-8.BÖLÜM

2.1K 153 6
                                    

ÖNCEKİ BÖLÜMDEN★

Draco iki asırdır süren yalnızlığını bitirip kendisine umut olan kızın her şeyi değiştireceğini biliyordu ve bu değişimleri büyük bir sabırsızlıkla bekliyordu.

***************************************************************

Alexis gözlerini açtığında kendini tanımadığı bir odada buldu.
Olanları hatırladığında derin bir nefes aldı ve yanında yatan Leo'ya baktı.
Leo hala uyuyordu Alexis Leo'yu nasıl uyandırabileceğini düşünürken kapı çaldı.
Alexis yerinden kalkmadan kapıya döndü ve:

-Gelebilirsiniz

dedi.
Kapı açıldığında Aurick yanında genç bir kızla içinde her türlü kahvaltılığın bulunduğu büyük bir tepsiyle girdi.
Tepsideki sürahiyi gören Alexis hızla yerinden kalktı ve kendisine merakla bakan gözleri umursamadan sırıtıp sürahideki tüm suyu Leo'nun üzerine döktü.
Leo üzerine dökülen suyka uyandığında sakince doğruldu ve kendisine sırıtarak bakan kıza:

-Alexis bir gün sadece bir gün olsun beni normal insanlar gibi uyandırsan olmaz mı bak gerçekten her gün ıslak bir şekilde uyanmaktan bıktım.

Leo sanki çok önemli bir şeyi farketmiş gibi Alexis'in yanına gitti ve elini alnına koyup:

-Alexis sen iyi misin ateşinde yok.

dedi ve Alexis'e korkuyla bakıp:

-Alexis seni kızdıracak bir şey mi yaptım neden bu su soğuk değildi.

Alexis kendisine korku ve endişeyle bakan Leo'yu görünce kahkahalarını tutamadı ve dakikalarca güldü.
Nihayet sakinleştiğinde hala kendisine aynı şakilde bakan Leo'ya sırıttı ve:

-Merak etme Leo sana kızgın değilim sadece bu günlük buzlu su bulamadım merak etme yarından itibaren seni yine buzlu su ile uyandıracağım.

Aurick tüm bu süre boyunca olanları büyük bir şaşkınlık ve merakla izlemişti.
Aurick daha fazla dayanamadı ve Leo'ya dönüp:

-Leo neden Alexis'in sana kızmasından bu kadar korktun ki?

Leo Alexis'in sırıtan yüzüne bakmış ve yüzünü buruşturarak anlatmaya başlamıştı.

-Aurick sana Alexis'i son kızdırdığımda yaptığı şeyi anlatsam bu anlamana yardımcı olur heralde.
Alexis beni en son normal suyla uyandırdığında önceki geceyi hatırlamıyordum bu yüzden rahattım ta ki Black Bara gidene kadar orayı hatırlarsın.
Black Barın tamamında benim uyurkenki resimlerim asılıydı hem de yüzümde makyaj ve başımda peruk vardı o gece herkese rezil oldum benden korkanlar bile benimle dalga geçiyordu gerisini sen düşün aylarca o resimleri yok etmek için uğraştım ve tabiki gören herkesi hastanelik ettim bana olan saygılarını tekrar kazanmam tam iki ayımı aldı ve Alexis bana bu konuda hiç yardımcı olmadı.

Aurick Leo'yu dinlediğinde Alexis'i kızdırmamayı aklına not etmiş ve Leo'ya dönüp:

-Peki Alexis'i bu kadar kızdıracak ne yaptın?

ELEMENTA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin