დილით საშინელი მუცლის ტკვილი მაღვიძებს... წელს ქვემოთ ყველაფერი მტკვია... ადგომა ვცადე თუმცა უშედეგოდ... ქუქი მეკვროდა და მოძრაობის საშუალებას არ მაძლევდა... ხელი მუცლის ოდნავ დაბლა ჰქონდა შემოხვეული... ზუსტად იმ ადგილას სადაც მტკიოდა... ყოველ გამოძრავებაზე კი უფრო და უფრო მიჭერდა....
საჭირო ოთახში ისე მინდოდა რო რამისაა გავგიჟებულიყავი... ამიტომაც ადგომა დავაპირე...
— ააგჰჰჰ... ქუქი... ქუქი... მტკენ...— ვეუბნები მძინარეს რომელიც ხელს ძლიერად მიჭერს რათა არსად წავიდე...
— ქუქი... ბაჭიავ...— ვეძახი იქნებ გავაღვიძო და ხელი გავაშვებინო...
ქუქი— ჰჰმმმ...— მეუბნება და თავს ბალისში უფრო რგავს...
— ქუქი ტვალეტში მინდა შენ კიდევ ხელს მიჭერ და მუცელს მტკენ...— ვეუბნები ქუქის რომელსაც ალბად ისევ ჩაეძინა...
— ბაჭიავ გთხოვ გამიშვი ხელი...— ვუთხარი და ხელი გაწევა ვცადე... სამაგიეროდ კი ძალიან მომიჭირა და მიმიხუტა... ამხელა ტკივილს ვეღარ გავუძელი და ჩემდაუნებურად ავქვითინდი... რაზეც ქუქის გაეღვიძა და დაფეთებული წამოხტა...
ქუქი— რრ...რააა??... რამოხდა?... რაგჭირს?... რა გატირებს?... მე გატკინე?... რა გატკინე?... მითხარი რა მოგივიდა?...— შეშინებული ხმით და გამომეტყველებით მიყურებს...
— აა... არაფერი ისეთი... უბრალოდ გუშინდელის გამო მთელი სხეული მტკივა და შენ რომ უფრო მიჭერდი ამხელა ტკივილს ვეღარ გავუძელი... — ლოყაზე მოვეფერე და ტუჩებში ვაკოცე...
ქუქი— აა... უი... ხოო... გუშინ ზედმეტი მომივიდა... მაპატიე... უბრალოდ ძალიან წვრილი ხარ...— თავი ჩახარა და დასჯილი ბავშვიბით დაიწყო თითებით თამაში...
— ბაჭია... შენ ჩემი ქმარი ხარ და ბოდიშს არ უნდა მიხდიდე... შენ იმის უფლებაც კი გაქვს რომ ისე მატკინო 1 კვირა ან თუმდაც 2 კვირა ვერ ვჯდებოდე... და 1 დღეზე ხო საუბარი არც კი ღირს...— კიდევ ერთხელ ვაკოცე და საწოლიდან ადგომა ვცადე... თუმცა უშედეგოდ... ჩემი შიშველი სხეული ძირს დავარდა და ტკივილისგან მოვიკუნტე... ამის დანახვისას ბაჭია ფეხზე წამოხტა და ეგრევე ხელში ამიყვანა...
VOUS LISEZ
მაფიის შვილები (დასრულებული)
Fanfictionლი მინა და ჯონ ჯონგუკი... კორეის ორი უდიდესი მაფიის ლიდერის შვილები... რომლებიც ერთმანეთს დასანახად ვერ უტანენ... რა მოხდება მას შემდეგ რაც გაიგებენ რომ დაქორწინება მოუწევთ?!... შეუყვარდებათ ერთმანეთი თუ პირიქით უფრო შეძულდებათ... თავიდან კარგი არა...