-15.BÖLÜM

1.5K 141 68
                                    

★ÖNCEKİ BÖLÜMDEN★

Genç askerin sözleriyle Alexis derin bir nefes aldı ve tepkisini bekleyen Aurick ve Charles'a dönüp omuz silkti çünkü kral Armondo'nun bu isteğini geri çevirmenin kendisine hiç bir faydası olmazdı.
Bu yüzden Charles ve Aurick'in ardından yemek salonuna girerken verdiği karardan son derece emindi.

.................................................................................................................

Alexis Charles ve Aurick'in ardından yemek salonuna girdiğinde gördüğü ilk şey üzerindeki üç çift gözdü.
Kral Armondo kraliçe Alarice hatta prenses Edeline bile kendisini inceliyordu.
Alexis üzerindeki gözleri ve yargılayan bakışları hiç umursamadı ve Leo'yla beraber Aurick'in yanındaki sandalyeye oturdu.
Alexis'in yerine oturduktan sonra tek dileği bir an önce bu yemeğin bitmesi ve hiç bir sorun çıkmadan bu masadan kalkabilmekti.
Fakat kral Armondo gibi biri varken sorun çıkmaması imkansızdı ve kral Armondo'nun sonraki sözleri Alexis'in bu düşüncesini kanıtlamış oldu.
Kral Armondo Alexis'in kıyafetlerini baştan aşağıya inceledi ve onaylamayan bir bakışla

-Daha ne kadar süre böyle giyinmeye devam edeceksin?

Alexis kral Armondo'ya döndü ve hiç bir duygu barındırmayan sesiyle:

-Kıyafetlerimle ne gibi bir sorununuz var kral Armondo?

Kral Armondo Alexis'in kıyafetlerini tekrar inceledi ve onaylamayan bir bakışla karşısındaki kıza bakmaya devam etti.
Fakat Alexis'in beklediği cevap kral Armondo'dan değil kraliçe Alarice'ten geldi.
Kraliçe Alarice'de aynı kral Armondo gibi Alexis'in giysilerini inceledi ve :

-Kıyafetlerinle ne sorunumuz olduğunu mu soruyorsun ilk olarak giydiğin giysiler buraya ait değil ikinci olarak ise giydiğin giysiler halktan insanların kullandıklarına oldukça benzer.
Değil kraliyet soylular bile senin bu giydiklerini giymezler sen ise ne kadar kabul etmesende kraliyet ailesinin bir parçasısın ve bize yakışır bir şekilde giyinmelisin.

Kraliçe Alarice son sözlerini söylerken yanında oturan Edeline'e bakmış ve gözleri bir süre giydiği giysilerde oyalanmıştı.
Alexis kraliçe Alarice'in bakışlarını takip etti ve Edeline'i incelemeye başladı.
Edeline toz pembe renginde üzerinde çiçek detayları olan oldukça zarif bir elbise giyiyordu uzun sarı saçlarıyla beraber bir peri kadar narin ve güzel görünüyordu.
Çoğu kız bu tür bir elbise gördüğünde içinde nasıl görüneceğini düşünür ve bu elbiseye sahip olmak isterdi.
Kraliçe Alarice'te Alexis'in Edeline'i incelediğini gördüğünde her kız gibi bu kıyafetten hoşlandığını düşünmüş ve Alexis'in bu defa isteklerini kabul edeceğini düşünmüştü.
Bu şekilde düşünen tek kişi kraliçe Alarice değildi kral Armondo hatta Aurick ve Charles bile Alexis'in bu giysiden hoşlandığını düşünüyor Alexis'in Edeline'in üzerindeki bakışlarını beğeni olarak kabul ediyorlardı.
Leo dışındaki herkes bu anda Alexis'in normal bir kız olmadığını unutmuş ve kıyafet üzerindeki bakışlarını beğeni olarak olarak düşünmüştü.
Fakat Alexis'in tek düşüncesi bu kıyafetin ne kadar rahatsız göründüğü ve böyle bir kıyafetle dövüşmenin imkansızlığı ve hareket alanının ne kadar kısıtlanacağıydı.
Alexis son defa Edeline'i inceledi ve bakışlarını kraliçe Alarice'e çevirip

-Kraliçe Alarice defalarca söylediğim gibi kraliyet ailesinin bir parçası olduğumu kabul etmiyorum yani sırf sizi mutlu etmek için tarzımdan ve giydiğim giysilerden ödün vermeyeceğim üstelik giydiğiniz giysilerle bırak dövüşmeyi hareket etmekte bile zorlanacağınız ve hareket alanınızın kısıtlanacağı oldukça net ve benim için en önemli şey bir kıyafetin görünüşü değil rahatlığıdır yani ben kıyafetlerimden oldukça memnunum ve sırf sözde sizin ailenizin bir parçası olduğum için tarzımı değiştirmeyeceğim.

ELEMENTA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin