ÖNCEKİ BÖLÜMDEN
Ares kucağında Scarlet'le eve doğru ilerlerken Scarlet'in uykuya dalmadan önceki son düşüncesi yarının oldukça yorucu bir gün olacağıydı.
***************************************************************
Alexis uyandığında oldukça heyecanlıydı çünkü bu gün eğitimi başlıyordu.
Hızla yatağından kalktı ve Leo'nun odasına daldı.-Leo Leo Leo uyan.
Alexis Leo'yu sarsıyor bağırıyor onu uyandırmaya çalışıyordu fakat Leo bir türlü uyanmıyordu.
Alexis Leo'yu bu şekilde uyandıramayacağını anladığında hızla mutfağa ilerledi.
Buzluktan çıkardığı buzları sürahiye koydu ve doldurduğu sürahiyle birlikte Leo'nun odasına doğru ilerledi.
Alexis ikinci defa düşünmeden buz gibi suyu Leo'nun kafasından aşağıya döktü ve sıçrayarak yerinden kalkan adamla kahkahalarla gülmeye başladı.
Leo başından aşağıya dökülen buz gibi suyla uyandığında önce ne olduğunu anlayamadı ta ki kendisine kahkahalarla gülen kızı görene kadar.
Leo sahte bir sinirle kaşlarını çattı ve Alexis'i kovalamaya başladı.
Alexis bir yandan Leo'dan kaçıyor diğer yandan kahkalarla gülüyordu ta ki Leo tarafından yakalanana kadar.
Leo kucağında ondan kaçmaya çalışan kıza baktı ve sırıtmaya başladı Alexis bu ifadeyi hiç beğenmemişti ve haklı çıktı.
Leo Alexis'i gıdıklamaya başladı Alexis bir yandan kahkaha atıyor diğer yandan Leo'ya bırakması için yalvarıyordu.
Leo Alexis'in yalvarmasına daha fazla dayanamadı ve onu serbest bıraktı.
Birbirlerine bakan ikili aynı anda kahkaha atmaya başladı nihayet sakinleştiklerinde ilk konuşan Alexis oldu.-Leo hadi kalk ve hazırlan bu gün eğitimimiz başlıyor geç kalmak istemiyorum.
Leo Alexis 'e baktı ve onun heyecanı karşısında gülümsedi hala kılıç ve ok kullanmayı istemiyordu fakat Alexis'e söz vermişti bu yüzden artık bu işin dönüşü yoktu.
Leo hazırlanmak için odasına ilerlerken Alexis hızla bir şort ve kısa kollu tişört giydi.
Yaraları görünüyordu fakat Alexis bunu önemsemedi Leo'nun henüz hazırlanmadığını gördüğünde hızla iki sandiviç hazırladı ve üzerine bir ceket alıp Leo'yu beklemeye başladı.
Leo'nun gelmesiyle elindeki sandiviçlerden birini Leo'ya uzattı ve ellerindeki sandiviçleri yiyerek mekana doğru ilerlemeye başladılar.
Mekana ulaştıklarında bu sefer makanın kapalı olmasından dolayı arka kapıyı kullanmamaya karar verdiler.
Giriş kapısına ulaştıklarında Alexis kafasını kaldırdı ve tabeladaki
isme baktı BLACK BAR Leo'yla beraber içeriye girdiler ve Carlos'un odasına doğru ilerlemeye başladılar.
Alexis Carlos'un odasına ulaştıklarında hızla içeri daldı Carlos kapının çalınmadan açılmasıyla kaşlarını çattı fakat kendine heyecanla bakan Scarlet' gördüğünde gülümsedi ve:-Erkencisiniz bu saatte burada olmanızı neye borçluyuz acaba?
Ares Carlos'un sözleri üzerine gözlerini Scarlet'e dikti ve:
-Tabiki Scarlet'in sabırsızlığına ve bir sürahi buzlu suya aklıma geldikçe hala titriyorum.
Alexis Ares'in sitemli sözleri üzerine sırıttı ve Carlos'a bakarak:
-Carlos dakikalarca her şeyi denedim resmen başında konser verdim fakat kış uykusuna yatmış gibi bir türlü uyanmadı bende aklıma gelen tek şeyi yaptım hem bence bana teşekkür etmeli sonuçta onu duş alma derdinden kurtardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELEMENTA
FantasyAY KIRMIZIYA DÖNDÜĞÜNDE DOĞACAK HAVA VE SU'DAN BİR ATEŞ GÖZLERİ BUZ SAÇLARI ATEŞ KÖTÜ GÜNLER GELECEK ÖLÜMLER VE KAYIPLAR BAŞ GÖSTERECEK DÜZENLER YIKILACAK KARANLIK ORTAYA ÇIKACAK KİMİNE GÖRE ŞEYTAN KİMİNE GÖRE MELEK KRALLIKLARI YIKACAK EFSANELE...