Multimedya:Tuna ZorluTuna Zorlu'nun ağzından.
Pelin telefonu kapattıktan sonra çok şaşırdım.Neden böyle bişey demişti.Evet tanışalı fazla olmamıştı ama cidden iyi bi kızdı.Onun gibi bi arkadaşı kaybetmek en son isteyeceğim şeydi.
O benim limonlu lahmacunum tabiki peşini bırakmicam.Daha Arda ile Pelin'in düğün sandığına oturup Arda'nın parasını sömürcem.
Neyse bu konuyla sonra ilgilenicem.Ben bunları düşünürken Arda yanıma geldi.
ArdaZorlu-Tuna!Tuana iyi mi?
Yüzüne baktım ve onaylarcasına kafamı salladım.
TunaZorlu-Doğum günüydü bugün.Bilerek yaptılar.Arya da aynı muameleyi gördü.
Arya,Arda'nın kız kardeşiydi.Arda'nın babası ünlü bir iş adamıydı,babamla ortaklardı.Bi gün para için kaçırmışlar Arya'yı.
Arda deliye döndü,kardeşinden başka hiç bir kıza değer vermedi babasıının umrunda olmadı,Arda'da onları terk etti.Ailesinden benim ailem dışında kimseyle görüşmüyor.Bir süre kendi kendine araştırma yaptı,sonra bi bilgi öğrenmiş ama söylemedi o bilgi ney hala merak ediyorum. Ama çok can acıtıcı olduğunu tahmin etmek zor değil.
Kaçak yollarla dövüş vb. kendi kazandı,evini,arabasını,tüm ihtiyaçlarını kendisi aldı. Yardım etmek istedik ama istemedi,1 yıl boyunca kendini zor topladı.Barlardan topladım içkiliyken ağzından laf almaya çalıştım ama 'Arya'nın canını yakanı bulup bende onların canını yakmazsam Arda değilim!' bir tek bunu söylüyordu.
Benim babam onun babasıyla ortaklığını bozdu ama babasının alacaklıları sürekli bize ulaşıp sıranın bize de geleceğini söylerdi.
O günden sonra Arda ile çok dikkat etdik Tuana bilmesede peşine adam taktik.Zaten o peşindeki adam olmasa Tuana şuan yanımızda olmazdı.Uzun düşüncelerimden Arda'nın seslenişiyle kurtuldum.
ArdaZorlu-Tuna iyi misin?
Ellerimle yüzümü sıvazlayıp ofladım.
TunaZorlu-Yani ne kadar iyi olunabilirse o kadar iyiyim.Tuana benim evime yerleşicek,güvenlikleri arttırdım.Yani fazlasıyla tek başına bir yere gitmemesi için uyardım.Yani belli peşini bırakmayacaklar ama şu dertlerini bi bilsem.
ArdaZorlu-Ben biliyorum dertlerini.Onun bunun çocukları.Neyse araştırılıyo zaten şuanlık elimizden gelen şey beklemek.
Kafasını onaylarcasına salladı.Sonra aklıma gelen soruyu sordum.
TunaZorlu-Pelin'e ne oldu?
Kafasını eğdi etrafı izlemeye başladı.
TunaZorlu-Ardaa.Abi sana diyorum.
Off çekti.
ArdaZorlu-Ya ben ayıldım
...
İşte sonra 'Git' dedi.Normalde bırakmazdım ama Tuana'nın başına birşey gelmesinden korktum.Ben bi kardeşimi kaybettim diğerinin gitmesine de dayanamam.Offf Tuna ne bok yicem ben.
TunaZorlu-Bağırmakla hata yapmışsın.
ArdaZorlu-Biliyoz onu gerizekalı napcam onu söyle.
TunaZorlu-Bilmiyorum ama bidaha yüzüne bakacağını sanmıyorum çok sert konuştu telefonda.
Ben olsam bende konuşmam.Hatta Arda'nın içini bilmesem onunla muhattap bile olmam da işte kuzenim diye katlanıyom.Çünkü Pelin'in dediği gibi tam bi öküz,Pelin öküz seviyo demekki.
ArdaZorlu-Şimdilik erteleyebiliriz bence.Ben bi Tuana'yı görücem.
Dedi ve hastahaneye girdi.Arkasından bende gittim.
Pelin Yılmaz'ın ağzından.
Off yeter yaaa.Bi günüm olaysız geçsin dişimi kırıcam.
