladığımda ateş bey de arabayı park ediyordu. Bagajı açıp içinden kıyafetlerimi çıkardığında ateş beyde kendine kıyafet almıştı. İçeri girip üstümüzü değiştirdik. Ateş beye baktığımda masa da oturmuş garsona birşeyler söylüyordu. Garson kafasını sallayıp gidince ateş bey bana baktı ve kaşlarını çattı. Bu adam hep bana bakınca kaşlarını çatıyordu. Acaba varlığım mu onu sinir ediyordu. Diyen kendi iç sesime küfürleri sıraladım. Ateş beyin yanına gelip oturdum. Bana bakıp
"sana da birşeyler söyledim yer çıkarız."
Kafamı salladığımda bana bakarak aynı zamanda da üstümü göstererek
"bu kadar açık giyinmrnizin amacı ne."
Sorduğu soruyla bakışlarım üstüme indi bakışlarım
Aslında çok açık değildi ki. Ne cevap vereceğimi ararken garson yemekleri getirdi. Bu adam niye et yerdi ki. Ben ayıp olmasın diye bir kaç lokma aldım ama kaşınmaya başlamıştım. Sonra etimi bırakıp sebze haşlamalarını yemeye başladım. Ateş bey beni çatalıyla gösterip"senin şu an da o eti bitirmen gerek ve kilo alman gerek."
"et değilde sebzeler daha lezzetli ateş bey."
"ama sana sebze kilo aldırmaz et aldırır.
" ateş bey ben doydum siz de bitirdiyseniz kalkalım mı yolumuz uzun."
"etini bitir kalkarız vuslat."
Bir.kaç lokma daha aldığımda daha çok kaşınmaya başlamıştım ve kollarım pötür pötür olmaya başladı. Ateş bey kendi tabağındaki sebzeleri benim tabağına koyup benim tabağındaki eti kenid tabağına aldı.
"alerji olduğunu söyleseydin hiç yemicektin. Sadece kırmızı ete karşı mı alerjin var."
"evet ama kırmızı eti mangal da az da olsa yiyebiliyorum."
Kafasını anladım dercesine salladı. Yemekelrimiz bitince ben markete yönelince ateş bey de peşimden geldi. Çikolatalı süt çikolata kek kraker kuru yemiş tarzı ne varsa kucağıma doldurup kasaya geçtim. Cüzdanımı çantamdan çıkarırken ateş bey çoktan ödemişti.
"ama ateş bey ben öderdim."
"oradan bakınca kılıbık yumuşak kadınlara hesap ödeten tiplere mi benziyorum."
Gözümle şöyle bir süzdüm. Siyah tişört giymişti. Bütün kasları belli oluyordu. Marketteki adamın sesi gelince ona döndüm ve teşekkür ettim. Daha sonra ateş beye dönüp
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük Kavuşma
Teen FictionAnnesi hasta olan bir kız. Zengin olmalarına rağmen babası annesini sevmediği için ameliyat edilmesi için para vermiyordu ki zaten babası onu hiç sevmiyordu. Vuslat Gürdal 22 yaşında Boğaziçi işletme bölümünü birincilikle bitirmiştir. Eğer babası...