Yorulmuştum,artık herşeyden bıkmıştım.Aslında bu yıkımın bi nedeni de ailem.Olmayan ailem,evet olmayan ailem.Var ama yok.
PelinYılmaz-Ne bekliyodun zaten gerizekalı,kaç yıldır umurlarında değilsin.Hala ne bokuma onlardan bişe bekliyosun.
İşkolik,yüzünde tebessüm göremediğimiz,bana bi kere bile kızım demeyen"babam".
Sürekli o davetdi,o kutlamaydı diye dolaşan,Bi kere bile başımı okşamayan"annem".
Hah en iyi kısım bak.Sadece başkalarının yanında abilik taslayan ,sırf magazine düşmeyelim diye yanıma erkek yaklaştırmayan bir "abi".İstemsizce gözümden bi yaş aktı,çünkü bugün benim doğum günümdü.Boydan boya cam olan salonun penceremin önüne çöktüm.
PelinYılmaz-Ya BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM.NE GÜZEL DOĞUM GÜNÜ.BAKSANA NE KADAR MUTLUYUM.ÇOK MU ZORDU LAN?UFACIK Bİ SEVGİ GÖSTERMEK.ÇOK MU LAN!
Tutamıyordum kendimi,hıçkırarak ağlıyordum.Alışmam lazımdı her sene aynı şeyleri yaşıyodum.Sonra aklıma bi söz geldi" Ben her zaman yanındayım."Bu sözler benim ölen arkadaşıma aitti çok güzel bi arkadaşlığımız vardı ama nooldu?Öldü.
PelinYılmaz-Nerdesin? Hani nerdesin?Yanımda olacaktın her zaman.Ha unutmuşum pardon!
Bi kahkaha attım sonra.
PelinYılmaz-"Kimseye güvenme,özellikle kendini yakın hissettiklerine GÜVENME,ben dışımda yakın olduğun kimseye güvenme.Nolur anla!!"
PelinYılmaz-Nerde şimdi beni ağladığım zaman kaldıran kız,yok muymuş o kız.Noolmuş o kıza,aaa ölmüş.
Kafayı sıyırıyodum.Evet kesinlikle başka açıklaması olamaz.Bi yandan kahkaha atıyodum.
PelinYılmaz-Söyleee nerdesinnn.Artıkkk benlesinn.(Duman-Bal)
Saçmalıyordum ama umrumda değildi. Odama ilerledim.Merdivenin daha bi basamağını çıkıyodum ki Ayağım takıldı düştüm.Sonra aklıma o sözler geldi.Başım çatlayak derecede ağrırken aklıma gelen o sözler."Dikkat etsene kendine Derin.Bak gene düşüyodun tuttum son anda seni.Merdivenleri çıkmayı ne zaman öğreneceksin.""Abartma Arya,ne var azcık sakarsam."
Aklıma gelen şeyler daha önceden aklıma gelmeyen şeyler getiriyordu.Düşündükçe çok canım yanıyordu.Başımı ellerimin arasına aldım.
PelinYılmaz-Suss!
Biraz durduktan sonra hala birşeyler aklıma geliyordu.Ama anlamadığım şey neden "Derin" o aklımdaki anılardaki kız ben ve Arya ama Derin kim? Neden?
PelinYılmaz-ARYAAA.NEDEN ARYAA?NİYE GİTTİN?EN AZINDAN İP UCU BIRAKAMAZ MIYDIN?BARİ İNTİHAR EDECEKTİN BİRLİKTE EDERDİK!!DERDİNİ SÖYLESEYDİN YA.SEN BENİM TEK ARKADAŞIMDIN.SENİ AFFET MEYECEĞİM ALYA.BEN BU ÇIKTIĞIM ÇUKURDAN ÇIKANA KADAR SENİ AFFETMEYECEĞİM.
Biraz ortalık karışıyorrr!
+Derin kim acaba kim olabilir?
+Acaba neden Tuana saldırıya uğradı?
Ayhh hadi öptümmm iyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Geçmiş
Teen Fiction-Aryaaa niyee neden gittin ki?Beni neden yalnız bıraktınn,hani kardeşindim ben senin tek yakınımdın. ... -Arya'yı nerden tanıyosun? -Bıraksana kolumu Arda asıl sen nerden tanıyosun? Dişlerini sıktı. -Arya benim ölen kardeşim. Donmuş kalmıştım,resmen...